Auteur Topic: Je eigen tuintje  (gelezen 195778 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #600 Gepost op: 29-12-2008, 15:33:18 »
hmm groeiende stenen, das toch een bug in t spel lijkt me
als bakkertje ze per ongeluk water geeft, groeien ze volgens mij.......

::trots::

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #601 Gepost op: 29-12-2008, 15:49:43 »
gebakje doet helemaal niks...maar tot nu toe kan ik nog steeds blijven aanplanten...hoop dat, dat ook zo blijft :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #602 Gepost op: 29-12-2008, 15:55:51 »
ik weet zeker dat mijn steen eerst kleiner was ::jaja:: Het zal toch niet waar zijn, gelukkig is hij nog niet 'volgroeit'

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #603 Gepost op: 29-12-2008, 16:09:16 »
Groeiende stenen?? Welk level zitten jullie dan?? Ik heb bij mij nog geen groeiende steen gezien.. Gelukkig
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #604 Gepost op: 29-12-2008, 16:51:31 »
ik ben onkruidverkoper.
Hebben jullie niet dan nog steeds een paar kleine grijze stipjes? Moet je die eens in de gaten houden.

Offline Siebrand

• Forumlid
« Reactie #605 Gepost op: 29-12-2008, 17:06:50 »
ik ben onkruidverkoper.
Hebben jullie niet dan nog steeds een paar kleine grijze stipjes? Moet je die eens in de gaten houden.

Die kleine stipjes heb ik al sinds het begin, onder andere helemaal links bovenin. Ik kan er gewoon groente poten.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #606 Gepost op: 29-12-2008, 17:15:35 »
ja ik heb ze ook al vanaf het begin en ik lam er mog steeds planten, maar ze lijken groter te wordne.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #607 Gepost op: 29-12-2008, 17:19:20 »
Ik heb een stel tuinkabouters op de grootsten (in de linkerbovenhoek) gezet, nu zie ik ze niet meer  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #608 Gepost op: 29-12-2008, 18:00:19 »
Ik heb een stel tuinkabouters op de grootsten (in de linkerbovenhoek) gezet, nu zie ik ze niet meer  ;D
zijn het niet per ongeluk champignons?

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Don't ever try that again
« Reactie #609 Gepost op: 29-12-2008, 18:09:22 »
Nieuwe Quests toegevoegd
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #610 Gepost op: 29-12-2008, 18:30:37 »
Wat een gierigaards bij die tomaten-quest. Je kan je een ongeluk telen voor 3000 tomaten, en je krijgt en geen geld voor. Dan krijgen ze van mij ook echt alleen maar rotte tomaten als ik zover ben........

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #611 Gepost op: 29-12-2008, 19:28:59 »
Ik zal eens op die stenen letten. K weet wel dat ze er zitten maar volgens mj zijn ze nog niet groter geworden...

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #612 Gepost op: 30-12-2008, 12:49:40 »
Ik geloof dat ik snap waarom de markt op server 2 veel lagere prijzen heeft dan de markt op server 1. Als iemand iets wil aanbieden op server 2 kiezen ze vrijwel altijd een prijs die lager ligt dan de laagste prijs op dat moment. Bijv. bij bloemkool staat nu 1 persoon die het aanbiedt voor 2,09, 1 persoon voor 2,10, 1 persoon voor 2,12 en dan 2 personen voor 2,14. Als iedereen steeds onder de prijs van de ander wil zitten, wordt de prijs wel laag ja.

Op server 1 bieden vaak meer mensen het voor dezelfde prijs aan. Mensen zetten het dus te koop voor dezelfde prijs als anderen, en niet wat lager in prijs. Dat scheelt een stuk!

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
« Reactie #613 Gepost op: 30-12-2008, 13:14:34 »
Ik geloof dat ik snap waarom de markt op server 2 veel lagere prijzen heeft dan de markt op server 1. Als iemand iets wil aanbieden op server 2 kiezen ze vrijwel altijd een prijs die lager ligt dan de laagste prijs op dat moment. Bijv. bij bloemkool staat nu 1 persoon die het aanbiedt voor 2,09, 1 persoon voor 2,10, 1 persoon voor 2,12 en dan 2 personen voor 2,14. Als iedereen steeds onder de prijs van de ander wil zitten, wordt de prijs wel laag ja.

Op server 1 bieden vaak meer mensen het voor dezelfde prijs aan. Mensen zetten het dus te koop voor dezelfde prijs als anderen, en niet wat lager in prijs. Dat scheelt een stuk!

ja maar anders raak je het niet kwijt op s2
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #614 Gepost op: 30-12-2008, 14:21:43 »

Maar waarom doen ze dat op beide servers anders dan?
Geniet nooit met mate...

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #615 Gepost op: 30-12-2008, 14:25:56 »
ja maar anders raak je het niet kwijt op s2

Nee? Ik ga voortaan gewoon dezelfde prijs vragen als de laagste op dat moment, werkt op s1 wel  :)

Maar waarom doen ze dat op beide servers anders dan?

Ja, dat snap ik nog niet  ;D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #616 Gepost op: 30-12-2008, 17:35:27 »
Ik zat ook eerst steeds op bijna het laagste niveau van de marktprijzen. Toen ik merkte dat ik niets of niet veel verkocht (behalve wortels aan de wortelkoning), moest ik ook iets bedenken, en de strategie van iets onder de laagste prijs aanbieden, die blijkt te werken. Maar als iedereen dat nou gaat doen, stort de markt op 1 snel in. Het kan zich stabiliseren omdat niet iedereen tegelijk online is. Dan ben ik eens de goedkoopste, dan swifty of een ander. Dus met die strategie hoeven we elkaaer niet in de weg te zitten. Ik koop ook weleens spul dat niet het goedkoopste is, gewoon omdat ik dan iemand een plezier wil doen. Hebben andere spelers ten opzichte van mij ook geregeld gedaan, dus waarom niet andersom?

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #617 Gepost op: 30-12-2008, 17:40:13 »
Dat is misschien wel handig.. Ik probeer wel altijd de laagste te zijn maar niet altijd...Als de laagste prijs me te laag is zet ik m er voor wat horger op en iuteindelijk wordt je vast wel de laagste... T duurt alleen wat langer

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Don't ever try that again
« Reactie #618 Gepost op: 30-12-2008, 18:12:12 »
Ik blijf maar onkruid krijgen!
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.