Auteur Topic: Je eigen tuintje  (gelezen 195934 keer)

Offline m@ri@nne

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #760 Gepost op: 8-01-2009, 15:41:55 »
Helaas is de waterkabouter alleen verkrijgbaar op de woensdag en zaterdag, of je moet iemand vragen hem voor je te kopen die wel ele dag naar de stad kan.
Verder heb ik op server 2 de quest met de spinazie wel gedaan ,maar dit ga ik op server 1 nu niet doen, kost gewoon teveel tijd en tuinruimte. Wel heb ik op server 1 mest gekocht om je plantjes sneller te doen groeien, nu ben ik aant sparen voor een tweede tuin , maar dat schiet nog niet echt op  :(
Heb jij je fontein  eigenlijk al verkocht Swifty? Volgens mij raak je die ook aan de straatstenen niet kwijt :(
Op beide servers ben ik perceelhouder en hard op weg om bosbesbaron[es ] te worden.
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #761 Gepost op: 8-01-2009, 15:44:58 »
En verder als tip, is hier ook al eerder vermeld,bij te weinig kastruimte kun je ook produkten in een contract naar jezelf sturen, dan behoud je de produkten wel en als ze eens van pas komen trek je het contract weer in.
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #762 Gepost op: 8-01-2009, 15:49:25 »

Heb jij je fontein  eigenlijk al verkocht Swifty? Volgens mij raak je die ook aan de straatstenen niet kwijt :(
Op beide servers ben ik perceelhouder en hard op weg om bosbesbaron[es ] te worden.

Ik heb die fontein voor 800 gb verkocht op de markt, heeft eigenlijk niet zo lang te koop gestaan (was wel veel goedkoper dan de andere fonteinen die er toen op stonden).

Ik ben nog moljager op server 1, en ik wacht nu maar tot zaterdag dan voor mijn premium account daar.
Op server 2 ben ik perceelhouder. Ik ben daar zo stom geweest om 2 tuinkabouters te kopen, en daar zit mijn geld nu in. Iemand belangstelling voor die 2 tuinkabouters?  ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #763 Gepost op: 8-01-2009, 15:49:58 »
En verder als tip, is hier ook al eerder vermeld,bij te weinig kastruimte kun je ook produkten in een contract naar jezelf sturen, dan behoud je de produkten wel en als ze eens van pas komen trek je het contract weer in.

dat heb ik ook met de ene tuinkabouter gedaan, de andere staat op de markt, maar die zal ik daar wel niet kwijtraken  :-\\

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #764 Gepost op: 8-01-2009, 16:17:06 »
Je kan wel een premium account aanmaken alvast , alleen je kan dan nog niet de stad in , tenzij je een autootje koopt voot 500GB.
Maar er zijn wel een paar forumleden die wel elke dag in de stad kunnen komen, misschien kunnen die een waterkabouter voor je kopen,als dat al mogelijk is ,kweet eigenlijk niet of je waterkabouters kan verkopen ???

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #765 Gepost op: 8-01-2009, 16:20:37 »
Maar ja, bedenk me net dat het ook niet verstandig is om nu dan al een premium te nemen, als je toch niet de stad in kan, kun je ook niet een auto aanschaffen..en dan zouden deze twee dagen verloren premium dagen zijn. Blond he ben wat traag van begrip ::)

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
« Reactie #766 Gepost op: 8-01-2009, 17:12:33 »
waterkabouters kun je niet verkopen ;)

Premium heeft meer voordelen, zoals een tweede kast (kost 10000) en altijd naar de stad om bloemen te kopen :D
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #767 Gepost op: 8-01-2009, 17:29:58 »
waterkabouters kun je niet verkopen ;)

Premium heeft meer voordelen, zoals een tweede kast (kost 10000) en altijd naar de stad om bloemen te kopen :D

Moet je wel eerst een autootje kopen van 500GB anders kom je niet in het tweede dorp, ik heb toch eerst een waterkabouter aangeschaft leek mij toch iets handiger ;)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #768 Gepost op: 9-01-2009, 07:32:06 »
Moet je wel eerst een autootje kopen van 500GB anders kom je niet in het tweede dorp, ik heb toch eerst een waterkabouter aangeschaft leek mij toch iets handiger ;)
Ja, wqant met een autootje kun je je plantjes immers niet begieten........ ::rofl::

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #769 Gepost op: 9-01-2009, 12:28:14 »
Even een vraagje, als je een tweede tuintje hebt zit daar dan ook weer een kast bij ?

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #770 Gepost op: 9-01-2009, 12:36:39 »
Ik heb op het forum daar begrepen van niet. Een tweede kast moet je kopen, als je een premium account hebt kan dat.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #771 Gepost op: 9-01-2009, 12:51:25 »
Ik heb op het forum daar begrepen van niet. Een tweede kast moet je kopen, als je een premium account hebt kan dat.

Heb ik dus een chronisch geldgebrek :(

Maar gelukkig wel m'n fontein verkocht voor 1000 Gb ::tandpastasmiley::

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #772 Gepost op: 9-01-2009, 12:52:57 »
Wow, dat is wel goed zeg, 1000gb. Heeft die quest toch nog wel goed opgeleverd voor je!  ::ok::

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #773 Gepost op: 9-01-2009, 14:35:24 »
ik keek net wat mijn volgende queeste is. zie ik daar 9 tomaten staan. makkie! dacht ik... ::rofl::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #774 Gepost op: 9-01-2009, 14:43:28 »
ik keek net wat mijn volgende queeste is. zie ik daar 9 tomaten staan. makkie! dacht ik... ::rofl::

::rofl:: Toch maar wat beter kijken dan  ::vergroot::

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #775 Gepost op: 9-01-2009, 17:26:34 »
Sta ik me daar de hele dag in de vrieskou achter die marktkraam , en niemand koopt iets   >:( >:(

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #776 Gepost op: 9-01-2009, 17:35:59 »
Sta ik me daar de hele dag in de vrieskou achter die marktkraam , en niemand koopt iets   >:( >:(

ja, erg he, op server 1 zet je iets op de markt en het is binnen een minuut verkocht, op server 2 wordt gewoon helemaal niets meer verkocht  :-\\

ben bang dat we te hard hebben gezegd dat je die klanten beter weg kunt sturen, nu dumpt iedereen alles op de markt  ::)

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #777 Gepost op: 9-01-2009, 17:39:50 »
Idd , ze verplichten ons nu om bij de klanten te gaan verkopen :(

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #778 Gepost op: 9-01-2009, 19:32:27 »
Ben bang dat het vanavond een avondje afkicken word , server 1 van de tuintjes ligt eruit en waarschijnlijk volgt server 2 ook nog..daar gaat m'n oogst :(

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #779 Gepost op: 9-01-2009, 19:33:37 »
Ik verkoop nog wel op server 2 hoor. ::jaja::
Geniet nooit met mate...