Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Ik ook op server 2 gelukkig maar 2 stuks..K,heb trouwens alleen nog maar onkruid gehad en nog geen mol,heeft er al iemand zowel onkruid als een mol gehad?
ja, ik had gisteren op 1 plek weer onkruid. En eerder deze week ook op drie plekken. De derde mol had ik al eerder, en laat ik zitten.Ik vind het er niet bij horen, op plekken waar gewassen staan. Het zou in mijn ogen moeten dienen als een stimulans om je tuintje bij te houden, en niet leeg te laten liggen.
ik heb een soort van obsessie dat ik van alles minstens 1500 op de plank moet hebben staan en dat kan ik soms zelf niet bijhouden, dus dan koop ik
Iemand (niet het systeem) heeft me vandaag op server 2 alweer een mol gestuurd.
Is het jullie weleens gebeurd dat klanten spontaan verdwenen zijn?
Dat weet ik, maar ik bedoel meer heb je al zoveel geld dat je dat kan betalen. Ik ben hard aan het sparen, maar ik ben pas op ruim 1/3 van het benodigde bedrag.
Ik zit nog maar op 1/5 van het bedrag
Heb momenteel nog 90 coins en 50000 gB, ik kan als ik wil met een paar klikjes zelfs een derde tuintje kopen En ik ben sinds vandaag eindelijk vogelverschrikker, tijd voor het volgende level
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
693 gasten en 1 vaste bezoeker