Auteur Topic: Je eigen tuintje  (gelezen 195923 keer)

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1200 Gepost op: 15-02-2009, 13:06:20 »
joku handelt heel erg veel, tis niet iemand van hier nee, t lijkt me een vrouw, want ik zou denken dat t joke is, maar das alleen wat ik denk.
Ik krijg ook heel vaak een pm met vragen of ik iets heb voor d'r.

WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #1201 Gepost op: 15-02-2009, 13:30:34 »
Hij bederft alleen wel en beetje de prijs met die aantallen die hij op de markt zet. ::)

Ik heb ook een paar keer een pm van hem gehad, maar ik reageer niet op.

aardappels voor 3,25 vond ik niet zo gek, en de spinazie verkocht ik hem/haar voor 1,70. Daar draait joku verlies op dus  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #1202 Gepost op: 15-02-2009, 13:33:49 »
IK heb ook al een paar keer een pm van joku gehad, k'heb een keer veels te goedkoop komkommers verkocht aan hem /haar en later zie ik dat het in grote getallen duurder op de markt word gezet, ik dacht eerst dat het een kind was en dacht ach doe die kokommers maar goedkoop weg , maar nu weet ik beter >:D  Nu krijg ik steeds een pm voor spinazie, op de markt te zien word dit ook in grote aantallen verkocht aan hem/haar want ze staan in duizendtallen opo de markt.
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
« Reactie #1203 Gepost op: 15-02-2009, 13:53:41 »
aardappels voor 3,25 vond ik niet zo gek, en de spinazie verkocht ik hem/haar voor 1,70. Daar draait joku verlies op dus  ;D

Hij draait verlies en verpest dus ook de markt met die aantallen voor een te lage prijs. Fijn zulke spelers... :-\\
Geniet nooit met mate...

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #1204 Gepost op: 15-02-2009, 13:54:55 »
IK heb ook al een paar keer een pm van joku gehad, k'heb een keer veels te goedkoop komkommers verkocht aan hem /haar en later zie ik dat het in grote getallen duurder op de markt word gezet, ik dacht eerst dat het een kind was en dacht ach doe die kokommers maar goedkoop weg , maar nu weet ik beter >:D  Nu krijg ik steeds een pm voor spinazie, op de markt te zien word dit ook in grote aantallen verkocht aan hem/haar want ze staan in duizendtallen opo de markt.
hahaha, geef nooit zomaar iets weg want op internet is het liefste kind eigenlijk een vies mannetje
Menno is gek

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Don't ever try that again
« Reactie #1205 Gepost op: 15-02-2009, 16:29:45 »
Even een beetje bijpraten:
De beloning voor quest 55 is waarschijnlijk een extra tuintje (maar wat als je al 3 hebt ??? )
En, Quest 56 is voorlopig letterlijk en figuurlijk leeg!
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #1206 Gepost op: 15-02-2009, 18:46:46 »
Even een beetje bijpraten:
De beloning voor quest 55 is waarschijnlijk een extra tuintje (maar wat als je al 3 hebt ??? )En, Quest 56 is voorlopig letterlijk en figuurlijk leeg!
Simpel zat, dan begin je een tuincentrum....

Hoelang moet je spelen om bij quest 55 uit te komen, dan?

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #1207 Gepost op: 15-02-2009, 20:28:31 »
Vandaag op server twee 2 mollen van andere spelers gekregen, er heeft waarschijnlijk iemand de pee op me   :( Daarnaast ook nog eens 3 stuks onkruid :(
« Laatst bewerkt op: 15-02-2009, 20:52:19 door m@ri@nne »
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
« Reactie #1208 Gepost op: 15-02-2009, 20:44:28 »
Ik had ook 2 onkruid en van de week 3, 5 in 1 week
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #1209 Gepost op: 15-02-2009, 20:54:49 »
En nu op server 1 ook nog eens drie mollen duidelijk sprake van Sabotage dus >:(

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #1210 Gepost op: 15-02-2009, 21:06:25 »
Ik was net van plan om mijn mollen weg te halen, maar ik laat die beestjes fijn zitten. Ze doen niets, en dan kost het me verder ook niets. Ik ga geen 3000Gb investeren, om dat een week later opnieuw te moeten doen.

Dat onkruid kun je niet vermijden, helaas, maar dat kost dan ook weer niet zoveel om weg te halen (behalve als het op een duur gewas terecht komt).

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #1211 Gepost op: 15-02-2009, 21:35:22 »
En nu op server 1 ook nog eens drie mollen duidelijk sprake van Sabotage dus >:(
::niet-ok::

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #1212 Gepost op: 15-02-2009, 21:48:26 »
vindt het echt zielig van die personen die anderen een mol sturen
ookal moet ik bekennen dat ikzelf ook een keer een mol heb gestuurd, op aandringen van een vriendin
we waren gewoon nieuwsschierig wat er dan gebeurt  ::ohno::
maar ik had er wel goed opgelet dat ik ze niet naar iemand hier op dit forum stuurde
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #1213 Gepost op: 16-02-2009, 11:09:12 »
Echt niet eerlijk om iemand wat was t 5 mollen op 1 dag te sturen...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #1214 Gepost op: 16-02-2009, 11:40:28 »
ik heb trouwens nog nooit iets gehoord van joku. vreemd dat hij/zij wel contact heeft met veel andere forummers

Offline Roonans

• Forumlid
« Reactie #1215 Gepost op: 16-02-2009, 16:37:40 »
De speler joku is niet iemand van hier geloof ik he? Ik doe nogal veel handel met hem, alles wat hij nodig heeft vraagt hij mij per pm  ;D
Pas maar een beetje op met joku, ze heeft een aantal van ons al flink belazerd.
Ook hebben we al een aantal keren geprobeerd uit te leggen dat ze de markt zo verziekt met haar grote aantallen, ze zegt dan dat ze het niet meer zal doen en 5 min later staat ze er weer met 5000 spinazie op  >:(

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #1216 Gepost op: 16-02-2009, 16:42:15 »
Hoezo belazerd? ::nieuwsgierig::

bedankt voor de waarschuwing  ::ok::

Offline Roonans

• Forumlid
« Reactie #1217 Gepost op: 16-02-2009, 16:48:42 »
Hoezo belazerd? ::nieuwsgierig::

bedankt voor de waarschuwing  ::ok::
Het gedeelte belazeren heeft met rumpel te maken (staat op de 3e plaats)
Zij heeft joku een tijdje geholpen door middel van spulletjes op te kopen. Het fijne weet ik er niet van maar toen ik het erover had dat ze me benaderd had via het spel om een bestelling te doen werd ik dus ook gewaarschuwd.Rumpel was echt woest. Mijn vader (rover) heeft haar toen verwezen naar het forum om daar een bestelling bij ons te doen maar sinds ze het forum heeft ontdekt is het helemaal raak. Overal megabestellingen. Wij hebben dan ook besloten niet meer aan haar te leveren in het belang van de markt.

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #1218 Gepost op: 16-02-2009, 16:56:59 »
Het valt mij idd op dat er via dat forum door joku, maar ook door enkele anderen echt megagrote bestellingen worden gedaan, 5000 stuks en zo. Heel irritant. Heel slim dan ook van jullie om te werken met maximum aantallen. Ik bestel graag bij jullie, dat krijg ik ook altijd snel geleverd. Bij enkele anderen is de wachtlijst erg lang, en dat komt mede door grote bestellingen van sommige spelers.

Offline Roonans

• Forumlid
« Reactie #1219 Gepost op: 16-02-2009, 17:06:25 »
Ja inderdaad, koopjeskabouter heeft er ook een handje van. Soms zijn de potjes echt leeg en als er dan een aantal bestellingen tegelijk komen zoals vandaag kunnen we met de maximale aantallen toch vrij vlug leveren. Het enige wat nog wel eens langer duurt zijn de bramen omdat die maar een oogst van 3 hebben maar dat begrijpen de meeste wel. Plus dat als we die megabestellingen zouden leveren we het voor anderen die op de markt verkopen zouden verpesten omdat zowel joku als koopjeskabouter er altijd grote aantallen opzetten.