Auteur Topic: Je eigen tuintje  (gelezen 195740 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1660 Gepost op: 23-06-2009, 11:51:49 »
Met dat derde tuintje was ik ineens in staat van een van de gewassen 3000 stuks te verkopen, en zo kom ik vrij snel weer op mijn oude financiele niveau. Nu eens kijken of me dat laatste ook lukt met duurdere gewassen. Maar in 1 dag 12000 Gb terug halen, belooft iets voor de toekomst. Mijn premium loopt tot 5 juli, ik hoop voor die tijd genoeg te hebben verkocht voor nog een maand. Alleen die coins zijn intussen idioot duur geworden. Kost me dus bijna 60.000 Gb.......

Offline -ELISE-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1661 Gepost op: 23-06-2009, 13:12:10 »
dat heb ik dus ook... Ik doe vooral de quests..(zit ik nu mee vast omdat ik nog geen pruimen heb.. mjha)
K heb nu 14 coins.. nog niet genoeg dus :s Nog ff doorspraren.. En dqan nog sparen voor t 3e tuintje... want om nou premium te kopen als ik me 3e tuintje nog niet heb schiet ook niet op... Zucht.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #1662 Gepost op: 23-06-2009, 13:19:55 »
Ik weet het, ik heb het al vaker geroepen, maar ik denk nu echt dat ik ga stoppen. Ik wil heel graag hoger op de ranglijst komen. Ik stond wekenlang op plaats 30, maar sinds dit weekend op 29. Degene op plaats 28 heeft echter 300.000 punten meer dan ik. Het zal dus weer weken duren voordat ik die eventueel heb ingehaald, als ik haar al inhaal. Ik moet voor het volgende mestlevel 245000 gb hebben geloof ik, en alleen met meer mest kan ik hoger op de ranglijst komen.
Zonder er geld in te steken wordt het gewoon heel erg moeilijk, dus ik denk dat ik het echt niet lang meer volhoudt.

Mocht er nog iemand behoefte hebben aan het overnemen van een top 30 tuintje op server 2, laat maar horen  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #1663 Gepost op: 23-06-2009, 16:27:54 »
Ik weet het, ik heb het al vaker geroepen, maar ik denk nu echt dat ik ga stoppen. Ik wil heel graag hoger op de ranglijst komen. Ik stond wekenlang op plaats 30, maar sinds dit weekend op 29. Degene op plaats 28 heeft echter 300.000 punten meer dan ik. Het zal dus weer weken duren voordat ik die eventueel heb ingehaald, als ik haar al inhaal. Ik moet voor het volgende mestlevel 245000 gb hebben geloof ik, en alleen met meer mest kan ik hoger op de ranglijst komen.
Zonder er geld in te steken wordt het gewoon heel erg moeilijk, dus ik denk dat ik het echt niet lang meer volhoudt.

Mocht er nog iemand behoefte hebben aan het overnemen van een top 30 tuintje op server 2, laat maar horen  ;D
ik heb anders een tuinje op server 2 waar de schappen helemaal val staan, wil je wel allees heel goedkoop verkopen om vervolgens dat tuintje te stoppen, heb je heel veel geld binnen, en met het geld dat ik krijg koop ik wel muntjes en verkoop ik wel door aan jullie ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #1664 Gepost op: 25-06-2009, 13:05:31 »
in mijn tuintje op server 1 heb ik nu 30 muntjes ::feest::
nu kan ik rustig verder met de quest, mijn derde tuintje behouw ik namelijk een maandje langer ::tandpastasmiley::

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #1665 Gepost op: 25-06-2009, 15:38:10 »

ik denk ook al een tijdje aan stoppen. heb nu een ander hip spel en ik steeg ook niet meer in de ranglijst
Menno is gek

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #1666 Gepost op: 25-06-2009, 15:40:04 »
ik denk ook al een tijdje aan stoppen. heb nu een ander hip spel en ik steeg ook niet meer in de ranglijst

wat voor hip spel?

ontopic: mn Russische tuintje loopt vast bij Quest 4, zit een bug in t spel, en ik krijg geen reactie als ik t vraag in mn netste Russisch :\'(
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #1667 Gepost op: 25-06-2009, 15:42:30 »
wat voor hip spel?
waar ik je pupil ben, met dat vechten
Menno is gek

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #1668 Gepost op: 25-06-2009, 15:47:01 »
ja dat doe je goed! ::bravo::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #1669 Gepost op: 25-06-2009, 21:43:23 »
ja dat doe je goed! ::bravo::

Heeeeeeeeeeeeeeeee dat ben ik ;D
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #1670 Gepost op: 25-06-2009, 22:34:57 »
wat voor hip spel?

zit een bug in t spel, en ik krijg geen reactie als ik t vraag in mn netste Russisch :\'(
correctie:  een BUGSKI......

Offline Roonans

• Forumlid
« Reactie #1671 Gepost op: 26-06-2009, 10:06:06 »
wat voor hip spel?

ontopic: mn Russische tuintje loopt vast bij Quest 4, zit een bug in t spel, en ik krijg geen reactie als ik t vraag in mn netste Russisch :\'(
Moet je even contact opnemen met polyphemes, ik regel met hem ook coins voor mijn poolse tuintje. Die koop ik op mijn nederlandse account en hij zet ze dan over op mijn poolse.

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #1672 Gepost op: 27-06-2009, 00:36:26 »
Huh, ik had iets van 15000 gb op mn rekening.. wilde ik coins gaan kopen, staat er opeens nog maar 2000 op ???
The sun came up and reality set in.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #1673 Gepost op: 27-06-2009, 07:09:23 »
Ik heb eindelijk mijn tweede tuintje...dacht dat hij 100.000 gb kost dus ik sparen...bleek hij maar 90.000 te kosten.
Ben er wel trots op dat ik totaal geen geld in dit spel heb gestopt en toch een tweede tuin bij elkaar heb gespaard ::trots::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline maud

• Forumlid
« Reactie #1674 Gepost op: 27-06-2009, 10:10:51 »
heb je gelijk genoeg geld om hem onkruid rots en stronkvrij te maken  ;) :P
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #1675 Gepost op: 27-06-2009, 10:28:17 »
heb je gelijk genoeg geld om hem onkruid rots en stronkvrij te maken  ;) :P

dat is tie inmiddels helemaal...nu mijn reallife tuintje nog  :P

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #1676 Gepost op: 27-06-2009, 11:57:42 »
k heb nu eindelijk weer genoeg cions voor premium.. maar voordat ik dat koop nog ff sparen voor dat 3e tuintje..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #1677 Gepost op: 27-06-2009, 12:08:19 »
k heb nu eindelijk weer genoeg cions voor premium.. maar voordat ik dat koop nog ff sparen voor dat 3e tuintje..
dat had ik ook gedaan, is idd verstandig ::tandpastasmiley::

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #1678 Gepost op: 27-06-2009, 18:24:50 »
Ik heb eindelijk mijn tweede tuintje...dacht dat hij 100.000 gb kost dus ik sparen...bleek hij maar 90.000 te kosten.
Ben er wel trots op dat ik totaal geen geld in dit spel heb gestopt en toch een tweede tuin bij elkaar heb gespaard ::trots::
ik heb hem al heel lang en heb er ook geen geld ingestoken. dat betekent dus dat ik beter kan tuinieren dan bakkertje ::jaja:: ::jaja::
Menno is gek

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #1679 Gepost op: 27-06-2009, 20:06:50 »
ik heb hem al heel lang en heb er ook geen geld ingestoken. dat betekent dus dat ik beter kan tuinieren dan bakkertje ::jaja:: ::jaja::

ja maar ik heb mijn energie in 37 van quests gestopt en dat heb jij niet gedaan...dus wie is er nu beter?? >:D