Auteur Topic: Enkele spelregels  (gelezen 9914 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Enkele spelregels
« Gepost op: 24-12-2008, 07:52:30 »
Houd er rekening mee dat het spelen aan een paar regels gebonden is.

1 van de regels vermeld ik hier apart: het spelen met meerdere accounts vanaf  1 IP-adres is toegestaan, maar dient wel te worden gemeld bij de beheerders van het spel, onderling handelen is dan niet meer toegestaan.

Ik zet dit hier niet neer om jullie te ontmoedigen, maar je kunt er dan rekening mee houden.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Enkele spelregels
« Reactie #1 Gepost op: 24-12-2008, 08:21:02 »
Goed dat je het even vermeld want ik heb inmiddels ook twee verslaafde zonen in huis en we spelen allemaal op dezelfde server.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: Enkele spelregels
« Reactie #2 Gepost op: 24-12-2008, 10:28:44 »
Ik heb er ook 1 bij hier in huis, met een andere pc, maar via het zelfde modem, hoe werkt dit dan??
En waar moet ik t melden??
Groetjes marlies
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Enkele spelregels
« Reactie #3 Gepost op: 24-12-2008, 11:33:48 »
het modem is waaraan je IP word toegekend dat voor de buitenwereld zichtbaar is, niet aan de pc
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: Enkele spelregels
« Reactie #4 Gepost op: 24-12-2008, 11:40:05 »
het modem is waaraan je IP word toegekend dat voor de buitenwereld zichtbaar is, niet aan de pc

dus dan zitten wij met een probleem, hoe meld ik dit? iemand?
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Enkele spelregels
« Reactie #5 Gepost op: 24-12-2008, 12:06:06 »
Ik heb even gelezen op dat forum. Ze schijnen op dat forum nogal zeikerig te zijn over dubbel gebruik van ip-nummers. Je mag onderling niet handelen bv. ::)

Je kan even dit topic lezen daar, dan weet je wat je moet doen.
Geniet nooit met mate...

Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: Enkele spelregels
« Reactie #6 Gepost op: 24-12-2008, 12:22:45 »
Ik heb even gelezen op dat forum. Ze schijnen op dat forum nogal zeikerig te zijn over dubbel gebruik van ip-nummers. Je mag onderling niet handelen bv. ::)

Je kan even dit topic lezen daar, dan weet je wat je moet doen.

thnX
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Enkele spelregels
« Reactie #7 Gepost op: 24-12-2008, 14:22:39 »
Het is niet mijn bedoeling (dat weten jullie allang), om paniek te zaaien. Maar ik zou het sneu vinden voor mensen die zonder de bedoeling te hebben om ''vals'' te spelen, als zij ineens hun account kwijt zijn, zonder dat ze weten waarom.

Ik dacht: beter even aangeven, dan het onvermeld laten.

Maakt dit het spelen nu ineens minder vrijblijvend? Naar mijn mening valt het wel mee, en kun je binnen de marges van wat zij hebben aangegeven als spelregels, je toch ''vrij'' bewegen.

Overigens had ik vanmorgen heel erg weinig tijd om de link naar het betreffende topic hier neer te zetten, maar nu heb ik even wat adem gekregen.

Voor mij persoonlijk is dat melden ook helemaal niet noidig, het blijft voor mij een leuk spel, waar geen echte financiële belangen mee zijn gemoeid. Aan de andere kant kan ik me voorstellen, dat er een paar regels zijn, waar mensen zich aan moeten houden.

Zoals eerder aangegeven: meld je het, dan is er niets aan de hand. En dan kunnen Paps, Mams, de kids, de katten en de goudvissen allemaal hun eigen account hebben.  :)

Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: Enkele spelregels
« Reactie #8 Gepost op: 24-12-2008, 15:03:47 »
Het is niet mijn bedoeling (dat weten jullie allang), om paniek te zaaien. Maar ik zou het sneu vinden voor mensen die zonder de bedoeling te hebben om ''vals'' te spelen, als zij ineens hun account kwijt zijn, zonder dat ze weten waarom.

Ik dacht: beter even aangeven, dan het onvermeld laten.

Maakt dit het spelen nu ineens minder vrijblijvend? Naar mijn mening valt het wel mee, en kun je binnen de marges van wat zij hebben aangegeven als spelregels, je toch ''vrij'' bewegen.

Overigens had ik vanmorgen heel erg weinig tijd om de link naar het betreffende topic hier neer te zetten, maar nu heb ik even wat adem gekregen.

Voor mij persoonlijk is dat melden ook helemaal niet noidig, het blijft voor mij een leuk spel, waar geen echte financiële belangen mee zijn gemoeid. Aan de andere kant kan ik me voorstellen, dat er een paar regels zijn, waar mensen zich aan moeten houden.

Zoals eerder aangegeven: meld je het, dan is er niets aan de hand. En dan kunnen Paps, Mams, de kids, de katten en de goudvissen allemaal hun eigen account hebben.  :)
k heb t al gemeld en ik zag ook test al en een collega van mij in het topic staan  ;D
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Enkele spelregels
« Reactie #9 Gepost op: 15-01-2009, 12:22:44 »
Waar vind ik mijn id nummer?
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Enkele spelregels
« Reactie #10 Gepost op: 15-01-2009, 12:34:21 »
Waar vind ik mijn id nummer?

even op je profiel klikken (dat kaboutertje rechtsboven)
Keep calm and eat chocolates!

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Enkele spelregels
« Reactie #11 Gepost op: 15-01-2009, 12:40:09 »
mijn dank is groot  ::bravo::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."