Auteur Topic: Grappige uitspraken en ontdekkingen.  (gelezen 106357 keer)

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
Re: Grappige uitspraken en ontdekkingen.
« Reactie #140 Gepost op: 27-01-2009, 22:10:37 »
Een vrouwelijk uitbener?

Pas maar op Dwaas... ze vilt je levend... >:D ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #141 Gepost op: 27-01-2009, 22:12:39 »
Ik heb overigens een heel keurige en aardige reactie van Niecke gekregen, nu.

Ze zeggen het wel te waarderen dat er meegedacht wordt over die fouten. Maar om niet steeds te worden geconfronteerd met dit soort vragen, laten ze de spelling staan, zoals de programmeurs die hebben opgesteld.

Dat is in het kort het antwoord van Niecke.

Maar dan kan dat board dus wel op slot, lijkt me. ::) Ze doen er dus toch niks mee. Sterker nog, ze ontkennen de fout zelfs. ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Don't ever try that again
« Reactie #142 Gepost op: 27-01-2009, 22:19:03 »
Maar dan kan dat board dus wel op slot, lijkt me. ::) Ze doen er dus toch niks mee. Sterker nog, ze ontkennen de fout zelfs. ::niet-ok::
Net als het IE probleem, ik heb't eens bekeken, maar als'k het goed zie, komt het doordat de smurfen in dezelfde class zijn gedefinieerd, en eigenlijk niet echt gescheiden functies zijn, maar eerder subs van elkaar zijn met alleen als scheiding een check op level danwel premium.

in ieder geval kan't probleem worden opgelost door ze buiten de smurfen-class te halen
Of eigenlijk, de hele smurfenclass weghalen, en gewoon domweg de drie functies hard definieren.
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline xchielx

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 27-01-2009, 22:20:25 »
http://forum.molehillempire.nl/viewtopic.php?p=48714#48714

:-\\

en dit kreeg ik in de PM op de vraag waarom ik OFF-topic zou zijn:

"zoals ik in het gesloten topic aangaf (dat je trouwens steeds terug vind in het archief) dient het topic boomwortels om schrijffouten te posten .

Jammer dat hier gewoon wéér een spellingsfout in zit....
Als we straks al ons plastic hebben gerecycled, hebben we genoeg tuinstoelen om van het broeikaseffect te genieten.

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #144 Gepost op: 27-01-2009, 22:21:24 »
hoezo jammer? dat is toch kicken!! >:D
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #145 Gepost op: 27-01-2009, 22:25:38 »
Mijn ontdekking is dat Xchielx terug is, en kennelijk niet door haar partner voor gek is verklaard vanwege het op vakantie oogsten van asperges, paprika's en walnootbomen.

Hoewel, weten we dat van dat niet gek verklaren eigenlijk wel zeker?

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
« Reactie #146 Gepost op: 28-01-2009, 07:09:48 »
'k was gisteren naar mijn mandje gegaan en nu ik daar wil bijlezen zie ik dat alle berichten alweer verwijderd zijn, misschien kan iemand ff een korte samenvatting geven van wat er gisterenavond nog geschreven is daar, zoals door die uke-uke en door jullie en door de mods daaar??????
Was wel heel benieuwd hoe het af zou lopen nl.

Oh ja, en nog niemand heeft mijn raadsel opgelost!
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #147 Gepost op: 28-01-2009, 07:29:36 »
had ik het nou goed begrepen dat ´die uke uke´ waar jij het over hebt, gewoon iemand van ons is?  ik ben er niet zeker van, maar de schrijfstijl deed me even aan vieffan denken......sorry vieffan als ik het mis heb.

Overigens bleken ze daar dus voor een update die fouten te hebben doorgegeven, maar bij een volgende update stonden ze er weer gewoon in. Aldus Niecke. Dat wil dus zeggen dat ze die fouten ook hadden gezien, maar de moed zouden hebben opgegeven om er iets van te zeggen. Dat strookt dan echter weer niet met eerdere uitspraken, dat het geen fouten waren.

Binnenkort  zou er weeer een update volgen.  Wat was ook weer je raadsel?

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #148 Gepost op: 28-01-2009, 07:34:20 »
Overigens, kan iemand me verklaren, hoe dwarsliggende cookies kunnen overspringen van mijn vaste computer naar mijn laptop?

Heel bijzonder, een probeem dat  zich voordeed op de ene computer, deed zich even later ook op de andere voor. Nu heeft mijn laptopje even vlak naast de andere computer gestaan, zou dat de oorzaak zijn?  ::) ::trots::

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
« Reactie #149 Gepost op: 28-01-2009, 07:39:23 »
Overigens, kan iemand me verklaren, hoe dwarsliggende cookies kunnen overspringen van mijn vaste computer naar mijn laptop?

Heel bijzonder, een probeem dat  zich voordeed op de ene computer, deed zich even later ook op de andere voor. Nu heeft mijn laptopje even vlak naast de andere computer gestaan, zou dat de oorzaak zijn?  ::) ::trots::
hihihi, nee dan is t een virus, laatst ook last van gehad, griep heette dat, wel eens van gehoord, crashte mijn hele harde schijf, kon alleen maar op bed liggen rillen!

En wat er wordt gezegd over die fouten en update, dat is regelrecht uit hun dikke duim gezogen, want eerst zeiden ze dat het niet zo was, dat bewijst maar weer dat t een stel eikels zijn.

En hoe moet onze docent NL nou weten dat die achterlijk idiote mod een vrouw is??

En mijn raadsel was soek du vaud!

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 28-01-2009, 08:13:55 »
had ik het nou goed begrepen dat ´die uke uke´ waar jij het over hebt, gewoon iemand van ons is?  ik ben er niet zeker van, maar de schrijfstijl deed me even aan vieffan denken......sorry vieffan als ik het mis heb.

Overigens bleken ze daar dus voor een update die fouten te hebben doorgegeven, maar bij een volgende update stonden ze er weer gewoon in. Aldus Niecke. Dat wil dus zeggen dat ze die fouten ook hadden gezien, maar de moed zouden hebben opgegeven om er iets van te zeggen. Dat strookt dan echter weer niet met eerdere uitspraken, dat het geen fouten waren.

Binnenkort  zou er weeer een update volgen.  Wat was ook weer je raadsel?
Nee dat ben ik niet :P. Ik ben daar ook gewoon Vieffan.
geef trouwens niet :P.
maare... ik durf niet te veel te posten want ik ben bang voor een ban. neit op het forum maar op het spel (A). Ik kan niet meer zonder :P

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #151 Gepost op: 28-01-2009, 10:12:44 »
maare... ik durf niet te veel te posten want ik ben bang voor een ban. neit op het forum maar op het spel (A). Ik kan niet meer zonder :P

pcies ::ok:: dat en ik hou sowieso niet van uitschelden
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
« Reactie #152 Gepost op: 28-01-2009, 16:06:21 »
maar niemand scheldt toch, ik heb alleen gezegd dat ik het een domme reactie vind, en dat vind ik ook nog steeds, als je daarvoor een ban zou krijgen , dat zou wel erg ver gaan, maar zouden ze je het spel kunnen ontnemen als je op het forum geband wordt?

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #153 Gepost op: 28-01-2009, 16:49:59 »
maar niemand scheldt toch, ik heb alleen gezegd dat ik het een domme reactie vind, en dat vind ik ook nog steeds, als je daarvoor een ban zou krijgen , dat zou wel erg ver gaan, maar zouden ze je het spel kunnen ontnemen als je op het forum geband wordt?

Kan wel zijn dat je daar niet scheld, maar hier scheld je wel op ze ;) Geen idee of dat kan, met dat bannen, ik zou het er daar niet meer op gokken :( Als ze het in hun hoofd halen, ben je zo de l*l, kijk maar naar Dwaastoo :-\\
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
« Reactie #154 Gepost op: 28-01-2009, 17:15:06 »
Is dwaas nu geband daar?

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 28-01-2009, 18:27:01 »
Is dwaas nu geband daar?

Nee hoor, dat niet... ik heb een waarschuwing gekregen n als ik nog een keer zoiets zou poste dan werd ik geband... Overiges heb ik bij lange na niet gescholden hoor! Ik had een hartstikke net berichtje gepost... niks mis mee, als ik voor zo'n bericht hier geband zou worden stond ik nu op >1000 bans ;)

Overigens was dit mijn bericht: oordeel zelf of dit ban-waardig is (LET OP: niet geschikt voor mensen onder de 18jaar en er is een risico dat uw scheldwoordenschat uitgebreid zal worden ;D):

http://208.116.50.174/forum/index.php?topic=8970.msg923675#msg923675

PS het maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit o ik nu geband zou worden, die forummoderators (in het bijzonder een zekere Niecke) zijn niet helemaal mijn soort mensen om het zo mar eens te zeggen, veeeeel te kortzichtig, proberen iedere vorm vn kritek mondood te maken en lijken het IQ van een mentaal geretardeerde fruitvlieg te hebben (sorry voor deze woorden, maar ik erger me dood aan zulke soort mensen), daarnaast snappen ze het idee van een forum niet helemaal met hun slotjes, ik denk dus sowieso dat ik daar niet al te veel tijd zal doorbrengen...

En als ik hun spelletje niet meer mag seln dan boeit me dat ook niet zo hel erg veel hor...er zijn wel ergere dinge op de wereld (oké; niet veel maar toch haha)

zo en nu is het tijd voor koffie ;D
« Laatst bewerkt op: 28-01-2009, 18:36:10 door Dwaastoo »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #156 Gepost op: 28-01-2009, 18:30:20 »
Toch zou ik de gok niet nemen, met jouw avatar hier. Hoewel, als je de avatars van sommigen daar ziet.........

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 28-01-2009, 18:36:42 »
Toch zou ik de gok niet nemen, met jouw avatar hier. Hoewel, als je de avatars van sommigen daar ziet.........

Heb je het tegen mij Jos?... welke gok?
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #158 Gepost op: 28-01-2009, 19:11:25 »
Heb je het tegen mij Jos?... welke gok?
Ik bedoel: met een avatar als die van jou hier, hoef je nog niet eens tekst in je bericht te zetten......

OT:  Kijk NOU wie mij van een partij bloemen heeft afgeholpen......":

Citaat
jezus heeft 561 stuks van Goudsbloem voor 953,70gB gekocht bij je marktkraam.

Het geld is op je rekening bijgeschreven.
--------------------------------------------------------------------------------

Dacht dat die meer verstand van vissen op het meer van Galilea had, maar hij is kennelijk aan het tuinieren geslagen.......

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 28-01-2009, 21:45:29 »
Ik bedoel: met een avatar als die van jou hier, hoef je nog niet eens tekst in je bericht te zetten......

OT:  Kijk NOU wie mij van een partij bloemen heeft afgeholpen......":

Dacht dat die meer verstand van vissen op het meer van Galilea had, maar hij is kennelijk aan het tuinieren geslagen.......

::rofl::
ik vind eigenlijk wel dat ze dat soort namen moeten verbieden. Kun je toch eigenlijk niet maken...