Is dwaas nu geband daar?
Nee hoor, dat niet... ik heb een waarschuwing gekregen n als ik nog een keer zoiets zou poste dan werd ik geband... Overiges heb ik bij lange na niet gescholden hoor! Ik had een hartstikke net berichtje gepost... niks mis mee, als ik voor zo'n bericht hier geband zou worden stond ik nu op >1000 bans

Overigens was dit mijn bericht: oordeel zelf of dit ban-waardig is (LET OP: niet geschikt voor mensen onder de 18jaar en er is een risico dat uw scheldwoordenschat uitgebreid zal worden

):
http://208.116.50.174/forum/index.php?topic=8970.msg923675#msg923675PS het maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit o ik nu geband zou worden, die forummoderators (in het bijzonder een zekere Niecke) zijn niet helemaal mijn soort mensen om het zo mar eens te zeggen, veeeeel te kortzichtig, proberen iedere vorm vn kritek mondood te maken en lijken het IQ van een mentaal geretardeerde fruitvlieg te hebben (sorry voor deze woorden, maar ik erger me dood aan zulke soort mensen), daarnaast snappen ze het idee van een forum niet helemaal met hun slotjes, ik denk dus sowieso dat ik daar niet al te veel tijd zal doorbrengen...
En als ik hun spelletje niet meer mag seln dan boeit me dat ook niet zo hel erg veel hor...er zijn wel ergere dinge op de wereld (oké; niet veel maar toch haha)
zo en nu is het tijd voor koffie