Nieuws Geef je op voor een nieuw online avontuur: De Code!
Megan die een autootje heeft
Echt alleen bij premium??? Ik vind ze cool! Ik wil ook een auto!
Een premium account heeft flink wat voordelen....Als aanvulling, ook vanaf level 5 en verder kun je ook een flitsende auto (ook tracktor of trekker genoemd)kopen voor 500 gB. Deze zorgt dat je naar beide steden en de markt kunt gaan in Green Valley met een directe link. Ook deze is te koop in Hedgerow Ville.. Bij het aflopen van de premium verdwijnt jou tracktor of trekker. als je dan opnieuw premium koopt komt deze vanzelf terug....
Wie gebruikt trouwens dat memo-blok wel eens?
ik eerst wel, nu niet meer, heb nu een papertje liggen
Ik gebruik het om de boederijprijzen van de producten op te schrijven. Heb ik altijd een referentie of de prijs van een product hoog of laag is.
en dankzij mn rode autootje kan ik op zondag naar de stad
g zegt:ik ben al perceelhouder358.000 puntenDaniëlle zegt: g zegt: jij bent veel te druk met die stomme versieringenkweken moet je!!Daniëlle zegt:ik kweek tochg zegt:nee...jij hebt je halve tuin vol met parasollen enzolijkt wel een vakantie oord Daniëlle zegt:ik wil ook een mooi tuintje whahahahahahahahahahahahahdas een tuinhuisjeg zegt:wanneer komt je de koek en zopie?en een draaimolen?en de bungalows?Daniëlle zegt:mijn tweede tuintje doe ik voor de kweek g zegt:ja.. kan je beetje kwaad gaan zitten doenlijkt verdomme wel een vakantiepark!ziet dr toch niet uit!
tsss... blaaskaak
Ik hou tegenwoordig hele lijstjes bij de hand met hoeveel het waar kost...zo kocht ik vanochtend vroeg al paprika voor 5,50 gb terwijl het bij de boerderij 6,00gb kost...vervolgens heb ik het voor 6,03gb weer verkocht
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
832 gasten en 10 vaste bezoekers
RealityTV vandaag