Nieuws Vanaf 23 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Sinds ik in die clan zit, merk ik dat ik heel erg fout zat mbt het geslacht van veel spelers. Zowel joku als Prikkeprak blijken een man te zijn Rumpel is dan weer een vrouw, rebecca20017 een man, herilon een vrouw en Geer is ook een vrouw
en aaihetapie?
zat jij ook zo vaak mis met wat je dacht? overigens was roonans/roan verrast dat ik dan weer een vrouw was
whaha, ja ik zit er ook voortdurend naast, op één of andere manier ga ik er bij de meesten van uit dat ze vrouw zijn, alleen van drswatch wist ik dat ie man ismaar aaihetapie, prikkeprak en joku waren voor mij tot 2 minuten geleden vrouwen en Rumpel een man met een paar gaan de berichtjes over en weer en ik had niks door
wat ik ook wel komisch vind trouwens is dat joku in jullie clan zit, omdat juist joku vooral houdt van dumpen
Hij gaat zijn leven beteren en iedereen verdient een tweede kans Ook met Prikkeprak is de strijdbijl begraven
was er een strijdbijl dan gaat hij ook bij jullie clan?
Nu is dat afgelopen.
dank u zeer
whehe, jah.. T is hier natuurlijk ook veel gezelliger
K heb bijna alles t/m quest 39 af... Dus als t goed is kan ik alles binnen een week inleveren.... Moet ik daarna pruimen hebben maar die krijg ik pas in t volgende level en daar moet ik nog 2 moljoen punten voor
dat heb ik nu ook bijna ik moet nog 2 questen en dan 14 moljoen punten wachten
Wooooow... dat is helemaal balen ...K ga denk ik van vanalles gewoon heel veel kweken dat ik overal heel veel van in voorraad heb
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
830 gasten en 9 vaste bezoekers
RealityTV vandaag