Ik heb daar ruim 500.000 gb op de bank en krijg iedere week wel een berichtje van iemand die 100.000 wil 'lenen'. Vraag me echt af wat er gebeurt als je met je bakkes op tv komt omdat je de Postcode Loterij gewonnen hebt. Word je dan ook bedolven onder de verzoekjes geld te geven aan mensen die het nodig hebben

Yep. Moet jij eens kijken hoeveel vrienden je dan plotseling hebt. Vooral kloosters en zuster Michaela en Maria Duval weten je dan te vinden. Ik heb nog nooit een groot geldbedrag gewonnen, maar als het me ooit zou overkomen, en ik heb er ineens plotseling 200.000 vrienden bij, dan is mijn advies: IK kreeg mijn fortuin door het kopen van een lot dat later prijswinnend bleek te zijn. Doe als ik......
Het leuke is: ze verdedigen dat altijd met het volgende verhaal: je moet een klein deel uitgeven aan bijvoorbeeld een schandalig grote auto, vervolgens gaan onderhandelen over allerlei extra's, en op de vraag van de verkoper hoe je denkt te betalen, antwoorden: ''.......eh, wat dacht u van contant?''. De prijs is dan beklonken, en je hebt die verkoper de dag van zijn leven bezorgd.