Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Het omgekeerde snap ik ook niet, dat mensen hun groenten aanbieden voor een prijs die ver boven de boerderijprijs zit. Het lukt soms wel om groente te verkopen voor een prijs net boven de boerderijprijs, bijvoorbeeld sla voor 9 cent.
Bekijk het eens zo:Als jij op de markt bij de groenteman staat, en je hebt genoeg geld bij je.Je ziet dat een bloemkool 1 euro kost.Je weet dat het in de winkel slechts 80 cent kostEn toch koop je'm bij de groenteman, je bent er nu toch!
op molehill gaat dat inderdaad niet op, dat verschil tussen 1 of 100 Moet je eens zien hoeveel je klanten kopen! da's toch absurd, wat moeten ze met zoveel knoflook??Bij die mensen wil ik echt niet thuis komen!
wie heeft er voor mij knoflook voor een zacht prijsje. heb er 100 nodig. je krijgt ze wel weer terug van mij, maar dat duurt een dagje of zo...
ah, voor 4,50 wil ik ze wel kopen.
wie op server 2 heeft er behoefte aan een vijver? winkelwaarde is 7500, je krijgt er 99 punten voor, dus meer klanten en die betalen niet slechtik verkoop 'm onder de laagste marktwaarde en die is op dit moment 4499,00
Iemand voor mij zonnebloemen te koop op server 2? Stuk of 10 is wel genoeg.
stuur maar
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1406 gasten en 2 vaste bezoekers
RealityTV vandaag