Auteur Topic: handel topic  (gelezen 105703 keer)

Offline -ELISE-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: handel topic
« Reactie #120 Gepost op: 5-01-2009, 09:26:34 »
OP dit moment hgeb ik nog maar 38 aardappels en ik heb er nog een heel stel in mijn tuin staan maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik deze niet hjeel snel klaar heb...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
« Reactie #121 Gepost op: 5-01-2009, 17:02:28 »
Sammy1996 is mijn (stief)dochter, zij begint net, ze is 12 en heeeeel enthousiast aan t kweken, maar willen jullie op marktplaats af en toe bij haar wat kopen, want ik kan niet teveel van haar kopen, dan gaan ze weer zeuren over t zelfde ip nr enzo, en tis voor haar ook leuker als "vreemden" bij haar kopen. S2 uiteraard!!! Alvast bedankt, gr MaRLieS
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #122 Gepost op: 5-01-2009, 17:46:31 »
Sammy1996 is mijn (stief)dochter, zij begint net, ze is 12 en heeeeel enthousiast aan t kweken, maar willen jullie op marktplaats af en toe bij haar wat kopen, want ik kan niet teveel van haar kopen, dan gaan ze weer zeuren over t zelfde ip nr enzo, en tis voor haar ook leuker als "vreemden" bij haar kopen. S2 uiteraard!!! Alvast bedankt, gr MaRLieS
ware het server 1, dan zou ik graag hebben gekocht. Maar ik vind het geen probleem om een dergelijke oproep hier te doen hoor.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #123 Gepost op: 5-01-2009, 18:09:36 »

Wil net wortels kopen, worden ze voor mijn neus weggekaapt. ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #124 Gepost op: 5-01-2009, 18:24:25 »
Wil net wortels kopen, worden ze voor mijn neus weggekaapt. ::)
Was het een roodharige kabouter met een groen pakje?

Grijp de snoodaard.......... ::rofl:: ::rofl::

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
« Reactie #125 Gepost op: 5-01-2009, 18:59:48 »
Ze is helemaal blij, elke keer als er iets gekocht wordt, dan roept ze naar me hoeveel iemand betaalt heeft voor wortels of sla, ze heeft nu ook komkommer en radijs, wat ging dat snel naar het 2e level he, ben ik nu wel wat langer mee bezig naar een nieuw level.

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #126 Gepost op: 5-01-2009, 19:38:12 »
Ze is helemaal blij, elke keer als er iets gekocht wordt, dan roept ze naar me hoeveel iemand betaalt heeft voor wortels of sla, ze heeft nu ook komkommer en radijs, wat ging dat snel naar het 2e level he, ben ik nu wel wat langer mee bezig naar een nieuw level.

Ik krijg zelfs een bedankje  ::tandpastasmiley::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
« Reactie #127 Gepost op: 5-01-2009, 19:48:38 »
Ik krijg zelfs een bedankje  ::tandpastasmiley::
schatje is het he!!!

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 5-01-2009, 19:55:08 »
K'heb haar net bevrijd van haar worteltjes  ;D
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
« Reactie #129 Gepost op: 5-01-2009, 19:57:01 »
 ::bravo:: ::bravo::

ben benieuwd of ze iedereen bedankjes blijft sturen, hihi, zal ze vast niet vol blijven houden

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 5-01-2009, 20:09:09 »
::bravo:: ::bravo::

ben benieuwd of ze iedereen bedankjes blijft sturen, hihi, zal ze vast niet vol blijven houden

Ik kreeg er net nog wel eentje  ::tandpastasmiley::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 5-01-2009, 21:13:11 »
dat is echt lief!! ::bravo::.
dan zijn mensen ook eerder geneigd om spullen bij haar te kopen denk ik :P

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #132 Gepost op: 5-01-2009, 23:22:02 »
Al biedt ze 1 wortel aan voor 5 Gb, dan zou ik het nog doen, wanneer ik op server 2 zat. ::jaja::

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 6-01-2009, 15:24:34 »
Ik  oftewel krieltje heb in het forum bij het topic "Het licht gezien" als idee geopperd om de klanten wat meer voor je produkten te laten betalen, omdat anders versieringen in je tuin eigenlijk hun doel voorbij schieten.
Als je met dit standpunt eens bent , zou ik het leuk vinden om mij daarin te steunen, wie weet hoe meer reacties erop komen ze de klacht misschien serieus gaan nemen en er iets mee gaan doen  ::ok::

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
« Reactie #134 Gepost op: 6-01-2009, 17:29:47 »
Ik  oftewel krieltje heb in het forum bij het topic "Het licht gezien" als idee geopperd om de klanten wat meer voor je produkten te laten betalen, omdat anders versieringen in je tuin eigenlijk hun doel voorbij schieten.
Als je met dit standpunt eens bent , zou ik het leuk vinden om mij daarin te steunen, wie weet hoe meer reacties erop komen ze de klacht misschien serieus gaan nemen en er iets mee gaan doen  ::ok::

gedaan!

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #135 Gepost op: 6-01-2009, 18:11:49 »

heb je een link voor mij? :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 6-01-2009, 18:19:37 »

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #137 Gepost op: 6-01-2009, 18:51:53 »
Voordat ik ook reageer in je topic, kom ik heel even terug op mijn idee om quests random te maken. Dan weet je nooit vantevoren waarvoor je moet sparen, en dan is het probleem aan de kant van het molehillforum ook opgelost.

Ik ben het in principe met je eens hoor, dat bij het aanbrengen van decoraties, die meer klanten aantrekken, ook hogere prijzen horen. Daar doe je het tenslotte voor.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 6-01-2009, 19:01:11 »
Voordat ik ook reageer in je topic, kom ik heel even terug op mijn idee om quests random te maken. Dan weet je nooit vantevoren waarvoor je moet sparen, en dan is het probleem aan de kant van het molehillforum ook opgelost.

Ik ben het in principe met je eens hoor, dat bij het aanbrengen van decoraties, die meer klanten aantrekken, ook hogere prijzen horen. Daar doe je het tenslotte voor.

Maar ja t'ís ook lastig om iemand spinazie te laten kweken terwijl je dat nog niet kan ..

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #139 Gepost op: 6-01-2009, 19:05:03 »
Uiteraard moet je bij zo'n quest dingen laten kweken die iemand KAN kweken in het niveau dat ie heeft.

Maar het zou leuk zijn als je de een een zooi wortelen laat kweken, terwijl ie meer kan verdienen met bijvoorbeeld goudsbloemen, en de ander de opdrac ht geeft om tomaten ofzo te kweken. Ja, er zijn voor- en nadelen bij het random maken. Maar dan hebben ze op het molehillforum ook geen reden meer om mensen te waarschuwen voor dingen die ze onopzettelijk ''fout'' doen.