Auteur Topic: handel topic  (gelezen 105842 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: handel topic
« Reactie #260 Gepost op: 16-01-2009, 19:14:07 »
Dat contract was hetzelfde als je nu van m@ri@nne hebt gekregen. Dat had ik naar de verkeerde gestuurd ::schaam::

De spinazie is klaar. Als ik in Groningen ben, stuur ik je een contract. :)
Je kan de spinazie toch ook zelf komen brengen, als je TOCH aan het reizen bent? ::rofl::

OT: is bij M@ri@nne de schade een klein beetje hersteld? Ik wordt nog steeds niet goed van de vreemde manier van antwoord geven op hun forum. Ze geven antwoord, maar niet op de vraag die je stelt.

Offline xchielx

• Forumlid
« Reactie #261 Gepost op: 18-01-2009, 10:30:13 »
Toch jammer dat mensen de markt verpesten door opeens 30-40 cent onder de prijs te gaan zitten.....dan kan je het wel redelijk schudden als je net daarvoor je spul op de markt hebt gezet...jammer ::ohno::
Als we straks al ons plastic hebben gerecycled, hebben we genoeg tuinstoelen om van het broeikaseffect te genieten.

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #262 Gepost op: 18-01-2009, 10:36:12 »
Toch jammer dat mensen de markt verpesten door opeens 30-40 cent onder de prijs te gaan zitten.....dan kan je het wel redelijk schudden als je net daarvoor je spul op de markt hebt gezet...jammer ::ohno::
maar dan koop je dat toch zelf op
Menno is gek

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #263 Gepost op: 18-01-2009, 10:49:04 »
ja, klopt, alleen ben je dan je 10 procent provisie kwijt.

Ik ga nooit tientallen centen onder de laagste prijs zitten, maar kijk eerst voor welke prijs het het laagste wordt aangeboden, Dan zet ik mijn spullen voor iets onder die prijs neer, en ben even de goedkoopste. Is het een goed lopend product, dan zal de prijs stabiel blijven.

Doen nu meer mensen dat, met spullen die je aan de straatstenen niet kwijt kunt, dan blijven mensen daaronder duiken.

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #264 Gepost op: 18-01-2009, 10:51:48 »
ja, klopt, alleen ben je dan je 10 procent provisie kwijt.

Ik ga nooit tientallen centen onder de laagste prijs zitten, maar kijk eerst voor welke prijs het het laagste wordt aangeboden, Dan zet ik mijn spullen voor iets onder die prijs neer, en ben even de goedkoopste. Is het een goed lopend product, dan zal de prijs stabiel blijven.

Doen nu meer mensen dat, met spullen die je aan de straatstenen niet kwijt kunt, dan blijven mensen daaronder duiken.
gewoon alles kopen wat te goedkoop is. bied je later wel weer aan via een contractje
Menno is gek

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #265 Gepost op: 18-01-2009, 11:06:30 »
haha, daar dacht ik nog even niet aan.

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #266 Gepost op: 19-01-2009, 09:17:44 »
@sommigen:

heel erg bedankt voor de knoflook, mijn quest is weer voltooid ::bravo::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #267 Gepost op: 19-01-2009, 16:26:50 »
@sommigen:

heel erg bedankt voor de knoflook, mijn quest is weer voltooid ::bravo::
en meteen verlost van de vampiers? ::) ::)

Wie op 1 kan mij een zooi patatten leveren tegen een leuke prijs? Is voor quest 10. De uien probeer ik in twee dagen zelf bij elkaar te telen.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #268 Gepost op: 19-01-2009, 17:40:43 »
Megan k'heb je ff een berichtje gestuurd of je ook 30 paprika's voor mij hebt voor een vriendelijk prijsje of als er iemand anders is die mij kan helpen dan graag  ::ok::
op server 2 peultje
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #269 Gepost op: 19-01-2009, 17:46:41 »
Megan k'heb je ff een berichtje gestuurd of je ook 30 paprika's voor mij hebt voor een vriendelijk prijsje of als er iemand anders is die mij kan helpen dan graag  ::ok::
op server 2 peultje

ja, ik zag het, heb je contractje gestuurd :)

maar ik vraag me nu af of je het wel gekregen hebt, want ik zie niets staan bij mn overzicht van contracten en ik kan je berichtje ook niet beantwoorden :-\\ heel vaag...
« Laatst bewerkt op: 19-01-2009, 18:00:46 door Megan »
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #270 Gepost op: 19-01-2009, 18:27:29 »
Ik heb ook nog steeds niets ontvangen, gaat wel eens vaker fout  :(
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #271 Gepost op: 19-01-2009, 19:00:18 »
Ik heb ook nog steeds niets ontvangen, gaat wel eens vaker fout  :(

ik heb nog een poging gedaan :)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #272 Gepost op: 19-01-2009, 19:17:05 »
Misschien is het zwaailichtje stuk?

OT: Niemand aardappels voor mij?

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #273 Gepost op: 19-01-2009, 19:19:48 »
ik heb nog een poging gedaan :)

Gelukt!! Thanks  ;D

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #274 Gepost op: 19-01-2009, 19:21:46 »

Helaas Jos, k'heb er maar 54 en die moet ik voor de nacht zaaien om morgen weer een voorraadje te hebben.

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
« Reactie #275 Gepost op: 19-01-2009, 19:35:12 »

ik heb er 25 staan groeien en verder heb ikniks meer! sorry, als ze klaar zijn mag je er 75 kopen van me, of was het S1?
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline xchielx

• Forumlid
« Reactie #276 Gepost op: 19-01-2009, 23:30:52 »

Heb er 200 voor je, stuur per pm maar een leuk aanbod, dan maak ik er een contractje van!
Als we straks al ons plastic hebben gerecycled, hebben we genoeg tuinstoelen om van het broeikaseffect te genieten.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #277 Gepost op: 20-01-2009, 19:36:21 »
Heb al een voorstel gedaan, ik zie je contract wel tegemoet. Als je akkoord kunt gaan met wat ik wil geven, tenminste.

Offline xchielx

• Forumlid
« Reactie #278 Gepost op: 20-01-2009, 19:50:56 »
Heb gereageerd én een contract verzonden. Ik denk dat je je er wel in kan vinden....

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #279 Gepost op: 20-01-2009, 21:13:54 »
Ja hoor, en van wat ik nu over heb, maak ik morgen lekker frieten, voor in de Kabouterbar hier op het forum.