Auteur Topic: Vragen en/of problemen?  (gelezen 69037 keer)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Problemen?
« Reactie #100 Gepost op: 27-01-2009, 20:47:13 »
[sarcasme mode]hoe kom je er nou bij dat het een stom forum is, het is helemaal geweldig, vooral die mods vind ik TOP, kan niet beter ! [/sarcasme mode]
Ik kom eigenlijk nooit op dat forum... naar aanleiding van dat geklaag hier wilde ik eens gaan kijken... een soort ramptoerisme als het ware ;D
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Problemen?
« Reactie #101 Gepost op: 27-01-2009, 20:51:44 »
en? lekker he? ::rofl::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Problemen?
« Reactie #102 Gepost op: 27-01-2009, 21:02:31 »
en? lekker he? ::rofl::

Ah.. opeens mag ik erin....  :o irritant!!! nx lekkers  ::niet-ok::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Problemen?
« Reactie #103 Gepost op: 28-01-2009, 15:35:51 »
Ik heb vandaag antwoord gekregen van Daniela van het spel zelf. Ik kreeg de 10.000 Gb retour, maar de extra kast is wel weer gesloten.

Bovendien kreeg ik 5 coins. Niecke bleek het probleem niet helemaal te hebben begrepen, maar ik denk dat we die te hard hebben aangepakt, zij (ja, Niecke is een zij) blijkt in principe best van goede wil te zijn.

Toch heeft de ophef van afgelopen weekend denk ik wel enig effect gehad. Daniela gaf me een keurig antwoord, immers.

Als ik nu TOCH een tweede kast wil, dan kies ik daar zelf voor. Maar mooi dat het probleem toch serieus genomen werd.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Problemen?
« Reactie #104 Gepost op: 28-01-2009, 16:03:46 »
 ::ok::

tip voor marianne? die zit toch ook met een ongewenste kast?
enne, wij hebben niecke toch niet hard aangepakt? zij doet toch al langer zo spastisch...
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Problemen?
« Reactie #105 Gepost op: 28-01-2009, 17:49:14 »
Ik heb vandaag antwoord gekregen van Daniela van het spel zelf. Ik kreeg de 10.000 Gb retour, maar de extra kast is wel weer gesloten.

Bovendien kreeg ik 5 coins. Niecke bleek het probleem niet helemaal te hebben begrepen, maar ik denk dat we die te hard hebben aangepakt, zij (ja, Niecke is een zij) blijkt in principe best van goede wil te zijn.

Toch heeft de ophef van afgelopen weekend denk ik wel enig effect gehad. Daniela gaf me een keurig antwoord, immers.

Als ik nu TOCH een tweede kast wil, dan kies ik daar zelf voor. Maar mooi dat het probleem toch serieus genomen werd.

Goed nieuws Jos. ::ok::

Zo zie je maar weer, dat ze op de mhe.nl allerlei dingen beweren die helemaal niet waar zijn. Blijkbaar kan het wel degelijk teruggedraaid worden. Gaf die Daniela nog aan dat het inderdaad wel eens spontaan vaker gebeurde van die kast?
Geniet nooit met mate...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Problemen?
« Reactie #106 Gepost op: 28-01-2009, 17:50:11 »
enne, wij hebben niecke toch niet hard aangepakt? zij doet toch al langer zo spastisch...


Niet alleen Niecke hoor. Alle mods daar. ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Problemen?
« Reactie #107 Gepost op: 28-01-2009, 18:05:07 »
Heej Jos, goeie actie, maar hoe berijk ik ook al weer die Daniela, want ik heb nog steeds geen antwoord gekregen :(
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Problemen?
« Reactie #108 Gepost op: 28-01-2009, 18:23:26 »
Als het goed is, zal zij jezelfs benaderen, ik heb je speelnaam op server 1 doorgegeven, maar nu valt me in dat jou dat op server 2 was overkomen.

Overigens ben ik wat leuks van plan met die coins, maar dat kan alleen op server 1. Als iemand nou op server 2 ook wat coins als compensatie krijgt, dan heb ik daar wel een leuk idee voor.


Daniela Baur [customerservice@upjers.com]


Het adres tussen haakjes moet je dus hebben. Doe het als het even kan in het Engels. Ze zei dat het probleem niet eerder bekend was, maar dat ik waarschijnlijk toch onbewust dat slot had opengemaakt. Maar dat zou dus niet spontaan mogen gebeuren door er toevallig met je muis-aanwijzer overheen te gaan.


Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: Problemen?
« Reactie #109 Gepost op: 28-01-2009, 18:39:19 »
Als het goed is, zal zij jezelfs benaderen, ik heb je speelnaam op server 1 doorgegeven, maar nu valt me in dat jou dat op server 2 was overkomen.

Overigens ben ik wat leuks van plan met die coins, maar dat kan alleen op server 1. Als iemand nou op server 2 ook wat coins als compensatie krijgt, dan heb ik daar wel een leuk idee voor.


Daniela Baur [customerservice@upjers.com]


Het adres tussen haakjes moet je dus hebben. Doe het als het even kan in het Engels. Ze zei dat het probleem niet eerder bekend was, maar dat ik waarschijnlijk toch onbewust dat slot had opengemaakt. Maar dat zou dus niet spontaan mogen gebeuren door er toevallig met je muis-aanwijzer overheen te gaan.


wat heb je voor idee dan? ik heb wel coins, maar niet gekregen gewoon gekocht
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Problemen?
« Reactie #110 Gepost op: 28-01-2009, 19:15:45 »
Ik was van plan die als extraatje te geven in de gouden gieter wedstrijd, maar dan heb ik er uiteraard ook een paar op server 2 nodig.

Dus dat gaat een beetje lastig. Ik dacht: ik heb ze ook maar gewoon gekregen, dan ga ik er iets leuks mee doen.

Ik had even een account op server 2, maar dat was een stuk lastiger om bij te houden allemaal. Ik heb het gedelete. Twee tuintjes op 1 server is wel te doen. Had me nu echter van pas kunnen komen.

Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: Problemen?
« Reactie #111 Gepost op: 28-01-2009, 20:22:05 »
tis een leuk idee, maar hoe had je ze willen geven dan, want je mag geen coins onder 301 gB contracteren las ik net
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Problemen?
« Reactie #112 Gepost op: 28-01-2009, 20:35:07 »
tis een leuk idee, maar hoe had je ze willen geven dan, want je mag geen coins onder 301 gB contracteren las ik net
Nou, die kunnen ''op papier'' worden ''gekocht'' door de winnaars, waarbij het bedrag via een contract met een gewas weer bij ze terugkomt.

Beetje het idee van vieffan en elise met het handelen: nummer 1 verkoopt het aan 2, en nummer 2 aan 3. Nummer 3 regelt dan weer iets met 1.


Maar dan moet ik er wel iets op verzinnen om die coins op 2 ook beschikbaar te krijgen.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Problemen?
« Reactie #113 Gepost op: 28-01-2009, 21:47:45 »
Jep, geen punt, probleem is dat ik dan de MHE server moet hacken om mijn eigen code te implementeren. De manier waarop ik aan hun scripts kom is iets minder schadelijk ;)

Maargoed, een zaaismurf kan vast wel met een extern script, maar ik denk niet dat ze daar blij mee zullen zijn (en ik mag hopen dat ze externe scripts hebben uitgeschakeld :P )
probeer het eens te maken. dan wil ik het wel proberen op server 2 :P. kijken of ze iets door hebben. :P. zo'n zaai kabouter wil ik ook wel trouwens :P.


Het blijkt maar weer dat er ook wel aardige mensen op de wereld zijn ::ok:: Daniela

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Problemen?
« Reactie #114 Gepost op: 28-01-2009, 22:11:26 »
probeer het eens te maken. dan wil ik het wel proberen op server 2 :P. kijken of ze iets door hebben. :P. zo'n zaai kabouter wil ik ook wel trouwens :P.
Laat ik het anders uitleggen.
Zie het als het neerzetten van een heeeele lelijke boekenkast, in andermans huis.
Oftewel, ik moet dan eerst inbreken in hun servers, om dan iets te plaatsen wat ze echt niet op prijs zullen stellen ;)
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Problemen?
« Reactie #115 Gepost op: 29-01-2009, 20:11:15 »
Ik heb zojuist enige verbeteringen doorgegeven, in de tekst van de spelregels en de helpfiles. Dit had ik Daniela aangeboden, en zij (en ook Niecke) stelden dit zeer op prijs.

Ik heb duidelijk gezegd dat ik niet pretendeer ALLE fouten eruit te kunnen vissen, omdat sommige dingen zoals ik ze op school geleerd heb, intussen ook veranderd kunnen zijn, maar de meest in het oog springende fouten zullen binnenkort worden aangepast.

Daniela gaf aan dat ook de mods vrijwilligers zijn, die niet alles kunnen zien (neemt natuurlijk niet weg dat ze dan toch wel anders mogen reageren). Maar alle hulp bij het spel wordt zeer gewaardeerd.

Ik deed dit, omdat ik zelf ook veel plezier beleef aan het spel, en hoopte op deze manier ook indirect een bijdrage te leveren tot een betere verstandhouding tussen ''ons'' en de mods op het molehillforum.


Wat het oplevert? We zullen zien.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Problemen?
« Reactie #116 Gepost op: 29-01-2009, 22:29:57 »
Ik heb zojuist enige verbeteringen doorgegeven, in de tekst van de spelregels en de helpfiles. Dit had ik Daniela aangeboden, en zij (en ook Niecke) stelden dit zeer op prijs.

Volgens mij beweerde Niecke gister nog wat anders in een pm naar jou toe. Dus die waait ook met alle winden mee. ::)

Daniela gaf aan dat ook de mods vrijwilligers zijn, die niet alles kunnen zien (neemt natuurlijk niet weg dat ze dan toch wel anders mogen reageren). Maar alle hulp bij het spel wordt zeer gewaardeerd.

Dat het vrijwilligers zijn betekent niet dat ze zich zo belachelijk hoeven te gedragen daar. Ik vind ze zeer onvriendelijk en zeker gen reclame voor het spel. ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Problemen?
« Reactie #117 Gepost op: 29-01-2009, 22:59:00 »
Beide opmerkingen ben ik het mee eens. Vrijwillig moderaten op een forum wil niet zeggen: maar kunnen doen en zeggen wat je wil. Ik geef ook de reacties weer zoals ik ze krijg. Ik heb ook tegenstrijdigheden  erin gezien.

Maar ik wacht even af. Kijken of de door mij doorgegeven wijzigingen inderdaad met de update meegenomen worden.


Als het Nationale Dictee een graadmeter zou zijn, dan zou men ver onder het gemiddelde scoren, ik heb er tientallen fouten uitgehaald. En ook een paar dingen laten zitten, waarvan ik niet weet wat er precies bedoeld wordt (zoals met die onderzochte gewassen, in de ene zin heeft men het over 5 gewassen, even verderop over 3. DAT ga ik niet wijzigen, omdat ik niet weet welk van de twee correct is (is geen spelfout ook, maar mogelijk een vertaalfout).


Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Problemen?
« Reactie #118 Gepost op: 30-01-2009, 15:16:10 »
Laat ik het anders uitleggen.
Zie het als het neerzetten van een heeeele lelijke boekenkast, in andermans huis.
Oftewel, ik moet dan eerst inbreken in hun servers, om dan iets te plaatsen wat ze echt niet op prijs zullen stellen ;)
ik had ook niet verwacht dat je het echt zou doen hoor ;).
dat kun je gewoon niet maken,

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragen en/of problemen?
« Reactie #119 Gepost op: 5-02-2009, 10:09:18 »
Ik heb de  topictitel wat angepast, zodat dit topic breder toepasbaar is.