Auteur Topic: Vragen en/of problemen?  (gelezen 69027 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Problemen?
« Reactie #80 Gepost op: 25-01-2009, 13:27:46 »
Nog even voor de volledigheid. Hoe men daar met klachten omgaat. Ik had een klacht ingediend bij Haspara over de manier van modereren daar... ::ohno::

Citaat
Hoi Haspara,

Ik weet het niet zeker, maar krijg het idee dat jij de grote baas bent van dit Nederlandse Molehill Empire forum.

Ik wil een klacht indienen over de moderators op dit forum. Ik krijg de indruk dat de meeste zo niet alle moderators op dit forum bij bugs en aanverwante zaken totaal geen idee hebben waar ze over praten en daarbij ook nog eens de bezoekers van dit forum niet serieus nemen. Men doet zaken die men niet begrijpt af met standaard antwoorden die in de meeste gevallen nergens op slaan en als men het even niet meer weet gooit men topics op slot en vandaag wordt zelfs door Niecke een topic maar snel naar het archief verplaatst.

Ik vind het een trieste manier van omgaan met mensen die hier komen met de beste bedoelingen en die over het algemeen misschien iets meer kennis van zaken hebben.

Ik hoop dat je deze klacht serieus neemt. Voor mij is de aardigheid van dit forum wel weg. Ik kom hier ook niet meer terug als de houding van de moderators niet verandert.

Met Vriendelijke groeten,

*Test*

En het antwoord:

Citaat
Beste

Uw klacht werd niet aanvaard wegens het feit dat uzelf in de fout gaat en de moderator op een zeer onrespectvolle manier gaat benaderen.
Ikzelf heb zonet gereageerd op uw post dus u doet er best aan die te lezen.

mvg

Haspara

Geniet nooit met mate...

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Problemen?
« Reactie #81 Gepost op: 25-01-2009, 13:28:46 »
 ::oink::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Problemen?
« Reactie #82 Gepost op: 25-01-2009, 13:29:52 »
Overigens zegt Haspara nu in je topic dat het dus aan IE 7 ligt en niet aan MHE, en gooit hij het topic alweer op slot  ::niet-ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Problemen?
« Reactie #83 Gepost op: 25-01-2009, 13:34:55 »
Overigens zegt Haspara nu in je topic dat het dus aan IE 7 ligt en niet aan MHE, en gooit hij het topic alweer op slot  ::niet-ok::

En ik maar denken dat het een browserspel is en IE nog steeds de meest gebruikte browser. ::)

Die Haspara weet duidelijk ook niet waar ie het over heeft. ::ohno:: Kunnen we niet klagen over dat forum bij Upjer. Beetje dictatortjes daar. ::ohno::
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Problemen?
« Reactie #84 Gepost op: 25-01-2009, 13:38:26 »
En ik maar denken dat het een browserspel is en IE nog steeds de meest gebruikte browser. ::)

Die Haspara weet duidelijk ook niet waar ie het over heeft. ::ohno:: Kunnen we niet klagen over dat forum bij Upjer. Beetje dictatortjes daar. ::ohno::
Ik heb het probleem, naar aanleiding waarvan Niecke dat topic van mij sloot en naar het archief plaatste, al naar upjers doorgegeven, en ook terloops aangegeven dat ik niet zo blij ben met hun standaard antwoorden.

Wat werkt beter, ieder voor zich, of een collectief mailtje?

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Problemen?
« Reactie #85 Gepost op: 25-01-2009, 13:42:09 »
Hmmm, zijn oplossing is wel heel laf, "Is een IE probleem"
Nou ja, is het eigenlijk wel natuurlijk... maar het zou verstandiger zijn er dus een oplossing voor te zoeken in het script!
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Problemen?
« Reactie #86 Gepost op: 25-01-2009, 13:42:48 »
Ik heb het probleem, naar aanleiding waarvan Niecke dat topic van mij sloot en naar het archief plaatste, al naar upjers doorgegeven, en ook terloops aangegeven dat ik niet zo blij ben met hun standaard antwoorden.

Wat werkt beter, ieder voor zich, of een collectief mailtje?

Waar en hoe geef je dat door Jos?
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Problemen?
« Reactie #87 Gepost op: 25-01-2009, 13:43:51 »
Hmmm, zijn oplossing is wel heel laf, "Is een IE probleem"
Nou ja, is het eigenlijk wel natuurlijk... maar het zou verstandiger zijn er dus een oplossing voor te zoeken in het script!

Ze hebben daar maar één oplossing ....slotje erop ..lekker makkelijk ::niet-ok::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Problemen?
« Reactie #88 Gepost op: 25-01-2009, 14:01:49 »
Waar en hoe geef je dat door Jos?
'customerservice@upjers.com'


Dat is het adres waar ik het heen heb gestuurd.

Wellicht een idee om het apart te doen, met 1 mailtje maakt het denk ik weinig indruk.

Ik heb het in het engels gedaan, omdat ik die taal in geschreven woord beter beheers dan het duits.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Problemen?
« Reactie #89 Gepost op: 25-01-2009, 14:07:45 »
Hmmm, zijn oplossing is wel heel laf, "Is een IE probleem"
Nou ja, is het eigenlijk wel natuurlijk... maar het zou verstandiger zijn er dus een oplossing voor te zoeken in het script!

Nee, je mag het niet zo afdoen. IE is nog steeds de meeste gebruikte browser en misschien houden ze zich niet aan alle standaarden (welke browser doet dat eigenlijk wel ::) ) het probleem is wel degelijk een MHE probleem. Ik speel dat spel namelijk in een browser. Als het in een script fout gaat, moet men een workaround maken. Ben ook overtuigd dat de programmeurs dat zouden doen. Alleen moeten ze dan wel eerst deze melding krijgen uiteraard.

Misschien dat ik het eens op het Duitse of Engelse forum probeer. ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Problemen?
« Reactie #90 Gepost op: 25-01-2009, 14:11:24 »
Heel even een post van Roan in herinnering roepen:

post van 1e kerstdag

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Problemen?
« Reactie #91 Gepost op: 25-01-2009, 14:17:26 »
Nee, je mag het niet zo afdoen. IE is nog steeds de meeste gebruikte browser en misschien houden ze zich niet aan alle standaarden (welke browser doet dat eigenlijk wel ::) ) het probleem is wel degelijk een MHE probleem. Ik speel dat spel namelijk in een browser. Als het in een script fout gaat, moet men een workaround maken. Ben ook overtuigd dat de programmeurs dat zouden doen. Alleen moeten ze dan wel eerst deze melding krijgen uiteraard.

Misschien dat ik het eens op het Duitse of Engelse forum probeer. ::)
welke nick ga je daar gebruiken? ::) ::)

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Problemen?
« Reactie #92 Gepost op: 25-01-2009, 14:46:33 »
Nee, je mag het niet zo afdoen. IE is nog steeds de meeste gebruikte browser en misschien houden ze zich niet aan alle standaarden (welke browser doet dat eigenlijk wel ::) ) het probleem is wel degelijk een MHE probleem. Ik speel dat spel namelijk in een browser. Als het in een script fout gaat, moet men een workaround maken. Ben ook overtuigd dat de programmeurs dat zouden doen. Alleen moeten ze dan wel eerst deze melding krijgen uiteraard.

Misschien dat ik het eens op het Duitse of Engelse forum probeer. ::)
Of dien rechtstreeks bij Upjers een bug-report in?
Via Support op de login-pagina ;)
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Problemen?
« Reactie #93 Gepost op: 25-01-2009, 14:48:09 »
Of dien rechtstreeks bij Upjers een bug-report in?
Via Support op de login-pagina ;)

Da's misschien beter nog ja. Tnx voor de tip. ::ok::

Edit: Mmm, dan kom ik uiteindelijk op het Engelstalig MHE board. ::)
« Laatst bewerkt op: 25-01-2009, 14:49:52 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Problemen?
« Reactie #94 Gepost op: 25-01-2009, 14:54:35 »
Als je zin hebt... ik heb de scripts die het watergeven etc. regelen wel voor je ;)
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Problemen?
« Reactie #95 Gepost op: 25-01-2009, 15:00:23 »
Als je zin hebt... ik heb de scripts die het watergeven etc. regelen wel voor je ;)
als je dan TOCH aan het kijken bent in die scripts, maak dan meteen een ZAAI-kabouter, lijkt me ook wel handig.::rofl::


Maar even serieus, bedankt Test en FS, dat jullie hier nu zo serieus achteraan gaan, komt niet alleen het spelplezier voor de spelers van RN ten goede, maar iedereen.

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Problemen?
« Reactie #96 Gepost op: 25-01-2009, 15:16:45 »
als je dan TOCH aan het kijken bent in die scripts, maak dan meteen een ZAAI-kabouter, lijkt me ook wel handig.::rofl::


Maar even serieus, bedankt Test en FS, dat jullie hier nu zo serieus achteraan gaan, komt niet alleen het spelplezier voor de spelers van RN ten goede, maar iedereen.
Jep, geen punt, probleem is dat ik dan de MHE server moet hacken om mijn eigen code te implementeren. De manier waarop ik aan hun scripts kom is iets minder schadelijk ;)

Maargoed, een zaaismurf kan vast wel met een extern script, maar ik denk niet dat ze daar blij mee zullen zijn (en ik mag hopen dat ze externe scripts hebben uitgeschakeld :P )
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Problemen?
« Reactie #97 Gepost op: 25-01-2009, 15:29:45 »
Bij nader inzien, een zaaismurf lijkt me niet altijd even handig. Die watersmurf daarentegen wel.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Problemen?
« Reactie #98 Gepost op: 27-01-2009, 20:38:52 »
Stom forum daar.... ze zeggen dat mijn wachtwoord/username niet kloppen en bij wachtwoord vergeten zeggen ze opeens dat ze m'n email niet kennen. Terwijl ik 100% zeker weet dat alles wél klopt...  >:(
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: Problemen?
« Reactie #99 Gepost op: 27-01-2009, 20:41:04 »
Stom forum daar.... ze zeggen dat mijn wachtwoord/username niet kloppen en bij wachtwoord vergeten zeggen ze opeens dat ze m'n email niet kennen. Terwijl ik 100% zeker weet dat alles wél klopt...  >:(
[sarcasme mode]hoe kom je er nou bij dat het een stom forum is, het is helemaal geweldig, vooral die mods vind ik TOP, kan niet beter ! [/sarcasme mode]
WSDM (wie stuurde die mol?)