Auteur Topic: Vragen en/of problemen?  (gelezen 77915 keer)

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Vragen en/of problemen?
« Reactie #220 Gepost op: 11-02-2009, 17:01:36 »
Ik ben lui, ik lees niet alles ::trots::
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #221 Gepost op: 11-02-2009, 17:42:59 »
moet je toch eens doen; word je wijzer van. ::tandpastasmiley::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #222 Gepost op: 11-02-2009, 19:14:14 »
op de markt verdien je meer, maar je klantjes zie je blij weghuppelen, dat is schattig ::jaja::
ik wacht nog steeds op de eerste keer dat dat lichtblauwe vrouwtje met een rollator aan komt lopen.  Die met die bontjas biedt ook redelijk, maar heeft soms zoveel van die dure spullen nodig dat ik toch nee moet verkopen.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #223 Gepost op: 12-02-2009, 19:33:21 »
Niet zozeer een vraag of een probleem maar meer een opemrking. Het spel gaat een stuk sneller in Firefox van in Inter Explorer valt me op. Vooral het wisselen tussen de verschillende schermen.
Geniet nooit met mate...

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #224 Gepost op: 12-02-2009, 20:06:48 »
Niet zozeer een vraag of een probleem maar meer een opemrking. Het spel gaat een stuk sneller in Firefox van in Inter Explorer valt me op. Vooral het wisselen tussen de verschillende schermen.

En in safari helemaal als een trein ::ok::
The sun came up and reality set in.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #225 Gepost op: 12-02-2009, 22:23:49 »
yep, had ik ook al gemerkt. Moet vaak dubbelklikken bij het planten, terwijl dat in firefox met 1 klik goed te doen is.

Maar ik ben er inmiddels al aan gewend.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #226 Gepost op: 12-02-2009, 23:36:52 »
Ik had op het ene forum een voorstel gedaan. Het leek me handig im nieuwe spelers een beetje op gang te helpen, door ze rechtstreeks te kunnen benaderen, en te kijken wat ze zoal te koop hebben. Dus buiten een contract om, zoadat je niet pagina''s vol aanbiedingen hoeft door te ploegen om de bewuste speler te vinden.

Het voorstel staat in het subforum ''Het Licht gezien'', en het zou wellicht helpen als jullie me zouden helpen om de aandacht van de mods te krijgen..........

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
« Reactie #227 Gepost op: 13-02-2009, 06:47:40 »
Ik had op het ene forum een voorstel gedaan. Het leek me handig im nieuwe spelers een beetje op gang te helpen, door ze rechtstreeks te kunnen benaderen, en te kijken wat ze zoal te koop hebben. Dus buiten een contract om, zoadat je niet pagina''s vol aanbiedingen hoeft door te ploegen om de bewuste speler te vinden.

Het voorstel staat in het subforum ''Het Licht gezien'', en het zou wellicht helpen als jullie me zouden helpen om de aandacht van de mods te krijgen..........
als er niet al weer een slot op zit, zal ik ff reageren
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: 13-02-2009, 21:14:22 »
@ M@ri@nne, dat van die kast die je per ongeluk gekocht zou hebben, dat is nu eindelijk erkend: http://forum.molehillempire.nl/viewtopic.php?t=2886
Keep calm and eat chocolates!

Offline Test

« Reactie #229 Gepost op: 13-02-2009, 21:17:34 »
@ M@ri@nne, dat van die kast die je per ongeluk gekocht zou hebben, dat is nu eindelijk erkend: http://forum.molehillempire.nl/viewtopic.php?t=2886

Weer een IE bug dus... :-\\
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #230 Gepost op: 13-02-2009, 21:56:04 »
Zou het inderdaad zo kunnen zijn, dat de  meeste problemen zich voordoen als je online gaat met IE?

Het was me namelijk ook al opgevallen dat het spel veel beter loopt op mijn laptop, waarop ik firefox heb. Vrijwel nooit vastlopers, terwijl dat via IE regelmatig het geval is.

Ik moet wel zeggen dat ik tot mijn genoegen constateer dat  er beter dan voorheen naar ons geluisterd wordt.

Offline Tjoes

• Forumlid
  • Het is hier 9 uur vroeger dan bij jullie
« Reactie #231 Gepost op: 16-02-2009, 16:26:20 »
HELP!!!
Mijn zoon heeft ook een tuintje aangemaakt. Ik wilde dat dus melden bij molehill maar ik kan niet op het forum inloggen, mijn dochter en zoon ook niet. We krijgen steeds de melding fout wachtwoord, of email wordt al gebruikt of je bent inactief.... Ik moet daar dan maar melding van maken bij het forum... Hoe??? Ik kan niks doen op het forum. Ik ben bang dat straks alle accounts gedelete worden.  :-[

Iemand een idee wat ik kan doen, of kan iemand anders het forum op Molehill Empire melden dat er nu 3 accounts zijn op ons ip adres op server 1?

Tjoes 3726634 Moeder
Imkertje 3726634 Dochter
Baskabouter 3728214 Zoon
Save the Earth, it's the only planet with chocolate

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Don't ever try that again
« Reactie #232 Gepost op: 16-02-2009, 16:30:57 »
Heb't gepost
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #233 Gepost op: 16-02-2009, 20:40:59 »
HELP!!!
Mijn zoon heeft ook een tuintje aangemaakt. Ik wilde dat dus melden bij molehill maar ik kan niet op het forum inloggen, mijn dochter en zoon ook niet. We krijgen steeds de melding fout wachtwoord, of email wordt al gebruikt of je bent inactief.... Ik moet daar dan maar melding van maken bij het forum... Hoe??? Ik kan niks doen op het forum. Ik ben bang dat straks alle accounts gedelete worden.  :-[

Iemand een idee wat ik kan doen, of kan iemand anders het forum op Molehill Empire melden dat er nu 3 accounts zijn op ons ip adres op server 1?

Tjoes 3726634 Moeder
Imkertje 3726634 Dochter
Baskabouter 3728214 Zoon
Firesphere is je inmiddels al te hulp geschoten, maar je moet weten dat niemand het hier had laten gebeuren dat ze jou/jullie een (speel-)ban zouden opleggen. Dat vonden we bij Ibung niet zo fijn (die had er tot haar schrik ook een gekregen, omdat ze haar ten onrechte betichtten van ''vals spelen''). Als we bij Ibung actie ondernemen als er iets onbedoeld fout gaat, dan doen we dat voor jou ook. Vanzelfsprekend. Intussen zou dat van Ibung rechtgetrokken moeten zijn.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #234 Gepost op: 16-02-2009, 20:47:34 »
ik heb nog geen toegang ::ohno::
ik ga nog maar eens vragen....
(en ik speelde echt wel vals hoor >:D)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #235 Gepost op: 16-02-2009, 20:58:49 »
ik ga nog maar eens vragen....
(en ik speelde echt wel vals hoor >:D)
ja, in de ogen van de spelregels misschien wel, maar moreel gezien niet.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #236 Gepost op: 17-02-2009, 08:08:01 »
Firesphere is je inmiddels al te hulp geschoten, maar je moet weten dat niemand het hier had laten gebeuren dat ze jou/jullie een (speel-)ban zouden opleggen. Dat vonden we bij Ibung niet zo fijn (die had er tot haar schrik ook een gekregen, omdat ze haar ten onrechte betichtten van ''vals spelen''). Als we bij Ibung actie ondernemen als er iets onbedoeld fout gaat, dan doen we dat voor jou ook. Vanzelfsprekend. Intussen zou dat van Ibung rechtgetrokken moeten zijn.

Regel is gewoon dat je het moet melden hoor en dat is nu gebeurd. Jij doet het voorkomen of we met zn allen op de barricaden gaan bij ieder ding dat mis gaat ;)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #237 Gepost op: 17-02-2009, 08:25:40 »

en nog steeds niet zag ik net :-\\
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #238 Gepost op: 17-02-2009, 11:44:12 »
 ::ohno::
haspara zou het nog een keer doorgeven dat de ban opgeheven kan worden...

Offline Test

« Reactie #239 Gepost op: 17-02-2009, 11:56:06 »
Je hebt iig straks een hoop te oogsten...

Om er maar even een positieve draai aan te geven. ;)
Geniet nooit met mate...