Auteur Topic: Vragen en/of problemen?  (gelezen 77909 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Vragen en/of problemen?
« Reactie #280 Gepost op: 18-02-2009, 22:06:04 »
ik bne benieuw wat het nut is van die cadeautjes...

ik denk dat ze Valentijnsdag in hun kop hadden ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #281 Gepost op: 18-02-2009, 22:08:39 »
Dat geluksklavertje kan ik me nog voorstellen, maar wie gaat er nou 50.000 Gb uitgeven voor een sneeuwbol? ::oink:: ::oink::

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #282 Gepost op: 19-02-2009, 11:26:32 »
leuk, ik heb er ineens een tweede kast bij ::niet-ok::. heb al een berichtje gestuurd dus hopelijk draaien ze dit terug. kan het geld voor mijn tweede tuin echt niet missen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #283 Gepost op: 19-02-2009, 11:56:35 »
leuk, ik heb er ineens een tweede kast bij ::niet-ok::. heb al een berichtje gestuurd dus hopelijk draaien ze dit terug. kan het geld voor mijn tweede tuin echt niet missen.

Dit probleem  komt dus vaker voor, Bodejos en ik hebben het ook gehad, in beide gevallen is het terug gedraaid, ze weten nu ook dat het een IE probleem is en zouden het gaan oplossen, dus denk wel dat ze het voor je ongedaan kunnen maken ::ok::
Eigenlijk kun je wel een klavertje vier gebruiken voor je tuin Ibung ::jaja::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #284 Gepost op: 19-02-2009, 18:34:04 »
Ik kan dus nog steeds geen sterren uitdelen. Heb het maar even aan Nientje doorgegeven op dat forum. Volgens de programmeurs zou er niks aan de hand moeten zijn... :-\\
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #285 Gepost op: 19-02-2009, 18:44:01 »
Ik kan dus nog steeds geen sterren uitdelen. Heb het maar even aan Nientje doorgegeven op dat forum. Volgens de programmeurs zou er niks aan de hand moeten zijn... :-\\
Probleem opgelost.  NU kun je sterren uitdelen..........

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #286 Gepost op: 19-02-2009, 18:45:07 »
ik kon net alleen maar op marlies stemmen, de rest had al 10 gele sterretjes. klopt inderdaad niet.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #287 Gepost op: 20-02-2009, 12:14:46 »
Ik heb een idee voor het spel even weer onder de aandacht gebracht op het forum [Bodejos heeft dit ook al eens gedaan ].
Een aantal van jullie hebben hier ook al positief op gereageerd, maar hoe meer stemmem hoe meer kans ze dit misschien ook gaan handhaven, dus mocht je het ook een prima idee vinden laat dit dan op het forum weten.

http://forum.molehillempire.nl/viewtopic.php?t=3012 ff het linkje  ::ok::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
« Reactie #288 Gepost op: 20-02-2009, 15:45:28 »
Ik heb een idee voor het spel even weer onder de aandacht gebracht op het forum [Bodejos heeft dit ook al eens gedaan ].
Een aantal van jullie hebben hier ook al positief op gereageerd, maar hoe meer stemmem hoe meer kans ze dit misschien ook gaan handhaven, dus mocht je het ook een prima idee vinden laat dit dan op het forum weten.

http://forum.molehillempire.nl/viewtopic.php?t=3012 ff het linkje  ::ok::
ik zla ook ff reageren
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #289 Gepost op: 21-02-2009, 08:41:26 »
Citaat van: Kbauter Sjet
Citaat van: niecke
als je iets verkeerd gezaaid hebt en je wilt het verwijderen kan je dat door op de sikkel te drukken en dan het plantje te selecteren.
het zaaigoed ben je dan wel kwijt .
dus is hier de slogan ' bezint eer ge begint " van toepassing.
het is de bedoeling dat de spelers goed opletten wat ze zaaien, verander je dan zelf van gedacht, draag je ook zelf de gevolgen.

plant je het verkeerde item doordat je niet wachtte om iets te selecteren tot jou pagina volledig herladen was is het ook idem.

Ja dat weten we allemaal al wel.

Het is gewoon wel  een goed idee.
Als je er net ff een vakje naast zit met b.v. een peer is dat erg vervelend. En ja, dan nog is dat je eigen schuld dikke bult, maar wil nog niet zeggen dat er misschien een oplossing voor bedacht kan worden?
Vraag het in elk geval 's aan Upjers.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #290 Gepost op: 21-02-2009, 09:11:33 »
heb er inmiddels ook iets achteraan geschreven daar. Moet het even plakken.

Citaat
je kan door een verkeerde muisklik een plantje verkeerd neerzetten, of ook, omdat het spel tijdens het zaaien blijft ´hangen´.

Dan kun je nog zo bewust bezig zijn met zaaien, dat heeft niets te maken met ´bezint eer ge begint´. Van de ene kant is die uitspraak wel te begrijpen, maar moet die dan tot in het kwadraat worden doorgevoerd?

Citaat
niecke
Moderator

zoals ik reed vele malen vermeld heb geef ik IEDER voorstel door aan upjers.

maar ik wil niet dat jullie valse hoop hebben.
de kans dat het er niet komt is 99,99 %

maar bij het voorstellen van het idee mag toch een realistische visie gegeven worden hoop ik.
zo niet zie ik het nut niet in van dit topic en kan men het voorstel beter per PM naar een moderator sturen.

vooral dat laatste lijkt me niet de bedoeling van dat voorstellen-forum.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2009, 09:19:09 door Bodejos »

Offline Test

« Reactie #291 Gepost op: 21-02-2009, 10:49:10 »
En nog steeds gooien ze gewoon alle topics op slot. ::ohno::
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #292 Gepost op: 21-02-2009, 11:24:16 »
Kennelijk is dat ene topic over het resetten heropend, want ik kon er toch een berichtje in kwijt. Had je niecke gevraagd om het weer open te gooien?

Offline Test

« Reactie #293 Gepost op: 21-02-2009, 11:41:19 »
Kennelijk is dat ene topic over het resetten heropend, want ik kon er toch een berichtje in kwijt. Had je niecke gevraagd om het weer open te gooien?

Nee het gaat me niet om dat topic. Ik heb niet gezien of op slot heeft gestaan. Maar veel andere topics gooien ze nog steeds wel op slot, waar dat helemaal niet nodig is volgens mij. Dat vind ik gewoon irritant. ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #294 Gepost op: 21-02-2009, 11:51:54 »
Nee het gaat me niet om dat topic. Ik heb niet gezien of op slot heeft gestaan. Maar veel andere topics gooien ze nog steeds wel op slot, waar dat helemaal niet nodig is volgens mij. Dat vind ik gewoon irritant. ::niet-ok::
Ben ik met je eens, ik heb er in het topic van M@ri@nne ook  een dergelijke opmerking over gemaakt.

Waartoe dient een forum eigenlijk, vraag je je af. Toch niet om zo weinig mogelijk te posten?

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
« Reactie #295 Gepost op: 21-02-2009, 12:39:08 »
Ik had laatst ook willen reageren in een topic over de tijden van de 2e kast die niet zichtbaar waren, dat ik dat ook had, das toch een normale reactie als je zo'n bericht leest, maar t topic was al op slot.

dus ik open een nieuw topic, ook om te laten zien dat ze t niet meteen op slot hoeven te doen, omdat mensen nog willen reageren, en meteen zo'n reactie dat ik niet hoef te heropenen als een probleem bekend is, dus met andere woorden, als 1 het probleem meldt, dan mag je niet melden dat jij hetzelfde probleem hebt.

Kortom, ze zijn hartstikke geschoffeld daar die mods (mooie term voor een tuintjes forum)

WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Test

« Reactie #296 Gepost op: 21-02-2009, 13:41:45 »
Ben ik met je eens, ik heb er in het topic van M@ri@nne ook  een dergelijke opmerking over gemaakt.

Het is alleen wel erg off-topic om dat in dat topic neer te zetten. Het leidt nogal af. ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #297 Gepost op: 21-02-2009, 13:46:26 »
Ja, eh, hoe noemen ze dat: contradicti in termidinges?

Offline Test

« Reactie #298 Gepost op: 21-02-2009, 15:05:16 »
Ja, eh, hoe noemen ze dat: contradicti in termidinges?

Nee, dat noemen ze off-topic...
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #299 Gepost op: 21-02-2009, 15:10:31 »
Nee, dat noemen ze off-topic...
Dat ZEG ik: het is latijn voor offtopic :):)