Waarom denk er (bijna)niemand aan Kerstin

Zou Kerstin niet een goede mol zijn ?
In de vorige jaargangen stelde de mol zich in het begin een beetje op de achtergrond op.
Hij/Zij liet eerst alle andere "mollen" rustig het werk voor hem opknappen.

Afl.1 Was Kerstin heel even in beeld toen ze halverwege de dam bungelde.
Terwijl George uitgebreid in beeld kwam omdat hij bang was.
Ellen maakte zich verdacht met het Harry Potter boek wat door sommige mensen gezien zou kunnen zijn als clue naar Harry. Gevolgd door de vraag van Angela bij de port opdracht.
Ware het niet dat Harry in de auto(Afl.2) tegen John zei dat hij nog 3 weken auto kon rijden.
Versprak hij zich of wilde hij John op het verkeerde been zetten.
Deze vroeg wel of Harry dan de mol was(Harry zei ja volgens mij mag de echte mol dat nog en eens zo openlijk toegeven) waarop ik uitmaak dat ze het geen van beiden zijn.

Karen was in afl. 1 verdacht met het bellen(port opdracht) wat 2x 5 minuten tijd kostte.
Maar naast Karen stond toch echt Kerstin die in mijn ogen aan Karen de glansrol van standinmol overliet.
Wat deed Kerstin eigenlijk wel voor de groep in de 2 afl. die we tot nu toe gezien hebben ?
In afl.2 ging ze eerst dromen, is een mol niet blind ?

Ellen en Dick wisten de voorwerpen te noemen Pamela viel af en Kerstin ja die was erg stil....

Toen was daar de regatta daar was standinmol Dick,zeer verdacht, dat had kerstin zelf niet beter kunnen doen.
Wat was die man traag....maar ga dr maar eens aan staan zo`n eind op een surfplank daar valt weinig aan te saboteren.
De mol had daar dan ook weinig tussen te zoeken, mollen houden zowiezo niet van water. :'(
Dat verkleden was veel veiliger om bij de groep niet als verdacht over te komen.
Wie overtuigd mij dat Kerstin de mol niet is