Auteur Topic: verkiezingen : wat stemmmen de widm forummers...  (gelezen 7311 keer)

Offline jummer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:verkiezingen : wat stemmmen de widm forummers...
« Reactie #40 Gepost op: 15-01-2003, 18:22:12 »
Ondanks het feit dat ik nooit CDA zal stemmen, vind ik Balkenende slimmer en beter in zijn werk dan Marijnissen, Halsema, Herben, Zalm of wie dan ook!
 








Offline Lucretia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Shaunie
Re:verkiezingen : wat stemmmen de widm forummers...
« Reactie #41 Gepost op: 15-01-2003, 18:32:19 »
zooooow ik heb al gestemd haha :P







Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:verkiezingen : wat stemmmen de widm forummers...
« Reactie #42 Gepost op: 15-01-2003, 19:37:56 »
Probleem met balkenende in de verschillende tv-uitzendingen is dat hij nergens duidelijk antwoord op kan ( of wil  ??? ) geven. Altijd maar bang zijn om iets verkeerds te zeggen. Die man moet eens gewoon zeggen waar het op staat en niet meneer de ex-ministerpresident uit blijven hangen







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline jummer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:verkiezingen : wat stemmmen de widm forummers...
« Reactie #43 Gepost op: 15-01-2003, 20:00:15 »
Als je je laat gaan (als de-militair minister president of niet) dan loop de pijlsnel achteruit in de peilingen. Kijk maar naar de SP!








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:verkiezingen : wat stemmmen de widm forummers...
« Reactie #44 Gepost op: 15-01-2003, 22:39:42 »
Probleem met balkenende in de verschillende tv-uitzendingen is dat hij nergens duidelijk antwoord op kan ( of wil  ??? ) geven. Altijd maar bang zijn om iets verkeerds te zeggen. Die man moet eens gewoon zeggen waar het op staat en niet meneer de ex-ministerpresident uit blijven hangen

Ik heb dit gevoel bij een heleboel politici, de meeste gasten bij bijvoorbeeld Barend & van Dorp geven nooit recht door zee antwoord, gewoon omdat ze dit niet (mogen) van de campagneleiders.

Trouwens, maandag schoolverkiezingen ;).







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline @sjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • gna gna gna
Re:verkiezingen : wat stemmmen de widm forummers...
« Reactie #45 Gepost op: 16-01-2003, 12:14:10 »
Ik weet dat balkenende ons land al een keer heeft geregeerd. En waar liep dat op uit?? Ok LPF is ook niet bepaald een goede keus nee. Maar idd balkenende heeft het kabinet laten knallen ja. Maar wel omdat iedereen (incluief balkenende) steeds ruzie had met LPF. Als ze gewoon als volwassenen met elkaar omgingen had het niet Zo hoeven komen!








Offline jummer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:verkiezingen : wat stemmmen de widm forummers...
« Reactie #46 Gepost op: 16-01-2003, 13:31:31 »
Zalm trok de stekker er toch uit?








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:verkiezingen : wat stemmmen de widm forummers...
« Reactie #47 Gepost op: 16-01-2003, 15:21:00 »
(of beter: schokkend ouds :P)
idd ik wou al zeggen: "komt er net achter???" :P








Offline jummer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:verkiezingen : wat stemmmen de widm forummers...
« Reactie #48 Gepost op: 16-01-2003, 17:09:29 »
"komt er net achter???" :P

NET is dat Gronings voor NIET of bedoel je ook echt NET!









Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:verkiezingen : wat stemmmen de widm forummers...
« Reactie #49 Gepost op: 16-01-2003, 17:16:59 »
Citaat
Balkenende weet niks? Ik vind hem altijd wel overkomen als iemand die gestudeerd heeft (kan persoonlijk liggen natuurlijk?!).
Ja, ik vind hem ook wel overkomen als iemand die gestudeerd heeft. Heeft ie ook, tog? ;) Ik heb wel wat met Balkenende, maar iig draait ie nog wel eens (lees: vaak) om zijn antwoorden heen. En soms zit ie heel verhaal te praten, en dan komt het dus op nix uit, of de helft van de mensen snappen het niet ::)

Citaat
Maar wel omdat iedereen (incluief balkenende) steeds ruzie had met LPF.
tja, vind je et gek?
Citaat
NET is dat Gronings voor NIET of bedoel je ook echt NET!
ik hou ut op un typefout :D en ze komt niet uit Groningen, tog Annemieke? ;)vergeef me als ik het fout heb ::)







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:verkiezingen : wat stemmmen de widm forummers...
« Reactie #50 Gepost op: 16-01-2003, 18:33:02 »
ik hou ut op un typefout :D en ze komt niet uit Groningen, tog Annemieke? ;)vergeef me als ik het fout heb ::)
hahahaha, nee, ik kom niet uit Groningen (ben er pas 1 keer geweest, voor de open dag vd universiteit), maar het was geen typfout hoor, lees maar terug naar Elmars post (wel een eind hiervoor hoor), ik bedoelde echt NET (drie letters :P), en dat was dan zeg maar sarcastisch omdat ze er al dagen geleden achter was gekomen, want ik was er zelf bij, en dat vond ik dus geen 'net' maja goed lekker offtopic... maja ik kan natuurlijk niet toestaan dat jullie mij onterecht van typfouten beschuldigen :P








Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:verkiezingen : wat stemmmen de widm forummers...
« Reactie #51 Gepost op: 16-01-2003, 19:13:21 »
balkenende heeft het kabinet laten knallen ja. Maar wel omdat iedereen (incluief balkenende) steeds ruzie had met LPF.
het was niet zo dat iedereen ruzie had met de LPF, maar dat iedereen binnen de LPF ruzie met elkaar had. Het CDA en de VVD waren dat dat beu. Toen hebben Verhagen (fractievoorzitter CDA) en Zalm er samen de stekker uitgetrokken.

Zelf vind ik dat Balkenende dat had moeten doen, maar hij heeft het dus overgelaten aan de 2 fractievoorzitters.








Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re:verkiezingen : wat stemmmen de widm forummers...
« Reactie #52 Gepost op: 18-01-2003, 17:42:51 »
Die stemwijzer is natuurlijk wel een interpretatie van wat een aantal mensen vinden van de verkiezingprogramma's. Verder weegt ieder onderwerp even zwaar (tenzij je er gewicht aan hangt), en kan je dus makkelijk op verkeerde dingen uitkomen. Ik zou er niet al te veel waarde aan hangen. De meeste dingen worden toch veel te beperkt bekeken door die makers. Helaas    ???

Veel verstandiger: Lees de speerpunten van de partijen op hun eigen site.

En, kijk ook gelijk even hoe ze van plan waren alles te realiseren, want leuke plannen zijn leuk (ik wil ook wel naar Australië op vakantie ;D), maar als je er niet kan komen of niet kan betalen, kan je het beter gelijk vergeten. ::)







de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline fenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re:verkiezingen : wat stemmmen de widm forummers...
« Reactie #53 Gepost op: 18-01-2003, 19:27:32 »
heeeeeeee jane das lang gelede weer!
Gelijk hebbie trouwens wel over die partijen en de programma's

Verder hoop ik nog zoooooo dat Balkenende geen M.P wordt! Die plannen van hem.... :-[ :-X :'(
Brrrr krijg t er benauwd van...vooral wat in de volkskrant stond van de week over nog meer en bredere snelwegen, en alle dier- milieu onvriendelijk zooi.

Daar ben ik als groen vegetarisch dierenvriendinnetje wel tegen natuurlijk  ;D :D

 :-*







een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:verkiezingen : wat stemmmen de widm forummers...
« Reactie #54 Gepost op: 19-01-2003, 12:44:36 »
Pfff ik vind het echt moeilijk, maar ik denk dat ik dit jaar beter een strategische stem kan gaan doen. Ik heb altijd op groenlinks gestemd, omdat die partij toch de meeste punten heeft waar ik het mee eens ben (neej ik draag geen geitenwollensokken) maar omdat deze partij toch niet de grootste wordt zal ik ws 1 partij kiezen die daar in de buurt ligt....







always look on the bright side of life

Offline fenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re:verkiezingen : wat stemmmen de widm forummers...
« Reactie #55 Gepost op: 19-01-2003, 16:28:51 »
is het dan zo vanzelfsprekend dat mensen die groenlinks stemmen, geitenwollensokken dragen?!







een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:verkiezingen : wat stemmmen de widm forummers...
« Reactie #56 Gepost op: 19-01-2003, 16:33:39 »
neeh hoor hahaha , maar dat hoor je toch heel vaak (tenminste ikw el als ik evrtel waar ik op stem hihi)







always look on the bright side of life

Offline fenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re:verkiezingen : wat stemmmen de widm forummers...
« Reactie #57 Gepost op: 19-01-2003, 17:12:26 »
Haha ja klopt, maar omdat ik t nu weer hoor, en je zegt dat jij t vaak hoort...moe je nie overnemen dan van die andere :P ;)







een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:verkiezingen : wat stemmmen de widm forummers...
« Reactie #58 Gepost op: 19-01-2003, 17:23:29 »
Dus Juul, jij stemt niet op GL omdat ze niet de grootste worden?  ???







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline fenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re:verkiezingen : wat stemmmen de widm forummers...
« Reactie #59 Gepost op: 19-01-2003, 17:41:15 »
ja zo worden ze ook nooit de grootste
Ik kan ook wel PVDA gaan stemmen, maar dan laat ik groenlinks kleiner en kleiner worden, en ik heb liever groenlinks dan PVDA. PVDA natuurlijk wel liever als cda en die 'zooi' maarja..moet toch iets







een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks