Auteur Topic: Welkom Reinder!  (gelezen 295 keer)

Offline maud

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Reinder!
« Gepost op: 3-02-2009, 17:07:42 »
Reinder van harte welkom hier op Realitynet en haar dochtersite wieisdemol.com!!   ::zwaai::     

De Mollenjacht is weer begonnen !! Speur mee naar verborgen hints ::vergroot:: of maak de Stemwijzer zodat je weet op wie je kunt stemmen in de WIDM-Pool. Luister ook iedere week weer naar een nieuwe WIDM-Podcast waarin de leukste weetjes van de week zijn samengevat door onze eigen JvB :D
Ik hoop dat je veel plezier mag beleven op de site van wieisdemol.com  :)   
Geniet ook van alles wat realitynet.nl nog meer te bieden heeft. Zoals bijvoorbeeld de relaxhoek of de huiskamer.         
Tot op het forum of in de chat   ::zwaai:: ::regenboog::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Reinder

• Forumlid
Re: Welkom Reinder!
« Reactie #1 Gepost op: 6-02-2009, 13:11:41 »
Wow, een heus eigen welkom-topic. Krijgt iedereen dit? Dan zwerven er vast al veel welkomtopics rond op dit forum ::tandpastasmiley::

Anyhow, ik ben Reinder, 22 jaar. Ik volg WIDM al vanaf serie 1. Ik vind het echt een briljant televisieprogramma. Meestal ontdek ik de mol pas in de laatste paar afleveringen. Hints en mollendingen vallen mij meestal niet heel erg op, maar daarom vind ik het niet minder leuk om met de dingen die ik ontdek te gaan puzzelen. Tot kort geleden wist ik niet van dit forum af, tot een vriendin van me zei: je moet eens op wieisdemol.com kijken, da's leuk! En ze heeft gelijk gehad, want ik vind het leuk. Al brengen soms de dingen die hier op het forum opgemerkt worden me ook wel in de war. Je krijgt zoveel info van alle kanten dat je eigenlijk niet meer weet waar je wel wat mee kunt en waar niet ;) Maar het is alleen al leuk om te zien dat er veel fans zijn. Actieve fans ook, die hun bevindingen delen. Echt leuk.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2009, 13:20:15 door Reinder »