Auteur Topic: [Column] 'Wannabe' door vveerraak  (gelezen 6067 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
[Column] 'Wannabe' door vveerraak
« Gepost op: 5-02-2009, 13:42:23 »
Vveerraak schreef een column!
2024: wie is de Mol?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Column] 'Wannabe' door vveerraak
« Reactie #1 Gepost op: 5-02-2009, 13:56:58 »
Mijn mol bleek ook de mol te zijn, 4 jaar terug  ::tandpastasmiley::

Verder bedenk ik zelf ook geen theorieën, hou me er ook niet mee bezig ook. Doe het ook omwille van de gezelligheid.
Met name de molbeurs vind ik een erg leuk initiatief en verder veel de topics blijven volgen op de voet.

M.a.w. ik kan je column dondersgoed begrijpen, want zo kijk ik er ook precies tegen aan  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Column] 'Wannabe' door vveerraak
« Reactie #2 Gepost op: 5-02-2009, 14:13:38 »
Leuke column !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline pimsalabim

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • eenmaal een mol - altijd een mol!
Re: [Column] 'Wannabe' door vveerraak
« Reactie #3 Gepost op: 5-02-2009, 14:24:59 »
Duidelijke column!

Ben het met je eens wat betreft het gedeelte over hints zien in getallen! Ik heb van de week nog even de finale en bekendmaking van wie is de mol 2008 gekeken en bleek dus hele simpele hints in te zitten. Der zal vast wel iets met de Titanic qua hints in zitten, maar lang niet elke cijfer betekend iets!

Grappig dat ik dus ook al zo denk. Vind het forum overigens super gezellig!!!
Vrienden maak je niet, je krijgt ze door er zelf een te zijn!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Column] 'Wannabe' door vveerraak
« Reactie #4 Gepost op: 5-02-2009, 14:40:00 »
Topics met [Theorie] in de titel hebben volgens mij altijd meer leuke, grappige en interessante gedachten opgeleverd dan gedachten die uiteindelijk ook bleken te kloppen. En daar lijkt me niets mis mee zoals je zelf ook al min of meer schrijft; zoeken is nog altijd leuker dan vinden. :)

Verder valt het mij wel op dat er minder dan vorige jaren fanatieke 'kandidaat X is de Mol aanhang' is, maar dat komt voor een groot deel denk ik omdat het dit jaar zo lastig is en er voor iedere kandidaat veel mitsen en maren te bedenken zijn. Ik denk bijvoorbeeld dat Jon de Mol is, maar vorig jaar was ik na 4 afleveringen veel meer overtuigd dat Dennis het was. Terwijl ik nu minstens zo fanatiek op zoek ben naar de Mol als vorig jaar.

Maar ik lees nog na elke aflevering genoeg interessante gedachten en goede vondsten richting verschillende kandidaten. Dus dat vinden gaat nog wel lukken.

edit: en onderschat de cijfertjeshints niet he... ;)
« Laatst bewerkt op: 5-02-2009, 14:42:18 door Heinz »

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [Column] 'Wannabe' door vveerraak
« Reactie #5 Gepost op: 5-02-2009, 14:47:46 »
Leuke column ::bravo::

Verder valt het mij wel op dat er minder dan vorige jaren fanatieke 'kandidaat X is de Mol aanhang' is.

Jon is de Mol! ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::
2024: wie is de Mol?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Column] 'Wannabe' door vveerraak
« Reactie #6 Gepost op: 5-02-2009, 14:55:53 »
Jon is de Mol! ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::

Kijk, dat moeten we hebben!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Column] 'Wannabe' door vveerraak
« Reactie #7 Gepost op: 5-02-2009, 14:57:06 »
Herkenbaar hoor Vera, vooral alle oldskool theorieen die jaar op jaar weer terugkomen.. ;D

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Column] 'Wannabe' door vveerraak
« Reactie #8 Gepost op: 5-02-2009, 15:09:21 »
Precies hoe ik er ook over denk Veerraak  ;D

Leuk geschreven  ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Column] 'Wannabe' door vveerraak
« Reactie #9 Gepost op: 5-02-2009, 22:03:15 »
Erg leuk geschreven.
Ik val onder de wannabe die eigenlijk niks weinig toevoegt..
ik lees wat,af en toe reageer ik wat.
Maar inhoudelijk is het niet omdat ik nu na 4 jaar nog steeds geen goede mollenspeurder ben en het ook nooit wordt.
Maar ik lees graag de theorieen,verhalen,opmerkingen etc...gezelligheid is zeer belangrijk, ook voor mij als buitenstaander.
Ik heb verder grote waardering voor iedereen en blijf genieten van het forum en de serie.


Ananas

Offline Caramia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Column] 'Wannabe' door vveerraak
« Reactie #10 Gepost op: 6-02-2009, 01:42:22 »
Goede column! Ik ben ook een "stille" molgenieter. Volg de serie al vanaf 2003 intensief. Word bloedlink als mijn man (plagenderwijs) de t.v. na het journaal op een andere zender zet. Verheug me meteen na de uitzending al weer op de volgende. Lees ook veel theorieën en denk soms "jáája" maar soms ook "aháááá!!". Had de afgelopen twee jaar de mol vrij snel door. Maar nu? Jon is vanaf het begin mijn mol. En genieten doe ik absoluut  ::ok::

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Column] 'Wannabe' door vveerraak
« Reactie #11 Gepost op: 6-02-2009, 13:33:27 »
Ook ik kan mij helemaal aansluiten bij deze welsprekende column. Heel erg leuk geschreven.

Ik zal ook niet zo heel snel met een eigen theorie komen (meestal zijn anderen me dan al voor) maar lees vrijwel alles en reageer waar het nodig/wenselijk/leuk/belangrijk/toevoegend/afbrekend is. (doorhalen wat niet van toepassing is) ::tandpastasmiley::

Toch moet je ook onze rol niet onderschatten: zelfs de meest weldoordachte theorie kan niet zonder kritische beoordeling door derden. Tunnelvisie wordt zo beperkt, teminste als wij niet dezelfde tunnelvisie hebben.

Maar vooral is het gewoon heel erg leuk om mee te lezen/denken met iedereen en hier en daar eens wat discussie opgang te brengen of de grond in te boren  >:D


Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: [Column] 'Wannabe' door vveerraak
« Reactie #12 Gepost op: 6-02-2009, 18:58:11 »
Sluit me geheel aan bij de vorige sprekers!

dus, had ik nu niet hoeven te posten  ::schaam::

 ::rofl::
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Column] 'Wannabe' door vveerraak
« Reactie #13 Gepost op: 6-02-2009, 19:13:19 »
Leuk geschreven, vveerraak!  ::ok::

Offline mrs P

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Column] 'Wannabe' door vveerraak
« Reactie #14 Gepost op: 20-02-2009, 15:32:07 »
Leuk geschreven, vveerraak!

Lees zelf al vanaf het eerste begin mee, maar plaats eigenlijk zelden berichtjes, omdat ik nooit zulke originele theorien of gedachten heb ( :-[ blijf hopen dat ik een keer DE ontmaskerende hint zie  ;)).
Heb wel ooit mail gehad van deenigeechte, in die serie was dat Yvon. En niemand die me wilde geloven op het forum haha, er ontstonden hele theorien over mijzelf  ;D, maar t was echt en voor mij een superleuke herinnering aan die serie.

De mooiste mollen blijven voor mij George en Dennis, onovertroffen goed. Zoals zij iedereen op het verkeerde been hebben gezet, door hun chaotische manier van doen, kan ik enorm van genieten. Dit jaar zie ik t gewoon echt niet. Gister zat ik op Vivienne, tot aan de uitzending, waarin ze zoveel geld binnen bracht. Nu weet ik het helemaal niet meer  ???.

Hopen op maar weer een hint in mn mailbox van de mol  ;D (hoewel die van Yvon ook geen steek geholpen heeft!!!)