Auteur Topic: hoe ben je er uitgestuurd ? + TIPS  (gelezen 7689 keer)

Offline gaatjeniksaan

• Forumlid
hoe ben je er uitgestuurd ? + TIPS
« Gepost op: 13-02-2009, 14:19:56 »
iedereen kent het wel er uitgestuurd zijn !

het is wel heel chill .

maar wat heb je eigenlijk preciesgedaan .

geef hier tips aan andere , mijn tip waar ze boos om worden !

Tip 1 .

als je naast iemand zit pak plakpant en maak het aan elkaar vast !

Tip 2 .

gooi met potloden !

tip 3

Altijd grote mond hebben  ::trots::

hebben jullie nog meer tips ? ::love::

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: hoe ben je er uitgestuurd ? + TIPS
« Reactie #1 Gepost op: 13-02-2009, 14:32:55 »
zorgen dat je er niet uitgestuurd wordt is pas chill ::ok::
ook een stuk moeilijker hoor.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline gaatjeniksaan

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 13-02-2009, 15:36:21 »
neejoh !

dan moet je te veel leren  ::trots::

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #3 Gepost op: 13-02-2009, 16:03:23 »
neejoh !

dan moet je te veel leren  ::trots::

Pas op, zometeen ontploft je hoofd nog  :o

Offline gaatjeniksaan

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 13-02-2009, 17:15:13 »
ja idd . je moet al zo veel onthouden ;D

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 13-02-2009, 18:05:58 »
Altijd een grote mond hebben  ::niet-ok::
Voel je je dan stoer of zo?  ::oink::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #6 Gepost op: 13-02-2009, 18:48:04 »
Ja, als je niet weet, dat plakband met een D achteraan geschreven wordt, kan ik me voorstellen dat je je inspiratie haalt uit het uit de klas gestuurd worden. Stel je voor dat je iets moet leren zeg. Dan ga je misschien nadenken over bepaalde zaken, in plaats van steeds maar onvoldoendes halen (en echt niet weten hoe dat komt).

Ach, maar ik snap dat soort zaken niet, want ik ben al oud....... :-X :-X

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Don't ever try that again
« Reactie #7 Gepost op: 13-02-2009, 19:31:33 »
Wat wel goed werkt is't altijd oneens zijn met de docenten :-X
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #8 Gepost op: 13-02-2009, 19:40:03 »
Wat wel goed werkt is't altijd oneens zijn met de docenten :-X
Whahaha, ervaringsdeskundige?

Ik had een klasgenoot, die altijd, maar dan ook altijd tijdens proefwerken in discussie ging met de docenten. En steeds over de vraagstelling. Het haalde de andere leerlingen iedere keer uit hun concentratie, en uiteindelijk durfde een docent het aan, om die leerling apart te ''toetsen''. Het discussieren heeft die leerling daarna niet meer gedaan (en NEE, ik was die leerling echt niet zelf, voor wie dat misschien mocht denken).

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 13-02-2009, 19:47:50 »
Ben er ooit eens een keertje uitgestuurd terwijl ik alleen maar de docent wilde helpen >:(
Wij hadden een wiskundedocent die geen orde kon houden en het was weer eens bal in de klas. Op een gegeven moment zegt die man: "Degene die nu nog zijn mond opentrekt kan meteen naar de directeur vertrekken!" Het had geen effect waarop ik riep: "En nu iedereen zijn kop dichthouden." Tja en toen kon ik vertrekken, wat ik achteraf gezien (na ruim 25 jaar) nog steeds onterecht vind >:( ;D

Bij mij worden er niet zo snel kinderen de klas uitgestuurd, je kunt het negatieve gedrag beter negeren, anders wordt het steeds erger. Op een gegeven moment merkt de leerling vanzelf dat zijn geouwehoer geen effect meer heeft en zal dan stoppen met zijn gedrag. ;)
« Laatst bewerkt op: 14-02-2009, 07:38:49 door Bakkertje »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #10 Gepost op: 13-02-2009, 20:07:16 »

Bij mij worden er niet zo snel kinderen de klas uitgestuurd, je kunt het negatieve gedrag beter negeren, anders wordt het steeds erger. Op een gegeven moment merkt de leerling vanzelf dat zijn geouwehoer geen effect meer heeft en zal dan stoppen met zijn gedrag. ;)

Dat heeft bij geertje wilders niet echt geholpen, die blijft immers zijn schuur ongevraagd open trekken.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 13-02-2009, 21:00:52 »
Dat heeft bij geertje wilders niet echt geholpen, die blijft immers zijn schuur ongevraagd open trekken.

Nee maar in dit geval blijkt wel weer dat sommige mensen het nooit zullen leren ;)

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #12 Gepost op: 14-02-2009, 00:11:07 »
Ien er ooit eens een keertje uitgestuurd terwijl ik alleen maar de docent wilde helpen >:(
Wij hadden een wiskundedocent die geen orde kon houden en het was weer eens bal in de klas. Op een gegeven moment zegt die man: "Degene die nu nog zijn mond opentrekt kan meteen naar de directeur vertrekken!" Het had geen effect waarop ik riep: "En nu iedereen zijn kop dichthouden." Tja en toen kon ik vertrekken, wat ik achteraf gezien (na ruim 25 jaar) nog steeds onterecht vind >:( ;D

:o :o stoute stoute bakkertje
Menno is gek

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 14-02-2009, 06:55:36 »
:o :o stoute stoute bakkertje
ik zie het al voor me,iedereen zat maar over iets te praten terwijl Bakkertje het tijdens de les wiskunde enkel over wiskunde wou hebben. Ze stond recht en riep; 'En vanaf nu graag iedereen terug   ::ontopic:: !!!'  ::)

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 14-02-2009, 07:41:46 »
ik zie het al voor me,iedereen zat maar over iets te praten terwijl Bakkertje het tijdens de les wiskunde enkel over wiskunde wou hebben. Ze stond recht en riep; 'En vanaf nu graag iedereen terug   ::ontopic:: !!!'  ::)

>:( >:( >:(  nee dat nou net niet...want bij zwommen alle eentjes in het water eh rapport voor wiskunde, maar ik had die dag net een barstende koppijn vandaar dus.
Overigens heb ik geen straf ontvangen van de directeur, maar hebben we zitten kaarten op zijn kantoor. Het was namelijk niet gewoon dat ik de klas uit werd gestuurd, dus hij was al zeer verbaasd mij te zien! Ik was in die tijd behoorlijk braaf ::hypocriet:: omdat mijn eigen broer docent was op de school waar ik op zat en ik wist dat alles wat ik ongeoorloofd deed doorverteld werd naar mijn ouders ::niet-ok::

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 14-02-2009, 07:50:39 »

Overigens heb ik geen straf ontvangen van de directeur, omdat mijn eigen broer docent was op de school
AHA,vriendjespolitiek dus  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 14-02-2009, 07:55:51 »
AHA,vriendjespolitiek dus  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

ssssssssssssssstttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt :-X

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 14-02-2009, 12:02:41 »
Ik heb ooit 2 jaar Grieks en Latijn gehad. We hadden daarvoor dezelfde docent. Maar we konden nooit onthouden wanneer we nou Grieks en wanneer we Latijn hadden (de leraar gooie het wel eens door elkaar). En huiswerk hielden we ook niet van. ;D En we hielden wel van stangen. Op een dag was de docent het zo zat dat iedereen die de verkeerde (of geen) boeken bij zich had en/of z'n huiswerk niet gedaan had, mocht vertrekken ...

... toen hebben we met de halve klas heerlijk een uur in het zonnetje gezeten ;D

(enig nadeel dat we de maandag erop om 8 uur mochten langskomen om strafwerk te komen maken)

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #18 Gepost op: 14-02-2009, 12:20:45 »
ik moest een keer achter mijn stoel staan omdat ik met mijn hoofd op de schoot van mijn vriendinnetje ging liggen.
Menno is gek

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 14-02-2009, 12:23:59 »
ik moest een keer achter mijn stoel staan omdat ik met mijn hoofd op de schoot van mijn vriendinnetje ging liggen.
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: en je snapt zeker niet waarom je moest gaan staan??

Ik zet kinderen nog wel eens op hun hoefjes neer wanneer ze continu met hun stoel op twee pootjes zitten...willen ze niet luisteren dan mogen ze even 5 minuten achter hun tafeltje gaan staan...ik heb nl ooit een een jongen achterover zien vallen met zijn stoel en daarbij zijn nek zien breken, sindsdien is hij verbonden aan een rolstoel :-\\