Auteur Topic: hoe ben je er uitgestuurd ? + TIPS  (gelezen 7697 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: hoe ben je er uitgestuurd ? + TIPS
« Reactie #20 Gepost op: 14-02-2009, 12:35:28 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: en je snapt zeker niet waarom je moest gaan staan??

Ik zet kinderen nog wel eens op hun hoefjes neer wanneer ze continu met hun stoel op twee pootjes zitten...willen ze niet luisteren dan mogen ze even 5 minuten achter hun tafeltje gaan staan...ik heb nl ooit een een jongen achterover zien vallen met zijn stoel en daarbij zijn nek zien breken, sindsdien is hij verbonden aan een rolstoel :-\\
Dat laatste is natuurlijk een goede reden om er iets van te zeggen.

Maar jij hebt het over hoefjes: zijn dat dan schaapjes, aan wie jij les geeft? ::) ::)

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #21 Gepost op: 14-02-2009, 12:37:56 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: en je snapt zeker niet waarom je moest gaan staan??
nee, ik lag net zo lekker. ik moest ook een keer binnen blijven tijdens het speelkwartiertje omdat ik mijn tekening had opgerold en dan kon ik hem niet meer aan mijn ouders laten zien.
Menno is gek

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 14-02-2009, 13:55:40 »
als je eruit gestuurd wilt worden moet je gewoon weglopen ::jaja::.
reken maar dat dat helpt. of weg lopen en tegen je leraar roepen dat je ff naar de wc bent midden in zijn uitleg. werkt ook goed. ::jaja::

(ik heb nog wel meer tips, maar als ik alle acties van een meisje uit onze klas moet gaan oplepelen ben ik nog wel ff bezig  :-\\)

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #23 Gepost op: 14-02-2009, 15:26:22 »
Dat laatste is natuurlijk een goede reden om er iets van te zeggen.

Maar jij hebt het over hoefjes: zijn dat dan schaapjes, aan wie jij les geeft? ::) ::)

Ze blaten af en toe wel als schapen ::jaja:: of kan ik ze beter vergelijken met geiten want mekkeren doen ze ook de hele dag door :-\\
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 14-02-2009, 20:10:30 »
Toen ik op school zat moest ik van de lerares natuurwetenschappen een spreekbeuert geven over weersverschijnselen enzo. Tot op heden begrijp ik het nog steeds niet,maar ik werd meteen het klaslokaal uitgeflikkerd toen ik over hogedrukgebieden enzo begon  ??? Terwijl ze zelf zei"als je nerveus bent,kijk naar mij en dan gaat het wel over"  ??? ???

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #25 Gepost op: 14-02-2009, 20:20:45 »

maar ik werd meteen het klaslokaal uitgeflikkerd toen ik over hogedrukgebieden enzo begon 
Je had de dag voorafgaand ook geen bonensoep en boterhammen met pindakaas moeten eten.

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #26 Gepost op: 14-02-2009, 23:59:26 »
ben er twee keer echt uitgestuurd
bij een les achter de computer spelletjes wezen spelen, lerares was daar niet zo blij mee
en bij een projector, toen de leraar even weg was, allerlei dingen verplaatsen en ermee kloten
was die leraar ook niet blij mee ::schaam::
en val tegenwoordig best vaak in slaap tijdens de les, maar raar genoeg wordt daar nooit iets over gezegd, dus met slapen wordt je er niet uitgegooid ::zwaai::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!