Auteur Topic: Jouw stad tijdens carnaval  (gelezen 3467 keer)

Offline lord menno

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Jouw stad tijdens carnaval
« Reactie #20 Gepost op: 23-02-2009, 13:57:52 »
Menno is gek

Offline weener01

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 23-02-2009, 21:24:42 »
Jammer toch? Dan krijg je toch helemaal niks meer mee van alles om je heen... (maar da's mijn persoonlijke mening)

Maar goed, ieder zijn eigen manier...

Mestreechter Vastelaovend! ::jaja:: ;D

Oh ik had nog niet eens zoveel gedronken maar spring, zing en dans ook meestal niet de hele dag,daar word je ook moe van! En ja er word gedronken maar tussen gezellig een paar biertjes drinken en bijv:comazuipen zit een hele wereld van verschil. Carnaval is je een paar dagen lekker laten gaan en er zijn genoeg mensen die het zonder drank doen. En carnaval is uit gevonden door de katholieke kerk, die vonden dat de streken waar nu carnaval word gevierd zo braaf en vroom waren dat ze vonden dat deze mensen wel een feestje verdiend hadden   ::confettie::

Maar ik had me ook wel wat beter kunnen uidrukken dan zeggen dat ik naar de kl*te was ::schaam::  ::tandpastasmiley::   

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 24-02-2009, 11:22:37 »
Oh ik had nog niet eens zoveel gedronken maar spring, zing en dans ook meestal niet de hele dag,daar word je ook moe van! En ja er word gedronken maar tussen gezellig een paar biertjes drinken en bijv:comazuipen zit een hele wereld van verschil. Carnaval is je een paar dagen lekker laten gaan en er zijn genoeg mensen die het zonder drank doen. En carnaval is uit gevonden door de katholieke kerk, die vonden dat de streken waar nu carnaval word gevierd zo braaf en vroom waren dat ze vonden dat deze mensen wel een feestje verdiend hadden   ::confettie::

Maar ik had me ook wel wat beter kunnen uidrukken dan zeggen dat ik naar de kl*te was ::schaam::  ::tandpastasmiley::   

::ok:: :)

Nog één dagje... om 23:55uur gaat 't Mooswief weer naar beneden en dan is het weer een jaartje afwachten... Hoewel...morgen nog hieringebiete, dan nog leeg-portemmonee-bal en het kastelijns-bal... (maar voor de Dwaas is het vanavond voorbij ::jaja::

Veel plezier nog aan het vastelaovend-vierende volk vandaag!  ;D

"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #23 Gepost op: 24-02-2009, 11:30:49 »
ch, noteer dan maar alvast in jullie agenda: (wel rekening ermee houden dat hier de zaterdag al bij is geteld, om de een of andere duistere reden):

2010: 13 t/m 16 februari

2011: 05 t/m 08 maart

2012: 18 t/m 21 februari

2013: 09 t/m 12 februari

2014: 01 t/m 04 maart

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #24 Gepost op: 24-02-2009, 14:38:34 »
Waaienburg, kom ik net achter.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline E-ri-Q

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 24-02-2009, 20:20:50 »
Theebuikenland ::rofl:: stom feest carnaval!

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #26 Gepost op: 1-03-2009, 15:08:18 »

Net 5 dagen carnaval achter de rug, maar ik kan niet wachten tot het 14 november is.  ::tandpastasmiley::

14 ??? begint carnaval niet op 11 november?
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.