Auteur Topic: Gedachtes over de vaartuigenproef en de vraag erov  (gelezen 3314 keer)

Offline mollemans

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Gedachtes over de vaartuigenproef en de vraag erov
« Gepost op: 16-02-2002, 14:31:24 »
Op een geven moment wordt er gevraagd welk vervoermiddel de Mol gebruikte en dan is 1 vd mogelijkheden een twee persoons kano. ik heb geen 2 persoons kano gezien.

Verder wordt er tijdens deze opdracht ook genoemd een opblaas krokodil, maar die zien we  volgens mij ook nie in gebruik.(ik heb de Mol gekeken tijdens een feestje dus maar zo zo kunnen kijken). Kijk maandag de video. Maar ik heb het idee dat we of niet iedereen hebben gezien of dat er meer vaartuigen waren dan kandiaten en waarom dan een optimist te kiezen als je er nie mee overweg kunt. ( of was die optimist geprepareerd door de Mol).

Verder heb ik gelezen dat George goed waterskiet en dat dat Onmols is. Is slechts ten dele waar, de Mol weet dat Dick terug moet peddelen, dus meer moet afleggen en geloof me da is erg zwaar..

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline vlaming

• Forumlid
Re: Vragen bij test
« Reactie #1 Gepost op: 16-02-2002, 14:36:38 »

Citaat

Verder wordt er tijdens deze opdracht ook genoemd een opblaas krokodil, maar die zien we  volgens mij ook nie in gebruik

niet in gebruik, maar die krokodil lag er wel. er wordt ook ergens gezegd (door john denk ik) "harry wou die gebruiken, gelukkig heeft hij het niet gedaan"

verder heb je gelijk wat je van george schrijft (re : onmols)

cu
vlaming

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline broer

• Forumlid
  • Broodnodig.
Re: Vragen bij test
« Reactie #2 Gepost op: 16-02-2002, 14:42:10 »
Citaat

Op een geven moment wordt er gevraagd welk vervoermiddel de Mol gebruikte en dan is 1 vd mogelijkheden een twee persoons kano. ik heb geen 2 persoons kano gezien.

Verder wordt er tijdens deze opdracht ook genoemd een opblaas krokodil, maar die zien we  volgens mij ook nie in gebruik.(ik heb de Mol gekeken tijdens een feestje dus maar zo zo kunnen kijken). Kijk maandag de video. Maar ik heb het idee dat we of niet iedereen hebben gezien of dat er meer vaartuigen waren dan kandiaten en waarom dan een optimist te kiezen als je er nie mee overweg kunt. ( of was die optimist geprepareerd door de Mol).

Verder heb ik gelezen dat George goed waterskiet en dat dat Onmols is. Is slechts ten dele waar, de Mol weet dat Dick terug moet peddelen, dus meer moet afleggen en geloof me da is erg zwaar..
Jij ziet kans om in het eerste bericht van een topic al volledig offtopic te gaan! Knap!

Wat doen we? Topictitel aanpassen? Topic sluiten? Of alle verdenkingen aan de hand van de tests hier plaatsen?

Achteloos...

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
Re: Gedachtes over de vaartuigenproef en de vraag
« Reactie #3 Gepost op: 16-02-2002, 15:27:41 »
Heb topictitel aangepast, maar je bent wel streng zeg broer.  ;).

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4 Gepost op: 16-02-2002, 15:38:59 »

Citaat

Je hebt gelijk, maar met met de Jetski (dat was het toch?, ben ff de naam kwijt), ga je nog veel verder. Maar als die al vergeven is, is dit wel een goed alternatief.

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline broer

• Forumlid
  • Broodnodig.
« Reactie #5 Gepost op: 16-02-2002, 16:58:25 »

Citaat

Heb topictitel aangepast, maar je bent wel streng zeg broer.  ;).
Valt wel mee, hoor, ik gaf je de keuze nog. Ik had ook de hele topic kunnen deleten. ;D ;) ;)

Ahum... En nu weer ontopic. ::)

Achteloos...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #6 Gepost op: 16-02-2002, 20:57:25 »

Citaat

Volgens mij wordt met de 2-persoons kano de boot bedoeld waarin Harry heeft gepeddeld.

Volgens mij is 't eigenlijk de bedoeling dat je hier met z'n tweeen in zit en dat de een de peddel aan de linker- en de ander aan de rechterkant heeft. (heb zelf ook in zo'n kano gezeten bij 't survivallen!) Zo kun je ook rechtdoor varen. Harry kon nu maar aan 1 kant tegelijk peddelen en ging zo steeds naar links of rechts en niet echt vooruit.

moffel

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 16-02-2002, 23:59:15 »

Citaat

Je hebt gelijk, maar met met de Jetski (dat was het toch?, ben ff de naam kwijt), ga je nog veel verder. Maar als die al vergeven is, is dit wel een goed alternatief.

Ik denk dat je als mol er zeker van wil zijn dat je zo ver mogelijk van het vertrekpunt vandaan komt. Een jetski besturen is volgens mij veel makkelijker dan waterskiën. Als je als mol goed kan waterskiën, zal je deze als eerste kiezen. Stel je voor dat één of andere kneus ze te pakken krijgt, dan zijn de kansen om ver te komen wel verkeken. Zag je hoe snel en (te) gretig George op de ski's afging. Nogmaals dit was molsgedrag (hoe verder hoe beter) en onmolsgedrag (voor de andere spelers) tegelijk. Beter kan het niet, saboteren zonder dat iemand het merkt. In dit spel had de mol daarom naar mijn idee nooit een langzaam voertuig gekozen.

groeten van Moffel :D

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 17-02-2002, 10:29:27 »
"Hoe verder hoe beter" is natuurlijk onzin. Er wordt op de heenweg meer verdient dan op de terugweg moet worden teruggegeven.

molzot

Offline de_pappa

• Forumlid
  • Dit is mijn kleine meid.
« Reactie #9 Gepost op: 17-02-2002, 10:56:04 »
Ellen zegt na het waterfietsen, dat John minder hard fietst en dat ze daarom telkens naar één kant gaan.
Dat kan helemaal niet. Ik heb al eens vaker alleen gewaterfietst terwijl mijn vrouw naast me zat en niet meefietste. Wij gingen gewoon rechtdoor, ondanks dat ik alleen trapte.
Het schoepenrad wordt door allebei de trappers aangedreven en zit in het midden van de waterfiets.

John kan wel de mol zijn, maar omdat de mol, zoals al eerder is gezegd, weet dat Dick het hele eind terug zou moeten, zou hij hier proberen zo ver mogelijk te komen en niet de boel proberen te verzieken. Verder zou hij waarschijnlijk een ander voertuig nemen om zo ver mogelijk te komen. (zoals ook al eerder aangegeven.)

Aan de andere kant, als de mol ervoor zorgt dat ze niet zo ver komen, was de pot ook kleiner geweest. Dick was dan wel eerder terug geweest, maar de totale winst toch kleiner.
Hier moeten we ook aan denken.

2Y's He =.
2Y's He'll B.
I C He = 2Y's 4 Me.
------- Not -------

Offline Zeist

• Forumlid
  • professioneel toeschouwer
« Reactie #10 Gepost op: 17-02-2002, 13:18:49 »

Citaat

"Hoe verder hoe beter" is natuurlijk onzin. Er wordt op de heenweg meer verdient dan op de terugweg moet worden teruggegeven.

Inderdaad, ver komen op de heenreis is volledig 'onmols'
Even wat cijfertjes ten bewijze:
-Per afgelegde meter werd 1Euro verdient
-Per minuut terugweg moest 25 Euro worden ingeleverd
-Dick deed over de 4100 meter 24 minuten (dat is 10,25 km/uur, wat me normaal lijkt met de stroom mee)
-De groep legde 4100 meter af, hetgeen 4100-600=3500 Euro opleverde.
-Als de jetski'er of waterski'er minder hadden gepresteerd, had de groep bv 2000 meter afgelegd, hetgeen 2000-300=1700 Euro opgeleverd zou hebben.
Pamela's en George's prestaties waren dus duidelijk geen mollenstreek..

Offline Zeist

• Forumlid
  • professioneel toeschouwer
« Reactie #11 Gepost op: 17-02-2002, 13:26:17 »

Citaat

waarom dan een optimist te kiezen als je er nie mee overweg kunt. ( of was die optimist geprepareerd door de Mol).

Jantien riep gelijk bij het kiezen; 'ik ga zeilen, ik ga in het optimisje'. In het interview zei ze dat ze wel kon zeilen tegen de wind in, maar blijkbaar niet tegen de stroom in. Voor mij betekent dit dat ze bij het kiezen, dacht ver te zullen komen met de zeilboot (=onmols)
In het interview noemde ze ook diverse gebrekken aan het bootje (het roer viel er af etc., dit was volgens mij ook te zien, want ze gebruikte deze als peddel)

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #12 Gepost op: 18-02-2002, 10:59:03 »
was die boot echt zo gammel, of hete iemand hem zo bewerkt, misschien zi zelf wel. Maar ja dan komenw e eer terug op een andere topic, wat is mols en onmols gedrag

Offline Gerben

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 18-02-2002, 11:07:25 »
Hoe dan ook, met Jantien, op enig moment lag ze vast aan de kant en ik ben ervan overtuigd, dat een mol juist zou hebben geprobeert, de boot van de kant af te krijgen zodat de stroom je gelijk weer een eind mee terug nam, en dan maar weer verder modderen met het ding.

Verder viel het me op, dat Harry als een oud wijf zat te peddelen; zelfs hoe je de peddel vast moest houden moest hem worden verteld...

Offline DaRealRobje

• Forumlid
  • Hola!
« Reactie #14 Gepost op: 18-02-2002, 11:32:00 »
Ik denk dat Jantien een bijzonder grappige mollenstreek zou hebben geleverd ja. Maar aan de andere kant is het natuurlijk gewoon vrij slim om maar gewoon aan de kant geplakt te blijven. Hoe Mols is het om de dames en heren die uitdaging lekker uit te laten vechten en een poging te doen om je zo goed mogelijk te vermommen?

Of is het mols om in je eentje op en apart bootje te gaan zitten. Kun je lekker de laatste instructies krijgen van de programmaleiding en daarna op je gemakje terugpeddelen aangezien je tcoh een zware man van vijftig bent en men toch wel te druk bezig is met pissed of zijn over de mislukte eerste opdracht.

Er is niet al TE nadrukkelijk "gemold" denk ik...

Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...