Auteur Topic: Karen heeft niets gemerkt?  (gelezen 1688 keer)

Offline Mahtob

• Forumlid
Karen heeft niets gemerkt?
« Gepost op: 17-02-2002, 15:14:00 »
"Ik heb het idee dat er onder mijn neus mollestreken zijn uitgehaald, en ik heb geen flauw idee wie dat dan gedaan heeft". (Citaat Karen).  Voor iemand die beroepsmatig observeert (ass. cardiologie) ziet ze wel angstwekkend  weinig. Ik hoop maar dat als ik het ooit aan mijn hart krijg, dat Karen niet in de buurt is.

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
molzot

Offline paraceta

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Karen heeft niets gemerkt?
« Reactie #1 Gepost op: 17-02-2002, 15:25:25 »
Soms is aanval de beste verdediging, hoewel ik in dit spel het idee heb dat onopvallendheid de beste methode is.

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Cosma

• Forumlid
Re: Karen heeft niets gemerkt?
« Reactie #2 Gepost op: 18-02-2002, 00:16:06 »
Citaat

"Ik heb het idee dat er onder mijn neus mollestreken zijn uitgehaald, en ik heb geen flauw idee wie dat dan gedaan heeft". (Citaat Karen).  Voor iemand die beroepsmatig observeert (ass. cardiologie) ziet ze wel angstwekkend  weinig. Ik hoop maar dat als ik het ooit aan mijn hart krijg, dat Karen niet in de buurt is.

Ik neem aan dat je doelt op de trucendoos van George?
Nee, daar heeft ze niets van gemerkt en Jantien al evenmin, waarschijnlijk omdat deze zgn mollenstreken gewoon door de regie zodanig geplakt en geknipt zijn dat het lijkt of George aan het saboteren is.
Ik onderschat Karen en Jantien nl niet, iig niet zodanig dat zij daar niks van zouden hebben gemerkt en er zelfs achteraf geen lampje ging branden (immers stemden zij allebei niet op George).
Kortom, dat zgn mollengedrag van George is fake.