Auteur Topic: Vijf vragen  (gelezen 178613 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vijf vragen
« Reactie #960 Gepost op: 13-01-2020, 22:04:48 »
1. Wat zijn je goede voornemens voor 2020?
Naast een baan vinden en samenwonen, beter op m'n grenzen letten.

2. Welk ding/persoon/trend/woord/issue/gebeurtenis uit 2019, hoeft van jou niet meer mee naar dit jaar?
Niet specifiek uit 2019, maar racisme, seksisme, LGBT+-fobie (is dat een woord? Zo niet dan nu wel), validisme en vetfobie/dieetcultuur mogen allemaal zo snel mogelijk verdwijnen ::zwaai::

3. Hoe ver komt Nederland/België (kies je land) op het EK voetbal?
Oh is er weer een EK voetbal dit jaar? Uhm doe maar meteen de finale ::tandpastasmiley::

4. Gaan we opnieuw door de 40 graden grens heen deze zomer?
Ik vrees van wel.

5. Wat wens je degene boven je toe voor het komend jaar?
Dat alle werkproblemen opgelost worden en ze weer op haar plek zit :)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Vijf vragen
« Reactie #961 Gepost op: 13-01-2020, 23:57:33 »
1. Welk programma wint de Televizierring 2020?
Niet Expeditie Robinson

Wat zijn je goede voornemens voor 2020 (kijk maar welke vraag je meepakt ;D)
Vaste baan scoren (of in ieder geval voor langere tijd), gaan sporten, nieuwe skills verwerven of verbeteren, lopende projecten goed afronden en het beste uit mezelf halen.

2. Welk ding/persoon/trend/woord/issue/gebeurtenis uit 2019, hoeft van jou niet meer mee naar dit jaar?
Opkomst van het rechts populisme en eigenlijk alle dingen die Starlight ook noemt.

3. Hoe ver komt Nederland/België (kies je land) op het EK voetbal?
Dromenland gaat winnen ;D

4. Gaan we opnieuw door de 40 graden grens heen deze zomer?
Moet lukken ::zon::

5. Wat wens je degene boven je toe voor het komend jaar? (deze vraag heb ik even gepikt van vorig jaar ;D)
Natuurlijk dat ze kan gaan samenwonen met haar behulpzame sexy dakdekker ::wenkbrauw:: en een vaste baan vind (Misschien bij de FBI? ;D)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Vijf vragen
« Reactie #962 Gepost op: 15-01-2020, 19:39:31 »
1. Welk programma wint de Televizierring 2020?
Ik kijk niet meer zo veel tv :-X ER mag van mij in ieder geval weer een ronde overslaan.

1. Wat zijn je goede voornemens voor 2020?
Meer bewegen (bewegen, dus niet per se sporten ;D ), en mindfullness een kans geven.

2. Welk ding/persoon/trend/woord/issue/gebeurtenis uit 2019, hoeft van jou niet meer mee naar dit jaar?
Trump had best in 2019 mogen blijven. En inderdaad ook heel erg eens met Starlight.

3. Hoe ver komt Nederland/België (kies je land) op het EK voetbal?
Tegen elkaar in de finale  :-X

4. Gaan we opnieuw door de 40 graden grens heen deze zomer?
Dat denk ik wel ja ::niet-ok::

5. Wat wens je degene boven je toe voor het komend jaar?
Heel veel geluk en plezier in het leven én een vaste baan!
...if one only remembers to turn on the light.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Vijf vragen
« Reactie #963 Gepost op: 15-01-2020, 22:18:47 »
1. Welk programma wint de Televizierring 2020?
Ehm, pfoe... Heel Holland Bakt of Maestro :) Heeft 2 voor 12 'm eigenlijk al eens gewonnen? Anders die wel ;D

1. Wat zijn je goede voornemens voor 2020?
Heb ik niet echt... ja, goed voor m'n studie werken, genieten van het laatste half jaartje studentenleven, maar dat was al wat langer m'n voornemen.

2. Welk ding/persoon/trend/woord/issue/gebeurtenis uit 2019, hoeft van jou niet meer mee naar dit jaar?
Zelfde als Hautoa/D*N/Starlight :)

3. Hoe ver komt Nederland/België (kies je land) op het EK voetbal?
Ik hoop ook dat ze tegen elkaar komen, dan weet ik niet meer voor wie ik moet supporteren en levert vast een leuk avondje op als ik met m'n Belgen ga kijken ;)

4. Gaan we opnieuw door de 40 graden grens heen deze zomer?
Ja hoor.

5. Wat wens je degene boven je toe voor het komend jaar?
Een gelukkig nieuw jaar met veel liefde en plezier! En natúúrlijk gezelligheid op RN :D

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Vijf vragen
« Reactie #964 Gepost op: 20-01-2020, 08:54:11 »
1. Welk programma wint de Televizierring 2020?
Ik vind Klikbeet hilarisch, dus ik gun het hun wel   ;D

1. Wat zijn je goede voornemens voor 2020?
Ik heb geen goede voornemens  :P

2. Welk ding/persoon/trend/woord/issue/gebeurtenis uit 2019, hoeft van jou niet meer mee naar dit jaar?
Zelfde als iedereen boven mij.

3. Hoe ver komt Nederland/België (kies je land) op het EK voetbal?
Nederland gaat het EK natuurlijk winnen!

4. Gaan we opnieuw door de 40 graden grens heen deze zomer?
Hoop het niet...

5. Wat wens je degene boven je toe voor het komend jaar?
Een gelukkig en gezond nieuw jaar  :D

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Vijf vragen
« Reactie #965 Gepost op: 4-02-2020, 21:18:39 »
1. Welk programma wint de Televizierring 2020? ik hoop eindelijk een keer expeditie robinson

2. Welk ding/persoon/trend/woord/issue/gebeurtenis uit 2019, hoeft van jou niet meer mee naar dit jaar? zolanf baby shark maar weg is vindt ik alles prima

3. Hoe ver komt Nederland/België (kies je land) op het EK voetbal? ik hoop tegen elkaar in de finale lijkt me echt grappig

4. Gaan we opnieuw door de 40 graden grens heen deze zomer?
hoop het niet

5. Wat wens je degene boven je toe voor het komend jaar?
al het geluk van de wereld
chipsverslaafde <3

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Vijf vragen
« Reactie #966 Gepost op: 30-04-2020, 17:21:05 »
C-c-c-c-corona editie!  ::regenboog::

1. Werk of studeer je nog? en in welke capaciteit?

2. Wat heb je nu eindelijk een keer kunnen doen nu je opeens meer tijd hebt?

3. Wat is je favoriete bezigheid tegen de verveling?

4. Wat zijn je voornemens voor na de coronacrisis?

5. Wie wil je een hart onder de riem steken tijdens deze tijden?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Vijf vragen
« Reactie #967 Gepost op: 30-04-2020, 17:39:47 »
1. Werk of studeer je nog? en in welke capaciteit?
Studeer nog steeds. Op dit moment bezig met mijn masterthesis, gezellig thuis aan de keukentafel.

2. Wat heb je nu eindelijk een keer kunnen doen nu je opeens meer tijd hebt?
Omdat het voetbal ook stil ligt, loop ik nu dagelijks circa 5-8 km om toch in beweging te blijven.

3. Wat is je favoriete bezigheid tegen de verveling?
Realitynet, Netflixen en praten/chatten met andere

4. Wat zijn je voornemens voor na de coronacrisis?
Proberen dagelijks te blijven wandelen om zo ook, naast het voetballen, actief te blijven

5. Wie wil je een hart onder de riem steken tijdens deze tijden?
Iedereen die er, op zijn tijd, last heeft van een dip. Keep you head up. Het komt goed. Daarnaast ook alle mensen in de zorg. Zij werken altijd als super hard en nu nog harder.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vijf vragen
« Reactie #968 Gepost op: 30-04-2020, 17:43:45 »
1. Werk of studeer je nog? en in welke capaciteit?
Ja, ik volg colleges via zoom. Ik heb ontelbare OR-meetings via Microsoft Teams en vanaf 11 mei ga ik weer werken op het KDV.

2. Wat heb je nu eindelijk een keer kunnen doen nu je opeens meer tijd hebt?
Ehm... nou dat valt dus nogal tegen. Maar ik heb wel mijn ramen gewassen en mijn kast opgeruimd.

3. Wat is je favoriete bezigheid tegen de verveling?
Ik kijk wel iets meer Netflix nu denk ik.

4. Wat zijn je voornemens voor na de coronacrisis?
Meer van het leven genieten.

5. Wie wil je een hart onder de riem steken tijdens deze tijden?
Iedereen die het moeilijk heeft.  ::hug::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vijf vragen
« Reactie #969 Gepost op: 30-04-2020, 18:03:04 »
1. Werk of studeer je nog? en in welke capaciteit?
Ja, leerkrachten geven taken op die wij tegen het einde van de week moeten maken. Helaas hebben we geen les, want dat zou ik toch fijner vinden dan individueel die opdrachten te moeten maken en zelf de leerstof te moeten interpreteren.

2. Wat heb je nu eindelijk een keer kunnen doen nu je opeens meer tijd hebt?
Mijn kamer opruimen

3. Wat is je favoriete bezigheid tegen de verveling?
Samen met Jacco aan een nieuw forumspel kunnen werken en tot zondag was dat ook WIDMO en De Mol.

4. Wat zijn je voornemens voor na de coronacrisis?
Vaker mijn grootouders gaan bezoeken (pas als het veilig is!)

5. Wie wil je een hart onder de riem steken tijdens deze tijden?
Zorgverleners, mensen die nog werken, mensen die het moeilijk hebben,...: iedereen!  ::hug::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Vijf vragen
« Reactie #970 Gepost op: 30-04-2020, 18:06:16 »
1. Werk of studeer je nog? en in welke capaciteit?
Ik studeer nog en probeer als ik fut en zin heb ook aan mijn scriptie te werken.

2. Wat heb je nu eindelijk een keer kunnen doen nu je opeens meer tijd hebt?
Oude zooi opruimen, bepaalde series kijken, gek genoeg meer contacten onderhouden met mensen. Je spreekt elkaar digitaal makkelijker en meer omdat je elkaar niet fysiek kunt zien.

3. Wat is je favoriete bezigheid tegen de verveling?
Dat zijn er eigenlijk meerdere. Een van de dingen waar ik mee bezig ben, mits ik inspiratie, fut en zin heb is werken aan de opdrachten voor een nieuw seizoen widmo. Verder beetje rondneuzen op het forum überhaupt, Netflixen en andere programma's/series kijken, nieuwe muziek ontdekken (beetje vergelijkbaar als hoe ik dat met het RN Songfestival doe).

4. Wat zijn je voornemens voor na de coronacrisis?
Nog meer genieten van dingen, minder zorgen maken over dingen, nog meer tijd doorbrengen met de mensen die me lief zijn, een eigen huis fixen, werken aan de toekomst.

5. Wie wil je een hart onder de riem steken tijdens deze tijden?
Starlight en Aapje, ook omdat ze allebei zulke lieve berichtjes hebben gestuurd en het ook niet makkelijk hebben. Maar sowieso iedereen die dit leest en het niet makkelijk heeft of dat nou werkgerelateerd, gezondheid of wat dan ook gaat  ::hug::

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Vijf vragen
« Reactie #971 Gepost op: 30-04-2020, 20:12:08 »
1. Werk of studeer je nog? en in welke capaciteit?
Ik ben sowieso bezig met re-integreren vanuit een burnout, en ik moet zeggen dat de lockdown me juist wel goed doet. Werken vanuit huis gaat een stuk makkelijker dan op kantoor. Mijn werk kan volledig vanuit huis gedaan worden, dus ik heb wat dat betreft niets te klagen.

2. Wat heb je nu eindelijk een keer kunnen doen nu je opeens meer tijd hebt?
Twee kamers volledig omgewisseld qua meubels. En ik ben een stuk tevredener zo. :D

3. Wat is je favoriete bezigheid tegen de verveling?
Sims 4! Aan het begin van de lockdown tegen een lekker laag prijsje aangeschaft en speel het nu vrijwel dagelijks. Heerlijk.

4. Wat zijn je voornemens voor na de coronacrisis?
Die heb ik niet echt. Voor mij is alles even rustig opbouwen, en dat gaat nu wat makkelijker nu iedereen toch afstand moet houden. (Restaurants etc zullen rustiger zijn door de 1,5 meter bijvoorbeeld).

5. Wie wil je een hart onder de riem steken tijdens deze tijden?
Iedereen die eenzaam is. ::hug:: Ik besef heel goed dat ik het makkelijk heb omdat ik niet alleen zit en niet echt behoefte heb aan ander contact.
...if one only remembers to turn on the light.

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vijf vragen
« Reactie #972 Gepost op: 30-04-2020, 20:22:45 »
1. Werk of studeer je nog? en in welke capaciteit?
Ik werk nog steeds, wel minder uren want we zitten in de NOW. Volgende week moet ik weer eens 3 dagen werken, eens kijken hoe dat gaat. Wat dat betreft mogen we in Nederland echt niet klagen, in het buitenland moeten er mensen gewoon met onbetaald verlof om kosten te besparen (er komt immers amper geld binnen) ik krijg nog gewoon betaald. Ik ben benieuwd hoe het vanaf september gaat.

2. Wat heb je nu eindelijk een keer kunnen doen nu je opeens meer tijd hebt?
Ik zou vanalles hebben kunnen doen, maar ik heb op dit moment 0 motivatie om behalve de dingen die echt moeten, nuttige dingen te doen. Ik heb nog wel 3 nieuwe meubels in bestelling staan die als het goed is over een week of 5/6 komen, voor die tijd moet ik wel allerlei kasten hebben uitgeruimd e.d. Gelukkig heb ik over 3 weken weer 'vakantie', dus nog tijd zat om het dan te doen.

3. Wat is je favoriete bezigheid tegen de verveling?
Series kijken. Simpel, maar daar dwalen mijn gedachten het meeste door af. Ik merk wel dat mijn hoofd weer overuren draait met leuke scenario's e.d. Ik heb nog geen puf gehad om dat eens uit te werken. Misschien van de zomer.

4. Wat zijn je voornemens voor na de coronacrisis?
Allereerst bij mijn ouders over de vloer. Mijn vader zie ik 2x per week (op 1,5 meter) en mijn moeder heel weinig, en dan op nog meer afstand (risico groep). En bij mijn beste vriendin een flinke knuffel geven (ivm lastige periode, niet corona gerelateerd). En hopelijk op reis kunnen. En dan maakt het me niet eens uit waarheen (sommige grenzen gaan voorlopig niet open schat ik zo in), maar gewoon even weg naar een andere omgeving.

5. Wie wil je een hart onder de riem steken tijdens deze tijden?
Alle éénpersoonshuishoudens wiens toekomst onder druk staat.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Vijf vragen
« Reactie #973 Gepost op: 1-05-2020, 19:49:27 »
1. Werk of studeer je nog? en in welke capaciteit?
Ik ben allround-medewerker (vrijwillig...) bij een plaatselijke kringloopwinkel. Maar vooral houd ik me bezig met de meubels, de media, en sta vaak achter de kassa.

2. Wat heb je nu eindelijk een keer kunnen doen nu je opeens meer tijd hebt?
Ik heb nauwelijks meer vrije tijd gehad... Ja, we gaan om 5 uur dicht ipv 6 uur, maar verder? Ik heb dus niet echt veel extra's kunnen doen.

3. Wat is je favoriete bezigheid tegen de verveling?
boeken lezen,tv kijken, series kijken, bezig met mijn verzameling

4. Wat zijn je voornemens voor na de coronacrisis?
Ik zou graag nog een paar daagjes op vakantie willen gaan. Misschien naar Engeland? Misschien ergens anders heen.

5. Wie wil je een hart onder de riem steken tijdens deze tijden?
Iedereen die om wat voor reden getroffen is door de crisis, en daar niet meer uit dreigt te komen. En dan denk ik vooral aan de medewerkers van bedrijven die zijn omgevallen, of die door de crisis ontslagen zijn.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vijf vragen
« Reactie #974 Gepost op: 1-05-2020, 20:50:29 »
1. Werk of studeer je nog? en in welke capaciteit?
Ik werk nog 'gewoon', het afstand houden en werken achter een scherm op de balie voelt ondertussen al aardig gewoon. En overleggen gaat aardig goed digitaal. Wel werk ik nu maar op 1 plek, we wisselen geen personeel meer uit, en dat betekent dat ik mijn tweede werkplek wel mis.

2. Wat heb je nu eindelijk een keer kunnen doen nu je opeens meer tijd hebt?

Ik heb niet veel meer tijd. Ik heb vooral in de weekenden nu meer tijd, omdat het sociale leven stil ligt. En dat vul ik niet echt zinvol op. Ik ben wel weer gaan skaten, ter afwisseling van het wandelen, hardlopen en fietsen.

3. Wat is je favoriete bezigheid tegen de verveling?

Iedere niet-werkdag minstens een uur naar buiten.

4. Wat zijn je voornemens voor na de coronacrisis?

Blijven bewegen. Mijn sociale leven weer oppikken. En voor mijn ouders blijven zorgen, ze zullen nog wel een poos wat meer zorg nodig hebben dan voor ze corona hadden.

5. Wie wil je een hart onder de riem steken tijdens deze tijden?

Iedereen die het moeilijk heeft: ondernemers zonder opdrachten, mensen die hun werk kwijt raken, mensen die vereenzamen, ouders die thuiswerk en gezin moeilijk kunnen combineren, kinderen die een leer- en sociale ontwikkelingsachterstand oplopen, iedereen die angstig is voor corona, mensen die ziek zijn (geweest), mensen die heel hard werken in de zorg, etc etc.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Vijf vragen
« Reactie #975 Gepost op: 28-07-2020, 15:44:19 »
1. Werk of studeer je nog? en in welke capaciteit?
Ik werk gewoon vanuit huis. Kan makkelijk als data analyst, VPN aan en ik kan aan de slag. Heb ook weinig vergaderingen, dus die kunnen makkelijk via Teams. Een enkele keer op kantoor hier een km vandaan om even te overleggen met een collega/klant.

2. Wat heb je nu eindelijk een keer kunnen doen nu je opeens meer tijd hebt?

Slapen. Aan het begin ook meer games gedaan en inmiddels ga ik als een speer door allerlei series die nog op de plank lagen. Ook gestart met skaten tijdens corona ::ok::

3. Wat is je favoriete bezigheid tegen de verveling?

Series kijken, gamen, skaten

4. Wat zijn je voornemens voor na de coronacrisis?

Blijven skaten, ook naast hockey. En vaker thuiswerken wanneer dat kan. Ik kan dan beter concentreren en het scheelt reistijd dus heb dan ineens een dag die wel 2 uur langer kan duren (afhankelijk van waar mijn huidige opdracht is)

5. Wie wil je een hart onder de riem steken tijdens deze tijden?

Iedereen die iemand verloren is of een baan. Ik zit in een luxe positie dat ik mijn werk vanuit huis kan doen en dat ik zelfs tijdens de corona periode een opdracht heb kunnen vinden.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Vijf vragen
« Reactie #976 Gepost op: 28-07-2020, 16:17:35 »
1. Werk of studeer je nog? en in welke capaciteit?
Ik werk grotendeels vanuit huis, maar ook op kantoor. Wij moeten dan onze plekken reserveren zodat er altijd genoeg ruimte is en we op anderhalve meter van elkaar kunnen blijven.

2. Wat heb je nu eindelijk een keer kunnen doen nu je opeens meer tijd hebt?

Mijn administratie bijgewerkt. Ein-de-lijk ::bravo::

3. Wat is je favoriete bezigheid tegen de verveling?

Sporten, series kijken en spelletjes doen.

4. Wat zijn je voornemens voor na de coronacrisis?

Meer sporten, liever zijn voor mensen en mezelf meer ontwikkelen ::jaja::

5. Wie wil je een hart onder de riem steken tijdens deze tijden?

Iedereen die het nodig heeft. Ben wat liever voor elkaar! :D

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vijf vragen
« Reactie #977 Gepost op: 11-08-2020, 20:13:08 »
1. Werk of studeer je nog?
Aankomend schooljaar ga ik beginnen aan de studie Social Work. Afgelopen jaar erachter gekomen dat de PABO niet helemaal voor mij was al wist ik al sinds groep 7 dat ik het onderwijs in zou gaan.


2. Wat heb je nu eindelijk een keer kunnen doen nu je opeens meer tijd hebt?
Actief zijn op dit fantastische forum.

3. Wat is je favoriete bezigheid tegen de verveling?
Muziek Luisteren i.c.m. Wikipediapagina´s lezen.

4. Wat zijn je voornemens voor na de coronacrisis?
Heel veel afvallen en gezonder te leven.

5. Wie wil je een hart onder de riem steken tijdens deze tijden?
Iedereen die het nodig heeft ::hug::.
Så hva gjør vi nå?

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vijf vragen
« Reactie #978 Gepost op: 18-09-2020, 22:17:29 »
1. Werk of studeer je nog?
Net afgestudeerd, ook al een tijdje parttime aan het werk. Zoek er nu nog een leuke baan bij zodat ik de hele week lekker bezig ben.

2. Wat heb je nu eindelijk een keer kunnen doen nu je opeens meer tijd hebt?
Actief zijn op dit fantastische forum. (dank aan Ricardo hierboven voor dit mooie antwoord)

3. Wat is je favoriete bezigheid tegen de verveling?
Sitcoms voor de 100e keer opnieuw kijken.

4. Wat zijn je voornemens voor na de coronacrisis?
Beginnen met sporten, ik kan wel weer wat beweging gebruiken.

5. Wie wil je een hart onder de riem steken tijdens deze tijden?
Alle medewerkers van het bedrijf die corona-bier maken.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Vijf vragen
« Reactie #979 Gepost op: 30-10-2020, 20:52:58 »
Zullen we eens een nieuwe doen?

1. Vier je nog sinterklaas?
2. Hoeveel zakken pepernoten/kruidnoten heb je dit jaar al weggewerkt?
3. Hoe kwam jij erachter dat Sinterklaas niet bestond?
4. Mooiste cadeau dat je ooit heb gekregen met Sinterklaas?
5. Welke kleur chocoladeletter wil jij het liefst?
...if one only remembers to turn on the light.