George is mijn nummer 1 voor de mol na aflevering 2.
Hij neemt een snel voertuig op de rivier zodat Dick veel tijd nodig heeft om terug te komen. (maar wat is echt mols gedrag in die proef: ver raken of net niet?).
Hij geeft direct een verkeerde oplossing voor het gedicht en wanneer karen het muziekje uiteindelijk herkent als de mattheus passie, hoe lang heeft hij dan nog nodig om iets te vinden over het mattheus paleis? 2 seconden. Zijn boekje lag al op de juiste pagina open.
Mijn vorige idee was karen maar daar geloof ik nu minder in. Ze herkende het muziekstukje en ging de eigenaar van de koffieshop zijn naam gaan vragen; wat 2 maal bijdroeg tot de goede uitvoering van de opdracht.
Ellen is het ook zeker niet, ze werd door angela in de groep dromers geplaatst (zelf groepen vormen, laat me niet lachen zeg), waardoor ook Dick en Kerstin (en Pamela) mij minder een mol-kandidaat lijken. Daarnaast noemde ze de 2 laatste van de 3 voorwerpen.
Jantien herkende de eerste foto (wat zo gemakkelijk was geweest om te missen) en bij de tweede opdracht dacht ze eraan zich te laten vastlopen om niet nog meer terrein te verliezen, wat een mol zeker niet zou doen.
john daarentegen en ook harry lijken mij nog vraagtekens en dus zeker ook nog kandidaat mols.
Ah ja, 't is ook waar, volgende week valt Prince af. Dat zeg ik u nu reeds.
ik zou zeggen,
hajaa