Auteur Topic: Boer Wim  (gelezen 14083 keer)

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re: Boer Wim
« Reactie #20 Gepost op: 27-10-2009, 17:52:53 »
Die Cynthia doet me trouwens denken aan zo'n typetje van Koefnoen, de 'happy single':



 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Wij noemen haar thuis altijd Akkefiet van der Ploeg. Ben er sinds gister pas achter dat ze Ipie heet... Het leukste typetje van Paul Groot ::bravo::

Maar inderdaad, de gelijkenis met Cynthia is treffend  ::rofl::
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Boer Wim
« Reactie #21 Gepost op: 29-10-2009, 09:25:25 »
Ik hoop dat ie Cynthia kiest, ze is wel heel verlegen, maar ook lief. Die andere is teveel op de voorgrond vind ik :-\\
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Boer Wim
« Reactie #22 Gepost op: 29-10-2009, 12:14:07 »
Ik hoop dat ie Cynthia kiest, ze is wel heel verlegen, maar ook lief. Die andere is teveel op de voorgrond vind ik :-\\
Helemaal mee eens!  ::jaja::
Ik begon al te denken: ben ik nou gek? ::) Maar goed om te lezen dat ik niet de enige ben die er zo tegenaan kijkt! ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Wim
« Reactie #23 Gepost op: 2-11-2009, 14:53:38 »
Die Cynthia doet me trouwens denken aan zo'n typetje van Koefnoen, de 'happy single':


Hahaha, precies wat ik dacht!!  ::rofl::

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Wim
« Reactie #24 Gepost op: 2-11-2009, 15:23:14 »
Als een blok gevallen voor Astrid?! Nee, dat idee heb ik echt niet! Ik denk wel dat Cynthia zich iets meer zou mogen profileren. Maar volgens mij is Astrid (net als die ene die al vertrokken is) een beetje te dominant naar de zin van Wim.

Toch verkeerd ingeschat KD  ;)
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Boer Wim
« Reactie #25 Gepost op: 11-11-2009, 11:45:08 »
Ik denk dat Wim zich compleet heeft laten inpakken door Astrid. Zoals ik het zag ging ze rechtstreeks op haar doel af en Wim werd verliefd daardoor. Zoals ze aan die ontbijttafel zaten met zn 2en, zij: Ik ben inderdaad wel druk, maar dan zeg je maar dat je dat leuk vind, is dat ook opgelost, weer een puntje dat we weg kunnen strepen.


Ik dacht echt: Hallooooo word wakker!!!
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Wim
« Reactie #26 Gepost op: 12-11-2009, 19:57:50 »
Ik denk dat Wim zich compleet heeft laten inpakken door Astrid. Zoals ik het zag ging ze rechtstreeks op haar doel af en Wim werd verliefd daardoor. Zoals ze aan die ontbijttafel zaten met zn 2en, zij: Ik ben inderdaad wel druk, maar dan zeg je maar dat je dat leuk vind, is dat ook opgelost, weer een puntje dat we weg kunnen strepen.


Ik dacht echt: Hallooooo word wakker!!!

Ja, die zat zich daar behoorlijk op te dringen

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Wim
« Reactie #27 Gepost op: 23-11-2009, 07:07:30 »
Ik vind het een leuk stel...zij mag dan misschien wel overheersend overkomen maar hij vind het niet erg.
Ze kunnen het wel heel erg goed vinden samen en dat vind iik erg leuk voor deze stille knuffelbeer  ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Wim
« Reactie #28 Gepost op: 23-11-2009, 08:09:39 »
Helemaal met je eens, ik vind Astrid al weken de juiste keuze, hij had het met Cynthia echt lang niet zo gezellig gehad.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Boer Wim
« Reactie #29 Gepost op: 23-11-2009, 13:28:21 »
Citaat
Nou wakker....TOK!

 ::rofl::
Why don't I ever listen to me?