Auteur Topic: Stageplek gezocht....  (gelezen 2146 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Stageplek gezocht....
« Gepost op: 11-06-2009, 15:56:32 »
Even een dringende oproep namens een kennis van mij.

Terence zoekt een stageplaats voor zijn Hotel- en Event Manegement opleiding (HEM). Hij had al een stageplaats gevonden, maar deze is helaas verloren gegaan door de recente crisis binnen het bedrijf.
Hij heeft nog een aantal maanden te gaan voordat de studieduur is verlopen en het zou sneu zijn als hij al die jaren voor niets heeft gestudeerd. Hij is niet in het bezit van een auto en zal alles met het openbaar vervoer moeten afreizen. Hij is woonachtig in Almere, dus stageplaatsen in Limburg zijn niet relevant. Hij zit eerder te denken aan de regio Amsterdam, Haarlem, Utrecht en omstreken.

Wie oh wie weet een stageplek en kan voor hem bemiddelen?
Voor meer info kun je mij even een PM sturen dan zorg ik dat jullie gekoppeld worden.

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stageplek gezocht....
« Reactie #1 Gepost op: 12-06-2009, 12:25:13 »
Lieve schat, als ik je kon helpen had ik dat graag gedaan maar ken helaas niemand in deze branche of keten sorry. ::bravo:: ::bravo::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stageplek gezocht....
« Reactie #2 Gepost op: 12-06-2009, 13:46:19 »
Lieve schat, als ik je kon helpen had ik dat graag gedaan maar ken helaas niemand in deze branche of keten sorry. ::bravo:: ::bravo::

Geeft niks hoor ::hug::...hij is op dit moment aan het solliciteren bij een evenementenbureau want eigenlijk wil hij liever in die branche stage lopen.
Ik had zoiets van wie niet waagt die niet wint, dus vandaar mijn oproepje.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Stageplek gezocht....
« Reactie #3 Gepost op: 12-06-2009, 14:15:04 »
Misschien ook eens informeren bij Bart Spring In 't Veld?


Ofwel de allereerste winnaar van Big Brother, die in die branche ook nogal wat contacten heeft? Hij stond deze week in de Vara-gids, met een terugblik samen met de andere finalisten.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stageplek gezocht....
« Reactie #4 Gepost op: 12-06-2009, 15:47:45 »
Misschien ook eens informeren bij Bart Spring In 't Veld?


Ofwel de allereerste winnaar van Big Brother, die in die branche ook nogal wat contacten heeft? Hij stond deze week in de Vara-gids, met een terugblik samen met de andere finalisten.

Toevallig heb ik hem al het mailadres van het blauwe meer toegestuurd, omdat manlief vorige week bij het blauwe meer op "visite" is geweest, zodoende dacht ik daar ook aan al is het wel een beetje ver ivm reizen :-\\

...ik heb mijn best voor hem gedaan nu mag hij zelf verder gaan zoeken.
« Laatst bewerkt op: 12-06-2009, 15:50:24 door Bakkertje »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Stageplek gezocht....
« Reactie #5 Gepost op: 13-06-2009, 18:15:47 »
Als jij je stapelgek hebt gezocht naar een stageplek, dan heb je inderdaad je best gedaan. ::trots::