Auteur Topic: Zomervakantie 2009  (gelezen 11384 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #20 Gepost op: 16-06-2009, 20:39:21 »
Wij zijn maar heel kort op Comino geweest. 't Was toen echt verschrikkelijk heet en er was echt nauwelijks beschutting. Gozo was ook wel heel erg mooi. Volgens mij was daar ook iets van een oude gevangenis ofzo waar je in kon. Kon je van al die eeuwen zien wie er allemaal in hadden gezeten, omdat ze hun naam enzo in de muur hadden gekrast.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #21 Gepost op: 16-06-2009, 20:42:12 »
Oh echt waar wat grappig Mloesje dat was me niet opgevallen. Toen ik op Gozo was in Mei van 2008 toen reden de bussen maar tot zeven uur en toen moest ik een taxi terug nemen naar de pont, Victoria is de hoofdstad van Gozo leuke straatjes hadden ze daar, en toen ik op Comino was was het redelijk weer hadden gezwommen naar de overkant daar was ook een klein strandje waar ik allerlei schelpjes gevonden hebt en de blue lagoons echt mooi he, echt een aanrader om daar heen te gaan op vakantie zeker als je van bezienswaardigheden houd. :)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #22 Gepost op: 16-06-2009, 20:48:39 »
Ja en 't fijna van Malta is dat je in twee weken ook echt wel alles gezien hebt, wat er te zien valt.

Volgens mij is 't ook echt een fantastisch land als je van duiken houdt enzo. Genoeg te zien volgens mij, ook onder water.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #23 Gepost op: 16-06-2009, 20:50:06 »
Ja en 't fijna van Malta is dat je in twee weken ook echt wel alles gezien hebt, wat er te zien valt.

Volgens mij is 't ook echt een fantastisch land als je van duiken houdt enzo. Genoeg te zien volgens mij, ook onder water.

Wat jij zegt klopt want, toen ik op Gozo was zag ik duikers in zee, en dat was begin Mei kun je nagaan... en ik was er 10 dagen maar, dat was ruim genoeg. ::ok::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #24 Gepost op: 16-06-2009, 20:59:54 »
Ik heb er ook gedoken, toen was het eind april.  :P Mooi inderdaad, prima zicht. En veel kwallen, maar ik had gelukkig een pak aan.

Klopt inderdaad dat over Malta. De zee is ook wel erg mooi vind ik, van dat prachtige heldere blauw en dan met die rotskusten. Iemand van jullie trouwens nog naar het strand geweest in Malta? Wij hadden daar niet veel zin in, omdat werkelijk elke centimeter strand bezet was.

In de meivakantie was het strand helemaal niet druk, maar de temperatuur was er ook niet naar om lekker te gaan zwemmen.

Wat voor cursus ga je volgen dan? Italiaans?

Nee, een Engelstalige cursus over Mediation en interculturele communicatie in het Middellandse Zeegebied. Dat sluit zowel aan op mijn master Frans (interculturele communicatie) als op mijn master geografie.
Leuk trouwens dat jij weer naar 'jouw' Roemenië gaat. :)
« Laatst bewerkt op: 20-06-2009, 14:35:27 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #25 Gepost op: 17-06-2009, 00:44:02 »
wij gaan alleen maar drie nachten naar disneyland ::trots::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #26 Gepost op: 17-06-2009, 11:00:13 »
wij gaan alleen maar drie nachten naar disneyland ::trots::

Dat is erg leuk ook toch in welke hotel verblijf je of een hotel buiten Disney. :)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #27 Gepost op: 17-06-2009, 12:17:30 »
Disneyland is ook erg leuk hoor. Hebben jullie ook kaartjes voor het park ernaast?  :D

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #28 Gepost op: 17-06-2009, 13:04:00 »
Voor mij een weekje naar Berlijn met mijn orkest om daar 3 concertjes te geven en daarna ga ik met mijn ouders+zusje nog 3 weekjes naar Engeland (en nu ook eens lnaar london :D)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #29 Gepost op: 17-06-2009, 13:14:09 »
Berlijn is ook supermooi. Dat had ik van te voren niet verwacht, maar ik heb me er echt super vermaakt toen. En Engeland blijft ook leuk  :D

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #30 Gepost op: 17-06-2009, 13:23:21 »
Berlijn is ook supermooi. Dat had ik van te voren niet verwacht, maar ik heb me er echt super vermaakt toen. En Engeland blijft ook leuk  :D

Ik ben heel erg benieuwd naar berlijn.. Ik ben er nog nooit geweest eigenlijk... En engeland.. Ik wordt er altijd weer blij van als ik er weer heen mag :D Ik ben er al best vaak geweest alleen nog maar 1 keer in London met school dus nu ook nog maar een keer met de familie.. We gaan wss ook naar een musical daar, ik moet alleen nog ff uitzoeken hoe we het beste aan kaartjes kunnen komen..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #31 Gepost op: 17-06-2009, 13:27:37 »
 :D Wij zijn toen naar The Phantom geweest. Volgens mij hebben we de kaartjes 's middags daar gekocht. Volgens mij kun je ze gewoon bij de theaters kopen.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #32 Gepost op: 17-06-2009, 14:41:37 »
ik moet deze zomer verplicht naar Athene
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #33 Gepost op: 17-06-2009, 14:45:29 »
Hoezo moet dat verplicht? En Athene is op zich wel leuk toch? Alleen wel wat warmpjes in de zomer.  :D

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #34 Gepost op: 17-06-2009, 14:52:36 »
Hoezo moet dat verplicht? En Athene is op zich wel leuk toch? Alleen wel wat warmpjes in de zomer.  :D

daarom, dus ik zou 2 weken mn hotel niet uitkomen

verplicht, omdat het studie/werk is
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #35 Gepost op: 17-06-2009, 15:26:52 »
ik moet deze zomer verplicht naar Athene

Dat lijkt me geen staf Meeg. ::) ::tandpastasmiley::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #36 Gepost op: 17-06-2009, 18:27:46 »
Tja, ik kan me ook wel een vervelender studie/werkomgeving voorstellen. Alleen die hitte daar om deze tijd van 't jaar. 'k Kan me wel voorstellen dat je daar tegenop ziet.  ::jaja::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #37 Gepost op: 17-06-2009, 18:38:58 »
inderdaad, de hitte, ik voel nu de smog al ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #38 Gepost op: 17-06-2009, 18:43:11 »
inderdaad, de hitte, ik voel nu de smog al ::)

 ::hug:: maar, Athene is inderdaad een warme bestemming om te werken maar, het is wel leuk om daar even te zijn. ::jaja::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #39 Gepost op: 19-06-2009, 20:34:57 »
Nou wilde ik mijn berichte editten, verwijder ik het per abuis.


Maar niet getreurd, plaats ik het opnieuw.


Eindelijk staan alle foto's van mijn Malta-vakantie online.


Om van dag naar dag te springen, let op het gele mapje.