Auteur Topic: Zomervakantie 2009  (gelezen 11387 keer)

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #60 Gepost op: 22-07-2009, 13:43:33 »
Ik zou deze week naar een vriend van me in Duitsland voor een klein weekje ;)

En die spreekt gewoon Nederlands en Engels :)

Maar de tarieven naar Heidelberg zijn iets anders, als je een beetje normaal over wilt komen ben je 90 euro kwijt, exclusief terugreis. En dat heb ik dus niet.
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #61 Gepost op: 22-07-2009, 15:06:41 »
Daar was ik al bang voor, dat je door het vastzitten aan een bepaalde periode niet echt kunt stoeien met de prijs. Ik ben retour 143 euro kwijt met de bus overigens, dat zou met nauwelijks tijdwinst, met de trein 184 euro zijn geweest, en 89 euro plus twee keer een enkele treinreis naar en van Amsterdam, als ik zou vliegen.

Terwijl de ''vanaf-prijzen'' dus 9 euro, 9 euro en 29 euro (die laatste met de Hispeed-NS), vermelden. Ja, het is nu juli, ik hoef niet in maart te reizen, waarom vermelden ze dan niet de vanafprijzen zoals die nu in juli gelden, vraag ik me af? Is een stuk eerlijker tegenover de klant.

Ik weet het, daar ben je nu even niet mee geholpen.

Ben je een lifter? Dan zou dat de oplossing zijn..........

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #62 Gepost op: 22-07-2009, 15:19:34 »
Ben je een lifter? Dan zou dat de oplossing zijn..........
Ik zou het zo doen, ware het niet dat ik vrijdag toch echt wel op Schiphol moet zijn.
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #63 Gepost op: 22-07-2009, 19:27:47 »
Schiphol gaat voor, in dit geval........ ::ok::


.......kun je niet liften naar Schiphol dan? ;D

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #64 Gepost op: 2-08-2009, 12:08:54 »
Hoe was jou zomervakantie Mloesje. ::zwaai:: Mijn vakantie in Turkiye was geweldig zie Molshoop. ;D Vrijdag vertrek ik weer uit Nederland naar Egypte. ::love::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #65 Gepost op: 2-08-2009, 12:54:25 »
Mijne was leuk. Ik weet nu iets beter waar de uitdrukking: 'Frankrijk is een mooi land, jammer dat er Fransen wonen." vandaan komt. Want we zijn toch een paar onbeschofte exemplaren tegengekomen, vooral op het theaterfestival waar we waren (in Avignon). Verder hebben we geleerd dat Fransen qua cultuur zijn blijven hangen in de jaren '60 van de vorige eeuw. We gingen naar een toneelstuk waar ik er hier zo'n 20 van zie per jaar, maar die Fransen waren allemaal super geschokt en liepen halverwege weg enzo. Want oh er stond een auto op het toneel. Nou foei toch. En voor de rest was het ook allemaal veel te modern voor ze. En waar kijken ze dan zelf wel naar? Nou de hele stad hing vol met flyers van allerlei flauwe kluchten, over slechts drie onderwerpen: Liefde/seks, het geloof en (sorry lieve Belgen, ik verzin het niet) Belgen. Tja, als dat hun smaak is. Ik vond het nogal bizar eigenlijk. Ik heb het dan ook alleen bij het Nederlandse theaterstuk gehouden.

Maar verder was het een fantastische vakantie. En de meeste Fransen zijn wel gewoon erg aardig hoor.  ::jaja:: We zijn een paar keer met de trein nog naar andere stadjes geweest. En ik ben zowaar nog enigzins bruin geworden.

Vrijdag vertrek ik ook weer, ditmaal naar Roemenië  ;D MIsschien kan ik na die vakantie nog wat foto's showen, ook van deze vakantie.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #66 Gepost op: 2-08-2009, 23:29:48 »
Vrijdag vertrek ik ook weer, ditmaal naar Roemenië  ;D MIsschien kan ik na die vakantie nog wat foto's showen, ook van deze vakantie.

We hebben wel wat gemeen he Mloesje echt, haha ik ga ook vrijdag weer maar, dan naar Egypte zal aan je denken misschien komen we elkaar nog tegen op Schiphol of ga je van een ander vliegveld? ::rofl:: ::hug::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #67 Gepost op: 3-08-2009, 20:11:48 »
Ik ga vanaf Dortmund, da's inclusief treinreis en eventueel hostel nog goedkoper dan schiphol. En momenteel kan ik de centjes wel even gebruiken.

Ben benieuwd of ik nu de omgekeerde situatie krijg van Frankrijk. Ik husselde daar steeds Roemeense woorden voor mijn Frans heen, kijken of 't nu andersom gebeurd.  ::rofl:: Maar ik denk 't niet. Roemeens is makkelijker voor mij. Frans ben ik echt verleerd. Maar ik zat echt steeds half Roemeens te praten tegen die obers enzo. En soms zei ik maar helemaal niks, omdat ik alleen 't Roemeense woord nog maar kon bedenken. Zo verschrikkelijk stom.  :-[

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #68 Gepost op: 11-08-2009, 12:29:10 »
Afgelopen weekend hebben we alvast een voorproefje genomen, voor de vakantie die we pas over 3 weekjes hebben
Keep calm and eat chocolates!

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #69 Gepost op: 11-08-2009, 15:18:44 »
Stoere foto  Swifty ::ok::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #70 Gepost op: 11-08-2009, 15:23:09 »
Stoere foto  Swifty ::ok::
ja wie is het? of is het gewoon iemand die je zag rijden? ;D
Menno is gek

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #71 Gepost op: 11-08-2009, 18:33:51 »
dat zal swifty zelf wel zijn. kun je zien aan dat rechter knietje dat nog helemaal niet tegen het asfalt aan zit. ::)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #72 Gepost op: 11-08-2009, 18:42:59 »
 ::rofl:: heel goed ibung  :P :P :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #73 Gepost op: 18-08-2009, 23:03:34 »
Ben deze zomer aardig wat weggeweest. Eerst een weekje Spanje met vriendinnen. Maar dat was nog tijdens het wachten op de examenuitslagen.
Vervolgens 3 weken naar Noorwegen geweest, waar ik nu net van terug ben gekomen afgelopen zaterdag. Ben geweest met een vriendin en haar ouders, die ik ook erg goed ken.
En maandag ga ik met een vriendin van mijn ouders naar Londen, da's haar examencadeautje voor mij, haha.   ::trots::
Eigenlijk heb ik dan nog introductie van de universiteit, maar dan mis ik de drie laatste daagjes maar..
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomervakantie 2009
« Reactie #74 Gepost op: 19-08-2009, 10:40:33 »
Tis hier fan ta stisch op de Beekse Bergen  ::bravo::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."