Auteur Topic: Toch weer een prijsvraag.  (gelezen 8099 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Toch weer een prijsvraag.
« Gepost op: 24-06-2009, 20:09:25 »
Beste mensen.

Ik heb nu eens geen ontwerpwedstrijd in gedachten, en het kost dus niemand plant-tijd.

Ik ben op zoek naar leuke verhalen. Waarom ben je mee gaan doen met een spelletje dat op het eerste gezicht wat suf aan doet, maar wat bij nader inzien toch super verslavend blijkt te zijn?

Beschrijf de manier waarop je het speelt, wanneer je er de meeste tijd in steekt (of je werd plotseling midden in de nacht wakker met de gedachte dat je je aardappelen nog water moest geven).

Kortom, maak er een leuk verhaaltje van.


Omdat het nu vakantietijd is, ben ik van mening dat jullie een behoorlijke tijd moeten hebben om iets leuks te bedenken, en in te sturen. Laat ik zeggen: half augustus moet je bijdrage binnen zijn. Tijd genoeg, neem ik aan.

Tussendoor herinner ik jullie er nog wel aan, dus vergeten kan je het niet.


Doe je best, en laat anderen meegenieten van een leuk verhaal.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Toch weer een prijsvraag.
« Reactie #1 Gepost op: 24-06-2009, 20:15:37 »
pff... Ik ga eens even mijn best doen. Verhalen schrijven is niet mijn sterkste kant :P. Wel leuk om te doen :P

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Toch weer een prijsvraag.
« Reactie #2 Gepost op: 24-06-2009, 20:21:20 »
Ik noem nog maar een dwarsstraat: xchielx die op wintersportvvakantie gaat, en halverwege haar asperge-oogst ging binnenhalen, en hoe ze dat vervolgens aan haar echtgenoot moest uitleggen.

DAT soort verhalen, maar dan op je eigen manier beschreven.


Vooruit, het is geen spellingswetstreidt ::trots:: ::trots::, dus ben niet bang dat je minder kans maakt als je spelling niet vlekkeloos is.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Toch weer een prijsvraag.
« Reactie #3 Gepost op: 24-07-2009, 20:55:21 »
Even zoals gezegd een herinnering......



........op het ofiiciele forum zou ik een strafpunt krijgen nu, wegens bumpen. ::rofl::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Toch weer een prijsvraag.
« Reactie #4 Gepost op: 27-07-2009, 09:21:03 »
........op het ofiiciele forum zou ik een strafpunt krijgen nu, wegens bumpen. ::rofl::

ehm die kun je hier ook van mij krijgen hoor als je hem zoooooo graag wilt :P ::) ;D ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Toch weer een prijsvraag.
« Reactie #5 Gepost op: 28-07-2009, 20:02:30 »
had ik al gezegd dat ik jouw cavia-jonkies ontzettend lief vind? ::hypocriet:: ::hypocriet::