Auteur Topic: Kamer in Boston  (gelezen 4080 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Kamer in Boston
« Gepost op: 29-06-2009, 10:19:21 »
Mijn zus gaat het komend schooljaar in Boston studeren. Alleen heeft ze nog steeds geen kamer kunnen vinden, dit omdat veel mensen de kamer liever aan iemand geven die even langs kan komen. Wat een beetje lastig voor haar wordt.
Omdat we nu een beetje wanhopig worden probeer ik hier maar eens of er mensen zijn die nog contacten hebben in Boston of zelf ervaring hebben met een kamer zoeken in Boston. (Misschien woon je zelf wel in Boston :P)
OF te wel, mensen die ons kunnen helpen.
Het liefste wil ze een permanente kamer.
Natuurlijk hebben we zelf al heel veel geprobeert enzo, maar altijd kwam het uit op niks.
Elke tip is welkom! ook al denk je dat we het allang geprobeert hebben, misschien ligt het zo voor de hand dat we er niet aan hebben gedacht :P.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Kamer in Boston
« Reactie #1 Gepost op: 29-06-2009, 10:52:15 »
Wat voor opleiding gaat ze doen daar? Een college of een universiteit? Universiteiten helpen buitenlandse studenten vaak aan huisvesting.

Zo maar even een aantal gedachtes die zo bij me opkomen:

Misschien moet je Nederlanders of belangenverenigingen voor Nederlanders zien te vinden in Boston die een goed woordje voor haar kunnen doen? ???

Misschien kan je zus ook een filmpje maken van haarzelf en op YouTube zetten waar ze zegt dat ze een kamer zoekt en waar ze zich voorstelt. Dan krijgen de mensen daar een indruk van haar.

Of je stelt een videochatsessie voor aan de kamerverhuurders zodat ze je zus kunnen zien en haar van alles kunnen vragen.

 
« Laatst bewerkt op: 29-06-2009, 11:03:04 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kamer in Boston
« Reactie #2 Gepost op: 29-06-2009, 11:13:13 »
Ze gaat naar de universiteit. En ze heeft meegedingt voor huisvesting op de campus, maar helaas was ze uitgeloot.
Verder is ze op zichzelf aangewezen voor het zoeken van huisvesting.

Ik zal de ideeen even doorspelen ;).
Bedankt ::ok::

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Kamer in Boston
« Reactie #3 Gepost op: 29-06-2009, 12:55:44 »
Misschien mensen op WaarBenJij.nu opzoeken en daaraan vragen of ze eens rond kunnen vragen?

http://www.waarbenjij.nu/index.php?page=messages&strSearch=boston&intCountryId=&intRegionId=
The sun came up and reality set in.

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamer in Boston
« Reactie #4 Gepost op: 29-06-2009, 16:18:26 »
Hoi!

Ik woon momenteel in Boston tot het begin van september. Wanneer gaat je zus precies beginnen?
Mijn kamer komt vrij aan het begin van september dus. Ik woon alleen niet bij mensen van mijn leeftijd (21), maar bij een hele aardige mevrouw en haar twee zoontjes...
Verder is een goede site www.craigslist.org en dan op Boston en rooms/shared zoeken. Maar meestal willen ze de persoon dan inderdaad even zien, of kiezen ze voor mensen die wel langs kunnen komen.
Ik had heel erg mazzel dat ik in januari kwam. Ik had de mevrouw gebeld en het klikte toen al aan de telefoon, dus ik kon er gelijk in.
Anders moet je me even mailen voor meer vragen en informatie...

thessavanoploo@hotmail.com

Groetjes Thessa
Triomf!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kamer in Boston
« Reactie #5 Gepost op: 29-06-2009, 16:22:07 »
Hoi!

Ik woon momenteel in Boston tot het begin van september. Wanneer gaat je zus precies beginnen?
Mijn kamer komt vrij aan het begin van september dus. Ik woon alleen niet bij mensen van mijn leeftijd (21), maar bij een hele aardige mevrouw en haar twee zoontjes...
Verder is een goede site www.craigslist.org en dan op Boston en rooms/shared zoeken. Maar meestal willen ze de persoon dan inderdaad even zien, of kiezen ze voor mensen die wel langs kunnen komen.
Ik had heel erg mazzel dat ik in januari kwam. Ik had de mevrouw gebeld en het klikte toen al aan de telefoon, dus ik kon er gelijk in.
Anders moet je me even mailen voor meer vragen en informatie...

thessavanoploo@hotmail.com

Groetjes Thessa
Kijk, DAT is nou eens snel reageren.........leuk dat je wil helpen. Je ziet dat RN nog steeds bestaat ::rofl:: ::rofl::



Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamer in Boston
« Reactie #6 Gepost op: 29-06-2009, 16:22:59 »
haha ja Jos, ik had je ook alweer een berichtje op hyves gestuurd :P
Triomf!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kamer in Boston
« Reactie #7 Gepost op: 29-06-2009, 16:34:59 »
Die had ik al gelezen, EN beantwoord.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kamer in Boston
« Reactie #8 Gepost op: 29-06-2009, 17:04:15 »
Heel erg bedankt voor je reactie. Me zus moet er 30 augustus zijn. Maar ze is er waarschijnlijk een paar dagen eerder.
Ik zal ff alle informatie doorspelen en misschien dat je binnenkort wel wat van der hoort ;).

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamer in Boston
« Reactie #9 Gepost op: 29-06-2009, 17:16:45 »
graag gedaan hoor!
happy to help :)

welke universiteit gaat ze eigenlijk?
Triomf!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kamer in Boston
« Reactie #10 Gepost op: 29-06-2009, 17:38:39 »
Northeastern

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Kamer in Boston
« Reactie #11 Gepost op: 29-06-2009, 21:33:51 »
Hoi!

Ik woon momenteel in Boston tot het begin van september. Wanneer gaat je zus precies beginnen?
Mijn kamer komt vrij aan het begin van september dus. Ik woon alleen niet bij mensen van mijn leeftijd (21), maar bij een hele aardige mevrouw en haar twee zoontjes...
Verder is een goede site www.craigslist.org en dan op Boston en rooms/shared zoeken. Maar meestal willen ze de persoon dan inderdaad even zien, of kiezen ze voor mensen die wel langs kunnen komen.
Ik had heel erg mazzel dat ik in januari kwam. Ik had de mevrouw gebeld en het klikte toen al aan de telefoon, dus ik kon er gelijk in.
Anders moet je me even mailen voor meer vragen en informatie...

thessavanoploo@hotmail.com

Groetjes Thessa
::oink:: ::oink:: ::oink:: ::rofl:: ::rofl:: dit bestaat gewoon niet, hoe kan dit, zo'n toeval kan niet ::ohno:: ::ohno::
Menno is gek

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kamer in Boston
« Reactie #12 Gepost op: 29-06-2009, 22:25:46 »
::oink:: ::oink:: ::oink:: ::rofl:: ::rofl:: dit bestaat gewoon niet, hoe kan dit, zo'n toeval kan niet ::ohno:: ::ohno::
Ik heb contacten met yomanda, en een glazen bol. En hyves.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Kamer in Boston
« Reactie #13 Gepost op: 30-06-2009, 09:31:56 »
::oink:: ::oink:: ::oink:: ::rofl:: ::rofl:: dit bestaat gewoon niet, hoe kan dit, zo'n toeval kan niet ::ohno:: ::ohno::

Dit is echt extreem toevallig ja...  ::oink:: ::oink:: ::oink::

Geweldig!  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.