Auteur Topic: prijsstoppers  (gelezen 40399 keer)

Offline prikkeprak

  • Forumlid
prijsstoppers
« Gepost op: 27-07-2009, 08:49:14 »
Nu de prijsstoppers clan zijn verwijderd uit het spel (wegens valsspelen????)
zijn er nu natuurlijk spelers zonder clan, nou ik zou deze spelers toch een
2 kans willen geven en ze aan willen bieden om lid te worden van onze clan de toffe kabouters, fijne dag

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #1 Gepost op: 27-07-2009, 09:08:30 »
Dank voor je genereuze aanbod. Ik vraag me alleen af waarom je denkt dat je de prijsstoppers hier kunt bereiken? Ik ben de enige Prijsstopper hier  ::)

Ik ga overigens niet op je aanbod in, ik heb genoeg aan de Prijsstoppers  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline prikkeprak

  • Forumlid
Re: prijsstoppers
« Reactie #2 Gepost op: 27-07-2009, 09:15:11 »
Ooh denk dat je dan toch niet echt goed bent ingelicht want er zijn echt wel andere oud spelers van de prijsstoppers hier actief alleen dan onder een andere naam,en je zegt dat je genoeg hebt aan de prijsstoppers maar die doen echt niet meer mee hoor.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #3 Gepost op: 27-07-2009, 09:20:07 »
Me dunkt dat als iemand van de prijstoppers lid zou willen worden van een andere clan ze zich vanzelf op het molehill forum zich aanmelden voor een clanlidmaatschap.
Daarvoor hoef je hier toch geen mensen te komen "ronselen"! ???
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline prikkeprak

  • Forumlid
Re: prijsstoppers
« Reactie #4 Gepost op: 27-07-2009, 09:35:18 »
Er staan op dit forum wel meer dingen die ook gewoon gezegd kunnen worden op het molehill forum of is je dat nooit opgevallen?,fijne dag
« Laatst bewerkt op: 27-07-2009, 12:21:48 door prikkeprak »

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #5 Gepost op: 27-07-2009, 11:26:33 »
Er staan op dit forum wel meer dingen die ook gewoon gezegt kunnen worden op het molehill forum of is je dat nooit opgevallen?,fijne dag


Gezegt schrijf je met met een d aan het eind dus gezegd.. fijne dag nog.
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline prikkeprak

  • Forumlid
Re: prijsstoppers
« Reactie #6 Gepost op: 27-07-2009, 12:24:00 »
Bedankt lieverd, Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: prijsstoppers
« Reactie #7 Gepost op: 12-08-2009, 15:50:54 »
echt hoor, wtf!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: prijsstoppers
« Reactie #8 Gepost op: 12-08-2009, 16:30:20 »
Heee... is het molehill-forum dan eindelijk zo ver onder de maat dat men hier naartoe komt om spelers te benaderen? ::oink::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: prijsstoppers
« Reactie #9 Gepost op: 12-08-2009, 17:39:54 »
Heee... is het molehill-forum dan eindelijk zo ver onder de maat dat men hier naartoe komt om spelers te benaderen? ::oink::

Ja dus.  :(
Why don't I ever listen to me?

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #10 Gepost op: 12-08-2009, 17:49:39 »
Nou, het zat een beetje anders. Ik zat in de clan de Prijsstoppers, en die clan kreeg wat onenigheid op het forum daar met de moderators, nav een post van mij, waarin ik om een nepbestelling vroeg om mijn forumkraam omhoog te krijgen. Dat was in het clanboard, waar de moderators wel meelezen, en vanaf dat moment besloten de moderators dat dat ook niet mocht, dat was bumpen, en hup mijn kraam werd gesloten en ik kreeg een verwittiging.
Wij als clan pikten dit niet, en gingen er over door op het forum daar. Ook over het feit dat je daar je post niet kunt wijzigen, maar het is verboden om 2 posts onder elkaar te zetten (bijv omdat je iets vergeten bent of omdat je op 2 andere posts reageert). Dat is namelijk ook bumpen volgens de moderators, terwijl zoiets helemaal niet bedoeld is om het topic hoog te houden.

Onze hevige verontwaardiging werd de moderators daar te veel, en toen is onze clan opgeheven. Per ongeluk zijn de clantopics in het open archief gekomen. Nadat ik dat ontdekte zijn ze alsnog verplaatst.
Maar in de clantopics hadden we het af en toe over Prikkeprak. Hij zat ons namelijk wat dwars in het begin, was ons bewust wat aan het pesten en tegenacties aan het houden tegen onze pogingen om de marktprijs omhoog te halen in.

Prikkeprak heeft toen dus ontdekt dat ik hier zat, en heeft me hier weer wat willen provoceren denk ik. Vandaar dit topic. Maar ik ga dus niet op zijn uitnodiging in  :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: prijsstoppers
« Reactie #11 Gepost op: 12-08-2009, 18:16:46 »
maar het is verboden om 2 posts onder elkaar te zetten (bijv omdat je iets vergeten bent of omdat je op 2 andere posts reageert). Dat is namelijk ook bumpen volgens de moderators, terwijl zoiets helemaal niet bedoeld is om het topic hoog te houden.

oeps, dan heb ik nu ook een probleem daar, heb dat vandaag ook gedaan :-\\
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: prijsstoppers
« Reactie #12 Gepost op: 12-08-2009, 19:01:53 »
[...] kreeg wat onenigheid op het forum daar met de moderators,

Dat lijkt me onmogelijk... met die lieve, competente en geweldige 'modder'aters daar... ::)

Onze hevige verontwaardiging werd de moderators daar te veel, en toen is onze clan opgeheven.

::rofl:: ::rofl:: ongelofelijk!
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #13 Gepost op: 12-08-2009, 19:02:50 »
oeps, dan heb ik nu ook een probleem daar, heb dat vandaag ook gedaan :-\\

Ze zeiden ons dat dat een standaard regel was, waar ze eerder dit jaar soepel mee omgingen binnen de clans, maar wat ze nu stricter zouden controleren. Ik ben benieuwd of jij daarvoor dan ook een verwittiging krijgt (ergens hadden wij als prijsstoppers het idee dat we strenger werden gecontroleerd, maar dat is misschien alleen maar een idee  :-X :-X :-X)
Keep calm and eat chocolates!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #14 Gepost op: 12-08-2009, 19:03:36 »
Dat lijkt me onmogelijk... met die lieve, competente en geweldige 'modder'aters daar... ::)

::rofl:: ::rofl:: ongelofelijk!

zo los je een probleem natuurlijk heel efficiënt op  ;D

Ze beweren dat wij hebben gezegd elders verder te forummen, maar dat hebben we helemaal nergens gezegd  ???
Keep calm and eat chocolates!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: prijsstoppers
« Reactie #15 Gepost op: 12-08-2009, 19:16:32 »
zo los je een probleem natuurlijk heel efficiënt op  ;D

Tja... dé manier om de problemen van een land op te lossen is door het land op te heffen... Maar ja... is dan echt alles opgelost ::)

Als RN gemodereerd zou worden op de 'molehill-manier' was het hier ondertussen a; compleet uitgestorven... ik ben gestopt met molehill als direct gevolg van de onbeschoftheid van de moderators daar... Maar goed... dat heb ik al vaker hier geroepen...Doet er niet meer toe

"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: prijsstoppers
« Reactie #16 Gepost op: 13-08-2009, 11:00:09 »
Prikkeprak heeft toen dus ontdekt dat ik hier zat, en heeft me hier weer wat willen provoceren denk ik. Vandaar dit topic. Maar ik ga dus niet op zijn uitnodiging in  :P

Lijkt me verstandig. En als hij of een kloon van hem hier blijft klieren kunnen wij ook heel efficiënt optreden hoor. ::) >:D
Geniet nooit met mate...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #17 Gepost op: 13-08-2009, 13:47:53 »
Lijkt me verstandig. En als hij of een kloon van hem hier blijft klieren kunnen wij ook heel efficiënt optreden hoor. ::) >:D

Yes we can!!!

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #18 Gepost op: 13-08-2009, 13:56:36 »
 ::hug:: ::hug:: ::hug::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: prijsstoppers
« Reactie #19 Gepost op: 13-08-2009, 19:06:02 »
En vervolgens heb ik nu opeens 3 mollen. Goh, hoe zou dat toch komen. ::)
Geniet nooit met mate...