Auteur Topic: prijsstoppers  (gelezen 40409 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #60 Gepost op: 17-08-2009, 08:36:22 »
Hey Rumpel  ::joehoe::

Bij jou het zelfde gevoel dus als bij mij, als ik het zo lees  :-\\ Ik herinner me ineens een oude post hier, ik ga even zoeken  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #61 Gepost op: 17-08-2009, 08:39:31 »
Hmm, ik kan het even niet vinden, en moet nu weg, probeer het later weer   :-\\
Keep calm and eat chocolates!

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: prijsstoppers
« Reactie #62 Gepost op: 17-08-2009, 10:00:40 »
LOL   ::tandpastasmiley::
Nog meer liefhebbers hier van dat rare forum zie ik   ;D

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: prijsstoppers
« Reactie #63 Gepost op: 17-08-2009, 10:41:31 »
Hey Rumpel. Welkom hier. Goed dat je even je verhaal hebt gedaan. Wordt weer een stukje duidelijk hoe men daar te werk gaat
Geniet nooit met mate...

Offline Rumpel

  • Forumlid
Re: prijsstoppers
« Reactie #64 Gepost op: 17-08-2009, 12:20:16 »
Dank je, Test.   ::bravo::

Ik heb antwoord van Upjers:

Hoi,

Niecke and Nientje have upjers' full support. Because of the last couple of days' developments, we have adopted a low
tolerance rate for insulting/deprecating behaviour towards our moderators on the forum. Players insulting or deprecating our
moderators will be banned from the forums without further explanation, and the posts made in this demeanor will be moved to
the trash instantly.

Met vriendelijke groeten,
upjers support-team


En nog een andere waarin staat dat ik contact op moet nemen met de adminastrator van het forum.
Maar ja, dat gaat dus niet als je een ban hebt. ::fluit::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #65 Gepost op: 17-08-2009, 14:44:49 »
Ik heb dit antwoord gekregen op mijn vraag aan Upjers over mijn ban:

Hoi,
 
Niecke has already sent you a letter of clarification for this matter, and she has discussed the ban with me. Everything is
in order. Because of the last couple of days' developments, we have adopted a low tolerance rate for insulting/deprecating
behaviour towards our moderators on the forum.
 
Met vriendelijke groeten,
upjers support-team
 
upjers GmbH & Co. KG
www.upjers.com
hoofdkantoor: Bamberg
Registergerecht: Bamberg, HRA 10694
Vennoot: upjers Verwaltungs GmbH
Keep calm and eat chocolates!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: prijsstoppers
« Reactie #66 Gepost op: 17-08-2009, 14:54:43 »
wat een rotzooitje daar
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Rumpel

  • Forumlid
Re: prijsstoppers
« Reactie #67 Gepost op: 17-08-2009, 15:07:02 »
Bij jou is dat echt zo'n klinkklare onzin, Swifty. Ik heb je laatste berichten opgezocht en die gingen over hele andere dingen dan de mods. >:(
Ik heb het tenminste nog een onvriendelijk forum genoemd, omdat ze een kind aanvielen dat gecheat had. ::niet-ok::

Offline drswatch

  • Forumlid
Re: prijsstoppers
« Reactie #68 Gepost op: 17-08-2009, 17:18:45 »
Bij jou is dat echt zo'n klinkklare onzin, Swifty. Ik heb je laatste berichten opgezocht en die gingen over hele andere dingen dan de mods. >:(
Ik heb het tenminste nog een onvriendelijk forum genoemd, omdat ze een kind aanvielen dat gecheat had. ::niet-ok::

dat ze dat kind aanvielen dat heb ik ook gezien en dat was echt niet normaal
ze zijn zo met regeltjes bezig dat alle fatsoen en respect missen

voor de iedereen die het account passen en dergelijken willen melden geef mij even een mail dan zal ik dat melden

 

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: prijsstoppers
« Reactie #69 Gepost op: 17-08-2009, 17:44:35 »
Ik heb inmiddels bericht gekregen van Niecke en van Nientje, op de In Game Messages die ik ze heb gestuurd. Volgens Niecke ben ik geband wegens ongepast gedrag op hun forum. Ik ben me daar dus echt niet van bewust...

Wáááááát? Swifty geband van een forum?? Waar gaat het heen met deze wereld? Je was altijd zo'n respectabele forummer! Komt dan nu eindelijk je 'ware aard' aan het licht? De rebelse Swifty?

 ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #70 Gepost op: 17-08-2009, 17:51:10 »
Wáááááát? Swifty geband van een forum?? Waar gaat het heen met deze wereld? Je was altijd zo'n respectabele forummer! Komt dan nu eindelijk je 'ware aard' aan het licht? De rebelse Swifty?

 ;D

 ::rofl::

Tja, het zou natuurlijk aan mij kunnen liggen, maar ik verwijt het toch vooral die moderators daar hoor  :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: prijsstoppers
« Reactie #71 Gepost op: 17-08-2009, 18:04:04 »
::rofl::

Tja, het zou natuurlijk aan mij kunnen liggen, maar ik verwijt het toch vooral die moderators daar hoor  :P
::ohno:: Dat bedoel ik nou waar gaat het heen met de wereld ::ohno::

Die moderators zijn juist hartstikke goed ::jaja:: hoe kan het nou aan hun liggen dat jij gebant word.

maar toch zegt mij iets dat het niet aan jou ligt.

Offline Rumpel

  • Forumlid
Re: prijsstoppers
« Reactie #72 Gepost op: 17-08-2009, 18:06:02 »
dat ze dat kind aanvielen dat heb ik ook gezien en dat was echt niet normaal
ze zijn zo met regeltjes bezig dat alle fatsoen en respect missen

voor de iedereen die het account passen en dergelijken willen melden geef mij even een mail dan zal ik dat melden

 
Ik begrijp even niet wat je bedoelt, doktor. ???
Mooi dat jij dat ook gezien had. Dat topic is verdwenen nadat ik van de Lollige Kabouters van repliek gediend werd. Gelukkig heb ik net op tijd geleerd om screenshots te maken. :P

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: prijsstoppers
« Reactie #73 Gepost op: 17-08-2009, 18:28:46 »
::rofl::

Tja, het zou natuurlijk aan mij kunnen liggen, maar ik verwijt het toch vooral die moderators daar hoor  :P
Ik heb niks onbehoorlijks van jou gelezen daar hoor   ::ohno::

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: prijsstoppers
« Reactie #74 Gepost op: 17-08-2009, 18:30:34 »
Ik begrijp even niet wat je bedoelt, doktor. ???
Mooi dat jij dat ook gezien had. Dat topic is verdwenen nadat ik van de Lollige Kabouters van repliek gediend werd. Gelukkig heb ik net op tijd geleerd om screenshots te maken. :P
Niks lolligs aan die kabouters   ::rofl::
Hoi Rumpel   ::zwaai::

Ow jee, ben ik nu aan bumpen   ::)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #75 Gepost op: 17-08-2009, 18:31:20 »
Ik heb niks onbehoorlijks van jou gelezen daar hoor   ::ohno::

Nee precies. Alleen wat ik in het clanboard heb gepost is nu niet meer te lezen, maar dat was in dezelfde trant als de rest.



Fijn, al die steunbetuigingen  ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: prijsstoppers
« Reactie #76 Gepost op: 17-08-2009, 18:40:05 »
Nee precies. Alleen wat ik in het clanboard heb gepost is nu niet meer te lezen, maar dat was in dezelfde trant als de rest.



Fijn, al die steunbetuigingen  ::bravo::

Ah okay. Ik ben nooit bij een clan geweest dus van die posts weet ik helemaal niks.

En zeker steunbetuiging hoor.
Ik heb het eerder ook al een aantal keer met die Haspara [Admin die nu weg is] aan de stok gehad. En met Niecke ook.
Aparte lui   :-X

Offline drswatch

  • Forumlid
Re: prijsstoppers
« Reactie #77 Gepost op: 17-08-2009, 18:43:26 »
Ik begrijp even niet wat je bedoelt, doktor. ???
Mooi dat jij dat ook gezien had. Dat topic is verdwenen nadat ik van de Lollige Kabouters van repliek gediend werd. Gelukkig heb ik net op tijd geleerd om screenshots te maken. :P

nou simpel gezegd is het als je wat wil posten bij BV account sitten tijdens vakantie dan kan ik dat er voor je op zetten als je zelf niet daar kan posten van wegen een ban
 

Offline Rumpel

  • Forumlid
Re: prijsstoppers
« Reactie #78 Gepost op: 17-08-2009, 19:08:56 »
Niks lolligs aan die kabouters   ::rofl::
Hoi Rumpel   ::zwaai::

Ow jee, ben ik nu aan bumpen   ::)
Hoi Pilgrim  ::joehoe::

Offline Rumpel

  • Forumlid
Re: prijsstoppers
« Reactie #79 Gepost op: 17-08-2009, 19:14:09 »
nou simpel gezegd is het als je wat wil posten bij BV account sitten tijdens vakantie dan kan ik dat er voor je op zetten als je zelf niet daar kan posten van wegen een ban
 
Das aardig, maar ik zou het toch zelf moeten kunnen doen. Ik kan ingame berichten sturen naar Niecke of Nientje om dat te melden. Maar het gaat er ook om dat je geen informatie kan krijgen, bv nieuwe regels of aanpassingen. Daar kan je vervolgens wel weer voor gestraft worden. ::zweep::

Upjers zegt dat ik met klachten over de mods contact moet opnemen met de admin, maar dan moet ik inloggen en dat kan niet. Ik heb dus maar weer gevraagd hoe dat dan moet. ::)