Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 35042 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Aflevering 1
« Gepost op: 3-09-2009, 20:45:13 »
Hierrrr alles over aflevering 1 :D !
The sun came up and reality set in.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 1
« Reactie #1 Gepost op: 3-09-2009, 20:46:42 »
verbaas me een beetje om wie eruit werden gestemd
als ik zo'n vrouw was zou ik de knapste wegstemmen, lijk ik veel knapper ::)
nu hebben ze de wat oudere, dus fysiek zwakkere eruitgestemd ;D wat biologisch gezien logischer is ::tandpastasmiley::

leuk om al gelijk te weten wie er in de finale komt ::)
edit: heb al een favoriet, van mij mag Birgit wel winnen ::bravo::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #2 Gepost op: 3-09-2009, 20:47:19 »
Eindelijk weer eens een vuurproef.

Blijkbaar hebben ze goed geluisterd naar de forumgebruikers hierzo  ::tandpastasmiley::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #3 Gepost op: 3-09-2009, 20:48:09 »
En de modellenwedstrijd is van start ::)

Toch grappig dat vrouwen over het algemeen er echt tegenop zien om met een groep vrouwen te zitten... andersom denk ik dat mannen dat niet zo duidelijk zullen hebben...

Overigens blijf ik het een beetje jammer vinden dat nu al de eerste finalist gekozen wordt... aan de ene kant om speltechnische redenen en aan de andere kant omdat ik nu bij de eerste 'spannende' proef totaal geen spanning voel omdat het me nu toch niet uitmakt... ik ken ze toch niet...

En nu maar hopen dat er geen vrouwelijke John wint en zo direkt naar de finale doorgaat zonder eruit gegooid te kunnen worden... :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #4 Gepost op: 3-09-2009, 20:49:41 »
edit: heb al een favoriet, van mij mag Birgit wel winnen ::bravo::


Vast vanwege haar leuke karakter ::rofl::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #5 Gepost op: 3-09-2009, 20:50:13 »
e hebben vooral gekozen op sympathie denk ik. Ze werden er enorm door verrast, dus ze hebben niet kunnen nadenken erover.
Ik ben toch wel benieuwd wat het effect zal zijn van iemand die al in de finale komt. Wordt die juist uit de groep verstoten (jaloezie en afgunst), of gaan ze ermee aanpappen in de hoop dat die persoon ze op het einde er niet uit gaat stemmen.

En hoe gaat diegene zelf zich opstellen. Jullie kunnen me niks maken dus ik voer geen flikker meer uit??

Het is psychologisch een zeer nieuw element. Het lijkt mij dus wel interessant.

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #6 Gepost op: 3-09-2009, 20:51:11 »
Jeetje die krijg een flinke trap zeg... :(

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #7 Gepost op: 3-09-2009, 20:53:55 »
Gatverdarrie... het is meteen horror zeg met die bloederige ogen.... ::)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #8 Gepost op: 3-09-2009, 21:00:12 »
Marinna... hmmm... da's dan wel weer jammer eigenlijk... die heeft al een kans gehad ooit...  :-\\
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #9 Gepost op: 3-09-2009, 21:01:07 »
Grappig, iemand met een grote mond kan dus niet meer weggestemd worden. Dat wordt vast vuurwerk!! Ze hoeft zich dus absoluut niet in te houden, dus die kan voor heel wat drama gaan zorgen.... ;D

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 1
« Reactie #10 Gepost op: 3-09-2009, 21:02:27 »
Grappig, iemand met een grote mond kan dus niet meer weggestemd worden. Dat wordt vast vuurwerk!! Ze hoeft zich dus absoluut niet in te houden, dus die kan voor heel wat drama gaan zorgen.... ;D
allemaal doorgestoken kaart ::jaja::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #11 Gepost op: 3-09-2009, 21:06:15 »
Zijn het allemaal Belgen??
Ik hoor echt alleen maar Belgisch..... :-X :-X

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 1
« Reactie #12 Gepost op: 3-09-2009, 21:11:54 »
Zijn het allemaal Belgen??
Ik hoor echt alleen maar Belgisch..... :-X :-X
idd ::rofl::
krijg ook bijna dat idee
misschien houden de nederlandse meiden zich op de achtergrond :-\\
niets voor de nederlandse dames, die liggen er meestal sneller uit door hun uitgesproken mening
de belgische kandidaten komen meestal verder doordat ze zich stil houden ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #13 Gepost op: 3-09-2009, 21:12:05 »
Die Carine en Sabine zijn iet heel erg handig bezig... ze zetten de complete groep tegen zich op en je weet dan dus wel wie er straks als eerste uitvliegen...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline falangchokdee

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #14 Gepost op: 3-09-2009, 21:18:57 »
ik hoop dat het niet zo teleurstellend einde word als vorige keer in ieder geval op dit moment gaat ie goed weer mooie beelden (natuur in maleisie) nu nog wat meer gevatte commentaar van eddy zoey en wat ook al een stunt is; een Antwaarpse vrouwelijke versie van snellen eddy in de finale al , en die kwam me bekend voor had die niet is meegedaan ? ;D

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #15 Gepost op: 3-09-2009, 21:19:22 »
Jaja, ook ik zit weer voor de buis! ::zwaai::

Vind het een verrassend element dat er nu al een finalist bekend is. Echter, ik voelde niet echt de ´spanning´ die je hebt als je al ver in de expeditie zit, en er perse in wilt blijven. Het had er voor mij wel uit mogen blijven iig. Of later in de expeditie.

Ik erger me nu al aan die advocate? ofzo die zeg maar haar opdracht geheim wilt houden.. wat een prutvrouw is zij zeg. Zeker ook niet over nagedacht dat na die stemming wat ze doet, ze misschien zelf wel aan de beurt is. Zo maak je iig geen vrienden door zelf geen reet uit te voeren en overal tegenaan te schoppen..!

Mij trouwens wel opgevallen, ze hebben de eilandnamen er niet bijgezet.. ik herkende Gual, en ik geloooof het eiland waar ik zelf op heb gezeten. Not sure yet..

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #16 Gepost op: 3-09-2009, 21:20:13 »
Ik weet niet hoe ze heet,
maar die topadvocate die eruit werd gestemd is niet slim bezig.
Gelijk iemand aanvallen vanwege een opmerking die naar mijn mening niet eens als beledigend valt te zien.
Ik begrijp dat je gefrustreert bent als je meteen weg wordt gestemd,
maar op deze manier zorgt ze er alleen maar voor dat ze bij de eerst volgende stemming weer de meeste stemmen krijgt.
There's no show like a reality show ;)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #17 Gepost op: 3-09-2009, 21:22:35 »
en die kwam me bekend voor had die niet is meegedaan ? ;D

Terra incognita...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #18 Gepost op: 3-09-2009, 21:24:49 »
Advocate is nu echt heel dom bezig. Gaat alleen maar zitten kijken, begint vol de aanval en doet dan ook nog vreselijk neerbuigend......
Die ligt er de volgende keer dus echt uit.

Offline falangchokdee

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #19 Gepost op: 3-09-2009, 21:27:43 »
de verrassing van het jaar moet nog komen de final met die anwaarpse en de terugkeer van ..................

PEANUT  ;D

shes back,shes better and she will win this time  ;D
« Laatst bewerkt op: 3-09-2009, 21:31:24 door Sprien, Reden: link naar youtube verwijderd »