Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 4503 keer)

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Aflevering 6
« Gepost op: 28-09-2009, 16:42:37 »
Woensdag start er weer een nieuwe Aflevering van De Spaanse Droom.

Nadat André & Tonny Arcos heeft verlaten gaat De Spaanse Droom, gewoon weer verder en
de functies hoofd Bouw en Huishouding worden opnieuw verdeeld en dit leidt tot de nodige spanningen. Laat Luc zich zijn functie afnemen? Of wint hij de stemming weer van de ambitieuze Susanne? De Nederlandse mannen moeten zich in een voetbalwedstrijd bewijzen tegenover de Spaanse dorpelingen. Terwijl de vrouwen een nachtje weg zijn naar een beroemde paardenfinca in de buurt, zetten zij Arcos de la Frontera op stelten. Een stel krijgt ten slotte bescherming van het consejo en is de komende week onaantastbaar word het weer Uko & Lieve die deze troon pakken of word het deze keer juist een heel ander stel voor Marco & Susanne komt deze zegen goed uit denk ik wat denken jullie praat er over mee in dit Topic, Alvast veel kijkplezier Woensdag, want Woensdagavond kijk je De Spaanse Droom op
Net 5 om 20:30 uur. :D ::ok::

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 6
« Reactie #1 Gepost op: 28-09-2009, 19:51:05 »
wordt de functie van financieel directeur niet opnieuw ter discussie gesteld dan?

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 6
« Reactie #2 Gepost op: 28-09-2009, 19:52:29 »
wordt de functie van financieel directeur niet opnieuw ter discussie gesteld dan?



Dat zou best eens kunnen ze wisselen ook om de week lijkt het,! :D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 6
« Reactie #3 Gepost op: 28-09-2009, 20:45:40 »
nee ze wisselen ALLE functies als er een stel het huis verlaat.
Dus das woensdag :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 6
« Reactie #4 Gepost op: 29-09-2009, 15:38:38 »
wat denken jullie praat er over mee in dit Topic, Alvast veel kijkplezier Woensdag, want Woensdagavond kijk je De Spaanse Droom op
Net 5 om 20:30 uur. :D ::ok::

Haha... heel goed, Nicky ::ok:: Ik denk dat ze nu een ander stel de consejo geven, ik gok Esther en Luc ::) :P
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 6
« Reactie #5 Gepost op: 30-09-2009, 20:34:41 »
ja het is weer begonnen ::cheerleader::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 6
« Reactie #6 Gepost op: 30-09-2009, 20:40:34 »
ja het is weer begonnen ::cheerleader::

De Functies blijven hetzelfde hoop dat het een keer Susanne word denk het wel. ::jaja::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 6
« Reactie #7 Gepost op: 30-09-2009, 20:42:26 »
de nieuwe functieverdeling.

Hoofd bouw:  Uko was het en niemand wil het.      
Hoofd huishouding: Luc was het en Susanne wil het. De stemming is 3-3 (wouter en Dorris en Esther voor Luc, Uko en Lieve en Marco voor Susanne). ze krijgen een half uur om het uit te zoeken. Luc legt zijn functie neer. Esther vindt dat niet zo leuk. Maar heeft er niets over te zeggen zegt Luc.
Hoofd financiėn: Wouter was het en niemand wil het.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 6
« Reactie #8 Gepost op: 30-09-2009, 20:45:23 »
Ik vond dat Luc wel erg makkelijk zijn beslissing heeft genomen, als ik zo`n functie had en ik vond het leuk zou ik me niet zo snel bij neerleggen maargoed, als Susanne het niet goed doet, kan Luc het altijd nog worden.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 6
« Reactie #9 Gepost op: 30-09-2009, 21:19:35 »
Ik vond dat Luc wel erg makkelijk zijn beslissing heeft genomen, als ik zo`n functie had en ik vond het leuk zou ik me niet zo snel bij neerleggen maargoed, als Susanne het niet goed doet, kan Luc het altijd nog worden.

........... als Luc er tenminste niet uitgaat, en dat denk ik eerlijk gezegd wel  ::jaja::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #10 Gepost op: 30-09-2009, 22:57:57 »
Ik vond Luc vandaag kinderachtig bezig. Eerst zijn taak zomaar opgeven als een gekrenkt kind en dan later mokken over zijn nederlands gedrag. Er was niemand die gezegd had dat hij dat moest laten varen. Bij esther krijg ik ook steeds meer een naar gevoel ze komt vaak heel ontevreden in beeld en t ligt altijd aan de anderen.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 6
« Reactie #11 Gepost op: 1-10-2009, 10:37:45 »
Ik vond Luc vandaag kinderachtig bezig. Eerst zijn taak zomaar opgeven als een gekrenkt kind en dan later mokken over zijn nederlands gedrag. Er was niemand die gezegd had dat hij dat moest laten varen. Bij esther krijg ik ook steeds meer een naar gevoel ze komt vaak heel ontevreden in beeld en t ligt altijd aan de anderen.

Esther is wel een beetje een zuurpruim idd he?! :) Maar wat me opviel bij Luc, hij ging keepen in zn overhemd, gewoon over zn voetbalshirt, waar was dat nou voor nodig ::oink:: En verder, wat ik al eerder zei, ze hadden aan hun Nederlands moeten werken toen ze nog thuis waren en nu moeten ze werken, t luie zweet dr uit ::zweep:: Ik gok dat ze in de gevarenzone komen en dan krijgen ze het moeilijk, maar Doris en Wouter krijgen het ook moeilijk, al hebben die (vooral Wouter) iets meer pit ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 6
« Reactie #12 Gepost op: 1-10-2009, 10:41:50 »
Wat ik trouwens ook wel leuk vind is, dat ze de ondertiteling doen met taalfouten en al ;D Als je zag hoe Wouter tegen die elektricien te keer ging in zijn steenkolen Spaans, zooo geinig ::rofl::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #13 Gepost op: 1-10-2009, 11:35:47 »
Wat ik trouwens ook wel leuk vind is, dat ze de ondertiteling doen met taalfouten en al ;D Als je zag hoe Wouter tegen die elektricien te keer ging in zijn steenkolen Spaans, zooo geinig ::rofl::
haha ja en dan vind hij t nog gek dat die man t niet begrijpt.
Die contacten van bv de electricien zijn toch gemaakt met Marco?
Dus waarom zo tekeer gaan tegen die electicien?
Luc en Esther hebben inderdaad tijd zat gehad om Spaans te leren toen ze nog thuis waren te meer omdat ze toch al van plan waren zoiets in spanhe te gaan opzetten.
Ik zou t niet eens durven om anderen te laten werken en zelf in de deuropening lekker te gaan zitten blokken.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 6
« Reactie #14 Gepost op: 1-10-2009, 13:47:05 »
Vergeet niet dat wij maar fragmentjes te zien krijgen, er zullen echt wel genoeg andere (ook leuke en positieve) dingen gebeuren. De redactie kan ons bij dit soort series behoorlijk beļnvloeden. ;)
Neemt niet weg dat wij van Luc en Esther niet echt een positief beeld krijgen.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 6
« Reactie #15 Gepost op: 1-10-2009, 16:30:04 »
Vergeet niet dat wij maar fragmentjes te zien krijgen, er zullen echt wel genoeg andere (ook leuke en positieve) dingen gebeuren. De redactie kan ons bij dit soort series behoorlijk beļnvloeden. ;)
Neemt niet weg dat wij van Luc en Esther niet echt een positief beeld krijgen.

Ja, dat is idd altijd zo, maar als ze alleen keihard zouden werken zouden ze ook zo neergezet worden, ik denk dat de productie hun gedrag alleen 'uitdiept', niet veranderd ;)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.