Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 4796 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Aflevering 8
« Gepost op: 13-10-2009, 14:56:06 »
In deze Aflevering moeten Uko en Lieve definitief beslissen: blijven ze in Arcos of gaan ze weg omdat Lieve het niet meer ziet zitten en de kinderen teveel mist of gaan zij strijden tegen Dorris & Wouter.
Iedereen moet de tanden op elkaar zetten en zij aan zij bikkelen om de bed & breakfast te kunnen openen. Gelukkig komt er hulp uit Nederland overgevlogen. Halen ze de deadline? Of gooien honderden kakkerlakken alsnog roet in het eten kijk daarom morgenavond naar De Spaanse Droom, want Woensdagavond is het SpaanseDroomAvond. :D ;D

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 8
« Reactie #1 Gepost op: 13-10-2009, 22:16:53 »
Of gooien honderden kakkerlakken alsnog roet in het eten

Je meent het toch niet echt?  Gooien ze echt de zogenaamde Feyenoorders in de strijd?

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 8
« Reactie #2 Gepost op: 13-10-2009, 22:48:46 »
ik denk dat ze daar onze vrolijke heaumeaus meebedoelen en bibeche komt ook weer terug ::cheerleader::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 8
« Reactie #3 Gepost op: 14-10-2009, 18:53:33 »
Je meent het toch niet echt?  Gooien ze echt de zogenaamde Feyenoorders in de strijd?



Dat zou je wel denken hé hihi, denk dat er wel weer wat gaat mislukken zoals gewoonlijk volgens mij lopen ze giga achter met de verbouwing. ::jaja::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 8
« Reactie #4 Gepost op: 14-10-2009, 20:47:57 »
Lieve noemde de naam van de B&B

google leverde het volgende resultaat:

http://www.venere.com/accommodation/arcos-de-la-frontera/accommodation-la-casa-de-bovedas/
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 8
« Reactie #5 Gepost op: 14-10-2009, 20:48:15 »
Leuke opdracht denk dat Uko & Lieve daar wel goed in zijn, en de kinderen van Uko & Lieve zijn er misschien ook wel. :D

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 8
« Reactie #6 Gepost op: 14-10-2009, 21:36:08 »
Jammer dat er nu niemand weg is, ik zat al klaar met mijn witte zakdoekjes  ::joehoe::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 8
« Reactie #7 Gepost op: 14-10-2009, 21:37:04 »
Jammer dat er nu niemand weg is, ik zat al klaar met mijn witte zakdoekjes  ::joehoe::

 ::hug:: Je zag een voorstukje voor volgende week maar, denk dat het Dorris & Wouter is die naar huis moeten. ::jaja:: Spijtig!

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #8 Gepost op: 15-10-2009, 14:10:10 »
Net als Lukie 4 kwam ik ook terecht op deze site, nu heb ik het  programma niet vanaf het begin gevolgd, maar herkennen jullie hier ook iets in. Mocht het dus idd om dezelfde gaan dan is het het B&b huis dus niet meer van nederlandse eigenaars.

http://www.vacationrentalpeople.com/rental-property.aspx/World/Europe/Spain/Andalucia/Inland-Cadiz-Province/Arcos-de-la-Frontera/Bed-and-Breakfast-22853
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 8
« Reactie #9 Gepost op: 15-10-2009, 14:15:26 »
Dat is de B&B in Arcos de la Frontera. :P ::)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 8
« Reactie #10 Gepost op: 15-10-2009, 16:47:13 »
ik krijg steeds meer het vermoeden dat het koppel dat gewonnen heeft, de B&B al weer verlaten heeft  >:(
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 8
« Reactie #11 Gepost op: 15-10-2009, 17:17:10 »
ik krijg steeds meer het vermoeden dat het koppel dat gewonnen heeft, de B&B al weer verlaten heeft  >:(

Ja dat denk ik ook dat ze het verkocht hebben, jammer hé is dat, als je goed naar de volgende previeuw kijkt zie ik die teleurstelling in de ogen van Dorris en omhelst Lieve Dorris, weet zeker dat Uko & Lieve gaan winnen dat ligt er dik bovenop toch? :\'(

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 8
« Reactie #12 Gepost op: 15-10-2009, 17:53:17 »
Ja dat denk ik ook dat ze het verkocht hebben, jammer hé is dat, als je goed naar de volgende previeuw kijkt zie ik die teleurstelling in de ogen van Dorris en omhelst Lieve Dorris, weet zeker dat Uko & Lieve gaan winnen dat ligt er dik bovenop toch? :\'(

hmmmm ik denk dat het net zo goed Marco en Susanne kunnen zijn eigenlijk......
hoe dan ook, als de winnaars de B&B inderdaad verlaten hebben, vind ik het wel heel erg sneu voor degenen die daar wel een leuk bedrijf op hadden willen zetten................. :-\\
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline bvdm

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #13 Gepost op: 17-10-2009, 07:59:53 »
 ::oink::
Hoe zeker zijn jullie van de naam van de B&B? La Casa de Bovedas is van Cecilia Lozano uit Argentinie en architect Remy Lemmens uit NL. Ze hebben het zelf in 2008  gerenoveerd.
http://www.vakantieincadiz.nl/000000966e125e819/00000096ed09a99df/00000096f110b3509/index.html

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 8
« Reactie #14 Gepost op: 17-10-2009, 22:35:17 »
nouuuuuuuuuuuuu, helemaal niet zeker dus  ::schaam::
er is eigenlijk niets te vinden op internet over de B&B, en deze lijkt er wel heel erg op  ::rofl::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.