Auteur Topic: [Kandidaat] ARJEN is niet de mol  (gelezen 143966 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ARJEN is niet de mol
« Reactie #480 Gepost op: 5-03-2010, 15:50:54 »
pfff.. Ik kan het nog steeds niet geloven!

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Kandidaat] ARJEN is niet de mol
« Reactie #481 Gepost op: 5-03-2010, 19:33:07 »
Die backflip bij Sk8ter Boi was toch echt overtuigend...

...dat Arjen de mol niet is!

Als je blind bent zie je zoiets niet...

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ARJEN is niet de mol
« Reactie #482 Gepost op: 5-03-2010, 21:22:38 »
Ergens wel blij dat die er nu al vliegt.... Ik verdacht m sinds aflevering 2, maar na de karaoke zwakte die verdenking weer af. Had m wel echter nog altijd als hoofdverdachte.  (zeker toen hij erin bleef na zonder jokers op Erik te stemmen, aangezien ik Erik totaal niet verdenk). Als Arjan de finale had gehad, had ik er wss tot de finale naast gezeten.

Anderszijds, wetende dat hij kandidaat is, had ik hem de overwinning het meest gegund. Zonder jokers je scherm durven opvragen als je voor -1000 een vrijstelling kan kopen: Respect!

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN is niet de mol
« Reactie #483 Gepost op: 5-03-2010, 21:58:25 »
Zo. :) Klaar met uitgraven uit een flink ingestortte Arjen-tunnel. Wat een ravage. Pff. En nu?  ??? Ik vind de andere tunnels niet zo geloofwaardig, maar ik denk dat ik maar eens bij de Sanne-tunnel ga rondsnuffelen.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN is niet de mol
« Reactie #484 Gepost op: 6-03-2010, 09:40:37 »
Zo. :) Klaar met uitgraven uit een flink ingestortte Arjen-tunnel. Wat een ravage. Pff. En nu?  ??? Ik vind de andere tunnels niet zo geloofwaardig, maar ik denk dat ik maar eens bij de Sanne-tunnel ga rondsnuffelen.

Ik lig nog steeds onder de steunbalken hoor! Wie komt me redden? :\'(
Tell me what your telescope says

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] ARJEN is niet de mol
« Reactie #485 Gepost op: 6-03-2010, 14:41:35 »
* Daedalus hangt de held uit.

Houd moed! Hulp is onderweg!

*graaf* *graaf*
The British are not impressed.

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: [Kandidaat] ARJEN is niet de mol
« Reactie #486 Gepost op: 6-03-2010, 15:00:46 »
* Daedalus hangt de held uit.

Houd moed! Hulp is onderweg!

*graaf* *graaf*

als je dan toch aan het graven bent,

ik lig er ook nog steeds, compleet in verwarring en uit t veld geslagen door deze gebeurtenis....
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN is niet de mol
« Reactie #487 Gepost op: 7-03-2010, 21:21:00 »
Heb hem gisteren live gezien en dat heeft echt een indruk achter gelaten. Wat een toffe show  ::bravo:: echt een aanrader voor iedereen!!

Het einde was ook wel heel leuk zijn tegenspeler: "Tja had je maar niet alles op Erik moeten zetten" Arjen klapte dubbel en is er blijkbaar zelf ook niet helemaal overheen :P  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] ARJEN is niet de mol
« Reactie #488 Gepost op: 7-03-2010, 21:26:15 »
Het einde was ook wel heel leuk zijn tegenspeler: "Tja had je maar niet alles op Erik moeten zetten" Arjen klapte dubbel en is er blijkbaar zelf ook niet helemaal overheen :P  ;D

Wat leuk! ;D

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN is niet de mol
« Reactie #489 Gepost op: 7-03-2010, 21:31:51 »
Arjen klapte dubbel en is er blijkbaar zelf ook niet helemaal overheen :P  ;D

Hij was ervan overtuigd dat Kim niet de mol was (waarom eigenlijk?). Daar was zijn hele tactiek op gebaseerd: iedereen op Kim laten stemmen... grinnik, wie weet heeft hij indirect zo wél de mol ontmaskerd.
Tell me what your telescope says

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN is niet de mol
« Reactie #490 Gepost op: 8-03-2010, 10:34:45 »
Hij was ervan overtuigd dat Kim niet de mol was (waarom eigenlijk?). Daar was zijn hele tactiek op gebaseerd: iedereen op Kim laten stemmen... grinnik, wie weet heeft hij indirect zo wél de mol ontmaskerd.
Ja dit vroeg ik me laatst ook af, hij wilde ook zeker weten dat Frits op Kim stemde (in ruil voor een joker) maar waarschijnlijk was hij gewoon heel overtuigd van het feit dat Erik de mol was (dan is dus de rest niet de mol)..

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN is niet de mol
« Reactie #491 Gepost op: 11-03-2010, 11:15:32 »
Hij was ervan overtuigd dat Kim niet de mol was (waarom eigenlijk?). Daar was zijn hele tactiek op gebaseerd: iedereen op Kim laten stemmen... grinnik, wie weet heeft hij indirect zo wél de mol ontmaskerd.

Als kim echt de mol is.. Dan is het echt een typisch gevalletje van: Graaf een kuil voor een ander en val er zelf heel hard in..
Want zo 'geeftt ie de rest goede antwoorden en gaat ie zelf de mist in... jammer :(
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN is niet de mol
« Reactie #492 Gepost op: 11-03-2010, 14:53:54 »
Voor de mensen die erin geloven dat Arjen nog terugkomt, zie het topic van Erik.
Stelletje molloten...

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] ARJEN is niet de mol
« Reactie #493 Gepost op: 26-03-2010, 15:43:50 »
Ik vond het wel sneu dat Arjen een beetje werd neergezet als de Patrick van seizoen 10. "Jeetje Arjen, wist je het nou nog STEEDS niet?!"

Ik kreeg echt een beetje medelijden met hem. Logisch toch, hij zat op Erik. Zo geld voor alle kandidaten dat ze op hun eigen mol(len) zitten en de acties van de anderen lijken daardoor niet verdacht meer. Dat is hem niet aan te rekenen Oke, behalve dan misschien een beetje dat hij wist dat Barbara vol op Erik zat (maar dat weet je ook nooit zeker natuurlijk). Maar dat was ook raar: Barbara viel hem daarop aan, terwijl zij zelf dezelfde fout maakte door op dezelfde mol te blijven en daardoor alsnog een rood scherm kreeg...

Arjen was een topkandidaat, en ik vond het jammer dat hij totaal niet zo werd geprofileerd...