Auteur Topic: Welkom kelly58!  (gelezen 813 keer)

Offline maud

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom kelly58!
« Gepost op: 2-12-2009, 17:10:26 »
kelly58 van harte welkom hier op Realitynet en haar dochtersite wieisdemol.com!!   ::zwaai::     

Nog een klein maandje wachten en dan gaat de nieuwe serie van Wie is de mol? van start!! Op het Forum kun je alles over de afgelopen serie nog eens rustig nalezen en alvast meespeculeren over de nieuwe mol. Ik hoop dat je veel plezier mag beleven op de site van wieisdemol.com  :)
Voor de nieuwe serie widm begint kun je nu nog even genieten van een serie Expeditie Robinson  :D
Geniet ook van alles wat realitynet.nl nog meer te bieden heeft. Zoals bijvoorbeeld de relaxhoek of de huiskamer.         
Tot op het forum of in de chat   ::zwaai:: ::regenboog::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Welkom kelly58!
« Reactie #1 Gepost op: 2-12-2009, 17:53:03 »
Welkom Kelly58 op Realitynet, had je al wat gesproken op het Forum, hopelijk blijf je lekker actief mee posten lijkt me erg gezellig. Hele fijne tijd hé  ::hug:: ::hug::

Offline kelly58

• Forumlid
  • Believe in yourself...
« Reactie #2 Gepost op: 2-12-2009, 19:27:57 »
hai maud en nîcky, bedankt voor de hartelijke welkom.

iets over mezelf vertellen vind ik altijd moeilijk maar ik zal het proberen.
zoals veel van jullie wel inmiddels weten hoor ik bij de ,oudewijvenclub, ::tandpastasmiley:: en het bevalt me best, ook ben ik een trouwe fan van michael jackson en is hij voor mij speciaal.
mijn hobby's zijn jullie lastig vallen natuurlijk ::jaja:: lezen, muziek dvd kijken en luisteren en de pc.
ik heb een volwassen dochter die voor mij heel speciaal is en waar ik ontzettend trots op ben en veel van hou.
ook heb ik een kat die luisterd naar de naam felix, hij is oud en ziek en zal niet over lange tijd ingeslapen moeten worden, maar voor het zover is genieten we nog van elkaar.
ik hoop binnenkort te kunnen verhuizen maar als het zover is zal ik er voor zorgen dat dat niet aan jullie voorbij gaat ::jaja::
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #3 Gepost op: 2-12-2009, 19:39:49 »
Als je hulp nodig hebt met het opmaken van de drankvoorraad bij je housewarming-party, geef maar een gil, vrijwilligers genoeg hier.

Oh ja, gezellig dat je hier komt mee kwebbelen.

En wat je kat betreft: die beslissing heb ik vorig jaar twee keer genomen, ook al deed het pijn, de diertjes zouden me er hopelijk toch dankbaar voor zijn geweest.

Offline kelly58

• Forumlid
  • Believe in yourself...
« Reactie #4 Gepost op: 2-12-2009, 19:53:26 »
hai bodejos, ik heb in januari dit jaar felix zijn zusje moeten laten inslapen en ben er helemaal kapot van geweest, het zijn net kinderen hé, ze zijn erg afhankelijk van je en goldy was een knuffelkont die de hele dag achter mij aanliep en altijd knuffelde, ik heb zelfs maanden gedacht dat ik haar hoorde of zag lopen hier in huis echt waar. nu sta ik weer voor die beslissing, ik moet er even niet aan denken.

ik zal er aan denken hoor...die housewarmingparty ::feest::
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #5 Gepost op: 2-12-2009, 21:11:13 »
 ::zwaai:: Kelly  ::hug:: Leuk dat je je even voorgesteld hebt, hoop nieuwe veranderingen dus zowel leuke als niet leuke maar zo is het leven soms hard en soms ook niet, en super leuk dat je op het forum blijft, kijk je ook wie is de mol? dat komt in Januari weer echt leuk programma. ::hug:: ::bravo:: ::bravo:: Tot op het Forum hé, Groetjes, Nîcky

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #6 Gepost op: 3-12-2009, 19:11:24 »
Welkom Kelly! Leuk dat je wat van jezelf hebt verteld!
Ich bin ein Bärliner!

Offline kelly58

• Forumlid
  • Believe in yourself...
« Reactie #7 Gepost op: 3-12-2009, 19:23:05 »
dank je wel ldhmolletje ::zwaai::

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 3-12-2009, 22:59:11 »
Welkom bij de ouwewijfen club Kelly ::bravo::

En ik ben  ook een echte katten fan.. heb er zelf  2 maar die zijn nog maar 2 1/2 jaar oud..heb ook al eens een kat van mij die bijna 17 jaar was moeten laten inslapen.. ik weet dus hoe moeilijk dat dat is, want je gaat je o zo hechten aan zo'n beestje.

Hoop dat je wat gezelligheid hier bij ons kunt vinden..en alvast succes met het vinden van een huis in de mooie stad "Grunn"
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #9 Gepost op: 3-12-2009, 23:15:33 »
hoi hoi ::zwaai::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline kelly58

• Forumlid
  • Believe in yourself...
« Reactie #10 Gepost op: 4-12-2009, 15:23:01 »
dank je wel m@ri@nne en lucky4 ::zwaai::

dank jullie allemaal voor de hartelijk ontvangst ::bravo::

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #11 Gepost op: 4-12-2009, 15:49:15 »
welkom kelly58 ::zwaai::
was je nog niet op het forum tegengekomen ::)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12 Gepost op: 4-12-2009, 17:50:30 »
welkom kelly58 ::zwaai::
was je nog niet op het forum tegengekomen ::)

Heb jij dan een paar weken geslapen?