Auteur Topic: groepsfoto!!!!!!!!!!!!!  (gelezen 16142 keer)

Offline Chiara

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: groepsfoto!!!!!!!!!!!!!
« Reactie #20 Gepost op: 7-02-2002, 16:18:55 »

Citaat

Die hand lijkt mij niets anders dan de hand van Karen die op haar knieen steunt omdat ze vooroverbuigt...

Wat geeft jullie toch het idee dat het niet de hand van Karen is?

Omdat dat zou betekenen dat Karen met haar knie en hand onder de oksel van Prince door zit; lijkt me een wat vreemde houding.

Bovendien zit ze met haar schouder halverwege achter het hoofd van Prince. De hand voor z'n trui is een rechter hand; moet die wel een erg vreemde/lange bocht maken; geldt overigens ook voor haar rechterknie.

Daarnaast komen kleuren van haar jasje en blouse niet overeen met kleur van mouw om arm voor Prince.

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 7-02-2002, 16:22:27 »
Citaat

Die hand lijkt mij niets anders dan de hand van Karen die op haar knieen steunt omdat ze vooroverbuigt...

Wat geeft jullie toch het idee dat het niet de hand van Karen is?

Op de eerste plaats heeft Karen 'n soort zwart-groen-rode bloemetjes blouse aan onder de rode bodywarmer. Het stuk mouw dat we aan de hand zien is groen gestreept.

Op de plaats waar nu de hand te zien is hoort het shirt van Prince te zitten. De hand zit nu voor zijn shirt en dat is erg vreemd. (waar loopt Prince z'n linkerhand?  ???)

Verder zie ik onder de hand nog enkele dingen die ik niet zo goed kan plaatsen. Wat is dan dat bruin/beige? (Het is net of de hand dit vast heeft!)

Verder vind ik 't 'n onmogelijke plaats voor de hand van Karen. 't kan gewoon niet op deze manier. Dan heeft ze dus een van haar armen in een erg rare positie. Bovendien vind ik de hand te klein in verhouding met haar lichaam en de rest van de handen die te zien zijn op de foto.

Ik weet zeker dat er gesjoemelt is met deze foto. Maar waarom ben ik nog niet zo goed achter......  :-/

Offline mollemans

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
« Reactie #22 Gepost op: 7-02-2002, 17:06:50 »
dit klopt idd niet, er is gesjoemeld in die foto maar of dit opzet is, weet ik niet zo.

Een print op de trui van prince vind ik wat onwaarschijnlijk. en het is idd net of die hand iets pakt uit een doek of zo.

Wat verder ook opvalt in die foto is dat Erik iets zwarts in zijn hand heeft. misschien een zelfontsapnner en dat Ellen absoluut nie vrolijk kijkt, is ze betrapt als de Mol of wordt ze de eerste afvaller.

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Chiara

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 7-02-2002, 18:12:29 »
Citaat

...en het is idd net of die hand iets pakt uit een doek of zo.

Geld uit de pot? Zijn pot? Is hij winnaar? Of graait hij zelf?

Offline paraceta

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 7-02-2002, 22:03:41 »
Is Prince dan de winnaar en is die hand van de mol? Is die hand van een vrouw of van een man? In ieder geval niet van George, Prince en Kerstin, lijkt me.

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #25 Gepost op: 8-02-2002, 09:05:34 »
Knap gevonden Paraceta!
Je naam dan bedoel ik; het doet me denken aan een nummer van Fisher Z uit vervlogen tijden:

"Pretty Paraceta-mol, you sooth my aching brow,
I need you when my head is spinning round..."

Zo te zien zijn er hier ook al enkele hoofden flink op hol; des te leuker natuurlijk. Maar volgens mij is het gewoon een afbeelding op zijn T-shirt, meer nie. Misschien hebben we het vanavond reeds in beeld en is alle commotie voor niets geweest. Maar dan nog; er zal nog genoeg gekloven en gespit worden om de ziel van het beestje te ontmaskeren. En daarbij wordt al eens diep gegraven. Héél diep zelfs! ;)

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Claudia62

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 8-02-2002, 11:01:42 »
Hoge fantasie maar,
Als je heel goed kijkt kan het lijken of er een molletje uit de mouw van Prince komt.
By the way, als we alle berichten moeten geloven hebben de kandidaten niet veel kleding bij zich. Dat zou kunnen betekenen dat Prince in de uitzending van vanavond dezelfde sweater draagt. Goed opletten of die arm een print is!
???

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 8-02-2002, 11:08:58 »

Citaat

By the way, als we alle berichten moeten geloven hebben de kandidaten niet veel kleding bij zich. Dat zou kunnen betekenen dat Prince in de uitzending van vanavond dezelfde sweater draagt. Goed opletten of die arm een print is!
???

Ik kan 't me bijna niet voorstellen......zal wel 'n erg vreemde print zijn dan. Maar we gaan er in ieder geval goed op letten vanavond!  ;)

Trouwens ook als is 't 'n print op Prince z'n shirt, dan nog kan 't iets te betekenen hebben.....

De foto zal denk ik aan 't begin en 't einde ook in beeld zijn. Aan 't begin in verband met 't voorstellen van de kandidaten en aan 't einde zal de afvaller dan zwart gekleurd worden. Zo was 't vorig jaar tenminste ook met de groepsfoto die op de officiele site stond. Dus moeten we ook dan extra goed opletten of de foto ook de afwijking met de hand vertoont.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 8-02-2002, 20:28:47 »
Dit is idd heel vaag. Als je goed kijkt om de foto op de officiele site zie je precies hetzelfde 'handje van Prince' zitten, ben benieuwd wat dat te betekenen heeft. Maar ik zie het pas als een aanwijzing als deze foto vanavond op televisie komt.

Offline desi

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 8-02-2002, 21:05:14 »
hallo allemaal,
Ik heb de foto opgeslagen op mijn pc en daarna ingezoomd op Prince en dan kan je duidelijk zien dat het geen print op zijn shirt is maar een rechterhand. Prince heeft een doekje in zijn hand en de hand pakt iets uit het doekje. Het is in ieder geval zeker dat het niet de hand van Karen is. Weten jullie trouwens wat prince op zijn rechterschouder heeft?  Het lijkt op een hand, maar dan onnatuurlijker. Op zijn linkerschouder zie ik niets.

Offline kaketoe

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 8-02-2002, 21:25:37 »
De rechtermouw verandert ook van kleur. Van een vorm van donkerblauw naar een iets lichtere doorschijnende soort blauw. Echter ben ik van mening dat het gewoon een aparte sweater met opdruk is.

Overigens complimenten compuart en consorten wat jullie van de site gemaakt hebben. Ik heb hier vorig jaar ook intensief gepost, ik weet echter niet meer onder welke naam. Ik heb ook al  weer veel bekende namen gezien.

c. u. soon

at your service

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 8-02-2002, 22:33:44 »
Prince had dus 't veel besproken shirt aan en ziedaar........ geen print erop. Verder kan de arm dus ook niet van Karen zijn omdat zij in de outfit die ze aan heeft op de foto (en ook in de aflevering van vanavond!) geen lange mouwen heeft.

Offline kaketoe

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 8-02-2002, 23:04:53 »
De rechterarm van Prince lijkt overigens gewoon de kleur van zijn lichaam te hebben.
Iedereen had dezelfde kleren aan als op de foto al lijken op de foto sommige kledingstukken andere tinten te hebben, maar dit ligt waarschijnlijk aan de kwaliteit van de foto op het internet.

Het handje blijft vreemd en nou had ik Karen na het zien van de persoonlijke foto's al als mol, maar er werd bij de stemmingsronde ook wel erg veel aandacht op haar als verdachte gevestigd.

at your service

Offline Chiara

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 8-02-2002, 23:16:20 »

Citaat

De rechterarm van Prince lijkt overigens gewoon de kleur van zijn lichaam te hebben.

Is volgens mij ook zo. Tot voor de uitzending dacht ik dat hij een trui met lange mouwen aan had, maar tijdens viel me op dat ze kort waren.

Offline rozefantje

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 8-02-2002, 23:57:00 »
Hallo hallo,

Ik vind dat jullie enorm veel fantasie hebben. Ik denk dat je je tijd beter aan het zoeken naar échte aanwijzingen kunt besteden.

Die foto klopt volgens mij gewoon. Prince zit op zijn hurken, beetje naar links gedraaid. Zijn linkerarm steunt achter Kerstin (kun je door het driehoekje van Kerstins arm nog een beetje zien).
Het stukje "mouw" boven de spookhand, is de stof van Prince zijn oksel, dat een beetje lubbert. Omdat dat geplooid is heeft het een iets andere kleur. Dus niet van de eigenaar van de hand.
De hand is van Karen, die op haar hurken weer achter Prince en Kerstin zit, en op haar eigen knie steunt. Waarschijnlijk in een ietwat vreemde draai, omdat het moeilijk is je evenwicht te bewaren als je in zo'n hoge hurkzit een poosje moet blijven zitten (voor zo'n foto goed is....). Die hand zie je dus tussen de driehoek lijf/oksel/bovenarm van Prince.
Het "doekje" in de hand van Prince is zijn eigen linkerknie.
Alleen waar de vingers ophouden is het een beetje raar, maar dat komt denk ik door de hoek van waaruit de foto is genomen.
Op Prince zijn linkerschouder zit ook al geen hand, dat is een plooi van zijn eigen nekvel, door de lichtval wat lichter gekleurd, en een deel van het denneboompje erachter.
Zo dat was mijn analyse van de foto (ook even vergroot), nu jullie weer.

Sandra

In het land der blinden is de mol koning

Offline Den_Hugo

• Forumlid
  • Sjrottie...
« Reactie #35 Gepost op: 9-02-2002, 00:14:55 »
als de kleur van Karen's broek beige is dan klopt je analyse perfect...
Goed gedaan Sandra...hier merk je toch dat het fijn is dat je met veel mensen erover kunt discussieren... zo'n foto bijvoorbeeld...iedereen kijkt er weer anders tegenaan

Offline Den_Hugo

• Forumlid
  • Sjrottie...
« Reactie #36 Gepost op: 9-02-2002, 00:41:16 »
dus in principe moet je karen wegdenken en dan krijg je zoiets:

zo onlogisch is de houding dus niet...

Offline Wingnut

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 9-02-2002, 00:46:17 »
Hmm, ik ben 't niet met je eens wat betreft de "ingeplakte hand", Sandra.

1. De schaduwen rond de hand zijn erg anders dan de schaduwen in de rest van de foto. 't Lijkt alsof 't licht wat betreft de hand van ergens links-boven komt (en 'n vrij scherpe schaduw werpt), terwijl de rest van de foto 't licht van veel verder recht naar boven komt (en de schaduwen ook veel vager zijn).

2. Wat jij het "doekje" in de hand van Prince noemt kan zijn eigen knie haast niet zijn, daar is't'ie veel te hoekig voor (vlakke bovenkant/rechter zijkant, vergelijk met z'n rechterknie). Als ik op de kleur af zou moeten gaan zin Prince z'n linkerknie nog *achter* de ingeplakte hand! (rechts van het "doekje").

Wingnut.

Als tijd en ruimte één zijn, is muren bouwen zinloos - Loesje

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 9-02-2002, 03:39:16 »
Citaat

dus in principe moet je karen wegdenken en dan krijg je zoiets:

zo onlogisch is de houding dus niet...

Behalve dat Prince nu nog slechts 1 knie bezit.
Daarnet had hij nog 3 handen!
Weet iemand trouwens waar de linkervoet van John is?

Offline Den_Hugo

• Forumlid
  • Sjrottie...
« Reactie #39 Gepost op: 9-02-2002, 13:09:34 »

Citaat
Behalve dat Prince nu nog slechts 1 knie bezit.
Daarnet had hij nog 3 handen!
Weet iemand trouwens waar de linkervoet van John is?

Misschien zit Prince met zijn linkerknie op de grond ?!?