Hallo hallo,
Ik vind dat jullie enorm veel fantasie hebben. Ik denk dat je je tijd beter aan het zoeken naar échte aanwijzingen kunt besteden.
Die foto klopt volgens mij gewoon. Prince zit op zijn hurken, beetje naar links gedraaid. Zijn linkerarm steunt achter Kerstin (kun je door het driehoekje van Kerstins arm nog een beetje zien).
Het stukje "mouw" boven de spookhand, is de stof van Prince zijn oksel, dat een beetje lubbert. Omdat dat geplooid is heeft het een iets andere kleur. Dus niet van de eigenaar van de hand.
De hand is van Karen, die op haar hurken weer achter Prince en Kerstin zit, en op haar eigen knie steunt. Waarschijnlijk in een ietwat vreemde draai, omdat het moeilijk is je evenwicht te bewaren als je in zo'n hoge hurkzit een poosje moet blijven zitten (voor zo'n foto goed is....). Die hand zie je dus tussen de driehoek lijf/oksel/bovenarm van Prince.
Het "doekje" in de hand van Prince is zijn eigen linkerknie.
Alleen waar de vingers ophouden is het een beetje raar, maar dat komt denk ik door de hoek van waaruit de foto is genomen.
Op Prince zijn linkerschouder zit ook al geen hand, dat is een plooi van zijn eigen nekvel, door de lichtval wat lichter gekleurd, en een deel van het denneboompje erachter.
Zo dat was mijn analyse van de foto (ook even vergroot), nu jullie weer.
Sandra