Auteur Topic: groepsfoto!!!!!!!!!!!!!  (gelezen 16181 keer)

Han_Nuss

• Gast
Re: groepsfoto!!!!!!!!!!!!!
« Reactie #40 Gepost op: 9-02-2002, 13:53:16 »
:-/wat een gezeik over een foto!
ik bedoel... ze zullen echt niet op een foto aangeven wie de mol is hoor.
zo dom zijn ze ook weer niet ;)

Greetz...
          Han_Nuss

{edit - uitbundige opmaak verwijderd - Malcolm}

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: 10-02-2002, 09:42:58 »

Citaat

:-/wat een gezeik over een foto!
ik bedoel... ze zullen echt niet op een foto aangeven wie de mol is hoor.
zo dom zijn ze ook weer niet ;)

Maar misschien zijn ze wel zo dom om de winnaar op de foto aan te geven. En zo dom vind ik 't dan nog niet eens. Dit zijn juist de dingen die WIDM leuk maken...... :)

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline de_mol

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 10-02-2002, 12:10:07 »

Citaat

Misschien zit Prince met zijn linkerknie op de grond ?!?

die knie moet je niet wegghalen in de foto, Sandra zei dat de knie van karen was, vervolgens haal je die weg en dan zeggen jullie dat de knie van Prince nu weg is, maar die was net toch nog van Karen ??? ???. Dan zou je(ik kan het zelf niet) het doekje/knie weer terug moeten halen, en alleen de hand wegwissen...dan is de knie van Prince erweer, of was hij nou van Karen :-/ :'(

One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline de_mol

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 10-02-2002, 12:12:05 »
beetje verwarrend  vind je niet :-/

Offline rozefantje

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 10-02-2002, 12:17:05 »
Volgens mij was het stukje wit bij "de hand" de linkerknie van Prince. (Die zit dus wijdbeens, kan ik zelf niet nadoen zonder vreselijke spierpijn te krijgen ;). En van Karen zie je dan alleen de hand, die op haar eigen knie ligt (die je dus niet zit omdat ie achter die hand zit.)
Ik zou het je wel willen laten zien, maar ik kan niet zo mooi foto's bewerken.

Sandra

In het land der blinden is de mol koning

Offline de_mol

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 10-02-2002, 12:22:44 »

Citaat

hahahahaha , ja sorry , bericht schreef ik toen ik op school zat en had nie echt de tijd om te kijken wie het nu was , ( dom dom dom natuurlijk ) please 4give me  :'(

Greetz  ,Kenner

nou, zo'n kenner ben je dan ook weer niet! ::) En daarom zit je natuurlijk ook nog op school!  ;)

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #46 Gepost op: 11-02-2002, 17:57:10 »
Iets klopt er inderdaad iets helemaal NIET aan die foto. Maar wat?

De hand is geen print op het T-shirt van Prince (kijk maar naar de aflevering, het is een effen stuk grijs/wit)

De 'mouw'  van de hand is nog een stukje mouw van Prince. De onderkant is grijs en doordat het gerimpeld is lijkt het of het gestreept is. Het is wat donkerder grijs omdat het onder z'n oksel zit (schaduw).

Het 'pakketje of papiertje' dat de hand in de hand (haha) lijkt te houden is een stukje broek van Prince. Dit lijkt ook gestreept maar het zijn vouwen/rimpels.

Maar, hoe kan dat stukje broek dan opeens ophouden en niet eindigen in een knie? Als je de foto heel veel uitvergroot zie je dat dat stukje broek aan de bovenkant kaarsrecht is, is hier mee geknoeid? (We weten allemaal dat er geen rechte lijn te ontdekken is aan het lichaam van een vrouw, maar aan het lichaam van een man ook niet dacht ik zo).

De hand kan bijna niet van Karen zijn, die hand komt zo ongeveer uit Prince z'n oksel!

En wat doet dat bruine figuurtje rechts naast de hand? Als je de foto een kwartslag met de klok mee draait lijkt dit toch echt op........een MOL!

En wat is dat lichtgevende stipje onder de snuit van die mol?
Waar is de knie van Prince gebleven?

Een ieder die een overtuigend antwoord weet op deze vragen wordt verzocht zich te melden.

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 11-02-2002, 18:03:24 »

Citaat

En wat doet dat bruine figuurtje rechts naast de hand? Als je de foto een kwartslag met de klok mee draait lijkt dit toch echt op........een MOL!

De conclusie die ik op dit moment uit de foto trek is dat Prince "de mol te pakken heeft" en dus de winnaar wordt.

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #48 Gepost op: 11-02-2002, 18:03:55 »
de betekenis van die hand is dat Prince de finale verliest, te interpreteren als "de MOL had hem bij zijn kloten" om een vlaamse uitDrukking te gebruiken, ik hoop dat jullie me nog begrijpen ;)

groetjes
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #49 Gepost op: 12-02-2002, 10:43:20 »

Citaat

De conclusie die ik op dit moment uit de foto trek is dat Prince "de mol te pakken heeft" en dus de winnaar wordt.

Dan zie je het toh echt verkeerd . De mol komt uit zijn mouw gekropen als het ware. Iets in de trend van 'hier komt de mol uit de mouw '?

Greetz , Kennie

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 13-02-2002, 15:52:06 »
Vergelijk hier de foto van jantien.org met die uit de papieren versie van de Telegraaf.

(Hier staat de foto uit de avrobode.)

Groeten,
Malcolm  8)

Offline Wingnut

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 13-02-2002, 16:46:53 »
Als je de drie foto's vergelijkt, zie je dat de onstaansvolgorde de volgende is:

?origineel? -> Avrobode -> Telegraaf -> Jantien's site.

Waarom?

• Op de foto op Jantien's site staan extra handjes en gezichten, maar niet op de Telegraaf-versie of de Avrobode-versie
  • Op zowel de foto op Jantien's site als op de Telegraaf-versie staat 'n "muurtje" rechtsonder, en loop er diagonaal een kabel voor John's gezicht langs. Met wat nauwkeurig vergelijken zie je dat die later toegevoegd moet zijn: 1. er zit een "sprong" in de diagonale kabel, vlak bij het linker uiteinde, 2. er zitten merkwaardige rechte lijnen in het "muurtje" onder John, 3. er zijn geen sporen van manipulatie in de Avrobode-foto, waar de kabel en het muurtje voor mensen langslopen (met name John's linkeroor)

Oftewel, zowel de Telegraaf-foto als de foto op jantien.org zijn "nepper" dan de Avrobode-foto.

Blijft nu de vraag: wie heeft dit gedaan? Waarom is dit gedaan? Is dit relevant voor WIDM of is het een dwaalspoor?

Ik vermoed dat de latere manipulaties (muurtje/kabel en handjes/gezichten) niets met WIDM te maken hebben. Alleen het eerste handje zou iets kunnen betekenen.

Dit laat wel weer zien hoeveel waarheid foto's in kranten en tijdschriften representeren.

Wingnut

Als tijd en ruimte één zijn, is muren bouwen zinloos - Loesje

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #52 Gepost op: 13-02-2002, 17:46:45 »
Op Jantiens site staat zowel haar hoofd als Karens hoofd er twee keer op. Zou dit misschien zeggen dat ze twee keer to goed hebben opgelet en allebei in de finale zitten (als winnaar en verliezer, of misschien wel als twee winnaars ??? (dat zal wel niet maar wie weet....)). Ben ik de enige die dit denkt???

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 13-02-2002, 20:02:50 »

Citaat

Als je de drie foto's vergelijkt, zie je dat de onstaansvolgorde de volgende is:

?origineel? -> Avrobode -> Telegraaf -> Jantien's site.

Waarom?

• Op de foto op Jantien's site staan extra handjes en gezichten, maar niet op de Telegraaf-versie of de Avrobode-versie
  • Op zowel de foto op Jantien's site als op de Telegraaf-versie staat 'n "muurtje" rechtsonder, en loop er diagonaal een kabel voor John's gezicht langs. Met wat nauwkeurig vergelijken zie je dat die later toegevoegd moet zijn: 1. er zit een "sprong" in de diagonale kabel, vlak bij het linker uiteinde, 2. er zitten merkwaardige rechte lijnen in het "muurtje" onder John, 3. er zijn geen sporen van manipulatie in de Avrobode-foto, waar de kabel en het muurtje voor mensen langslopen (met name John's linkeroor)

Oftewel, zowel de Telegraaf-foto als de foto op jantien.org zijn "nepper" dan de Avrobode-foto.

Blijft nu de vraag: wie heeft dit gedaan? Waarom is dit gedaan? Is dit relevant voor WIDM of is het een dwaalspoor?

Ik vermoed dat de latere manipulaties (muurtje/kabel en handjes/gezichten) niets met WIDM te maken hebben. Alleen het eerste handje zou iets kunnen betekenen.

Dit laat wel weer zien hoeveel waarheid foto's in kranten en tijdschriften representeren.

Wingnut

Wanneer ik op de Telegraaf foto klik krijg ik weer die foto van de Jantien-site, ik zou graag de volledige collectie aanschouwen, waar vind ik groepsfoto 2? (die van de Telegraag dus)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 13-02-2002, 20:06:42 »

Citaat

Wanneer ik op de Telegraaf foto klik krijg ik weer die foto van de Jantien-site, ik zou graag de volledige collectie aanschouwen, waar vind ik groepsfoto 2? (die van de Telegraag dus)

Onder die foto van de Jantien-site die jij ziet, staat de foto uit de Telegraaf.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 13-02-2002, 22:59:42 »
hier is die foto

ciao vlaming

Offline Nicolle

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 14-02-2002, 12:28:02 »
Ik heb net die rare foto nog eens bekeken maar daar hebben ze flink aan bewerkt. Ik vind het zo raar dat die foto bij Jantien op de website staat. En wat nog vreemder is is dat Jantien en Karen er twee keer op staan. Heeft iemand hier een verklaring voor?

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 14-02-2002, 13:03:10 »
De verhalen over de foto dienen. m.i. toch even teruggebracht te worden tot wat ze werkelijk zijn. De eerste gemanipuleerde foto geeft aan dat dat Jantien (zogenaamd) geld steelt van Prince (dat is volgens mij de bedoeling van de makers). Jantien is dan de mol, prince de verliezer. Ik denk echter dat men er niet op gerekend had dat deze aanwijzing zo snel al gevonden zou worden. Maar ja, er lopen nu eenmaal wel wat echte mollofoben rond hier ondertussen. De gemanipuleerde foto van Jantien is een mistificatie, om de aandacht af te leiden van de werkelijke hint.

molzot

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 14-02-2002, 13:05:21 »
Nog even dit, het feit dat iemand meerdere malen voorkomt op de deelnemersfoto kan wel weergeven dat iemand misschien meerdere malen meedoet....

molzot

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 14-02-2002, 13:16:46 »

Citaat

De eerste gemanipuleerde foto geeft aan dat dat Jantien (zogenaamd) geld steelt van Prince (dat is volgens mij de bedoeling van de makers).

dat had ik eigenlijk nog niet gehoord, hoe kom je erbij dat JANTIEN het geld steelt???

lemmi know