Auteur Topic: [Kandidaat NL] Christijan Albers  (gelezen 8075 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[Kandidaat NL] Christijan Albers
« Gepost op: 9-12-2009, 19:18:29 »
Lees en post hier alles over Christijan Albers!  ::ok::


Geboortedatum: 16/04/1979
Beroep: Autocoureur
Gehuwd - 1 zoon

Christijan Albers reed 3 seizoenen mee in de Formule 1, onder meer voor de teams van Minardi en Spyker (van 2005 tot 2007). Hij begon op jonge leeftijd met karten en werd in 1997 Nederlands kampioen. Vanaf 1998 reed hij ook in de Formula 3000-series. Momenteel woont Christijan in Monaco.

Quote:"Ik ga all the way. Altijd. Ik ga tot het maximale om te winnen. Altijd presteren en de beste zijn. Ik ben een slechte verliezer, dat heeft ook te maken met mijn karakter als topsporter."

Bron: vtm.be

Offline TheIceman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #1 Gepost op: 11-12-2009, 16:50:01 »
Ik ben benieuwd. Ik ben een ontzettende F1-fan en ik had in de F1 echt een ontzettend grote hekel aan hem.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #2 Gepost op: 15-12-2009, 13:54:54 »
Hij ziet er wel smakelijk uit. En nu ER is afgelopen en Jeroen uit mijn blikveld is verdwenen ...  ::jaja::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #3 Gepost op: 17-12-2009, 15:05:43 »
Ook een luiaard, ::jaja:: 

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #4 Gepost op: 17-12-2009, 15:44:33 »
Ook een luiaard, ::jaja:: 

Wil je daarmee zeggen dat Jeroen ook een luiaard was? Foei! :\'(
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #5 Gepost op: 17-12-2009, 16:01:03 »
Wil je daarmee zeggen dat Jeroen ook een luiaard was? Foei! :\'(

heb ik dat gezegd dan?  komt beetje ongelukkig over maar bedoel in programma samen met Dick om de tenten niet te dragen...

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #6 Gepost op: 18-12-2009, 11:49:59 »
heb ik dat gezegd dan?  komt beetje ongelukkig over maar bedoel in programma samen met Dick om de tenten niet te dragen...

Nee hoor, dat heb je idd niet gezegd, maar ik dacht dat je reageerde op mijn post erboven. En je weet dat Jeroen me nogal aan het hart gaat ...  ::love::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline EpicDnS

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #7 Gepost op: 22-12-2009, 19:19:13 »
Hij komt beetje klungelig over, maar weet van het autoracen nog wel dat hij echt een doorzetter is. Denk dat hoe langer hij erin blijft hoe meer kans hij gaat maken. Hoop alleen wel dat hij zich iets aan gaat passen, anders is het vanavond of volgende week al wegwezen. Dat hij de tent niet droeg was natuurlijk erg dom (net als Dick). Ze hadden toch moeten voelen aankomen dat iets dergelijks altijd ergens voor is. Anders hadden ze iedereen wel een deel in zijn of haar rugtas gedaan. Juist van die kleine details, zoals tien man verantwoordelijk stellen voor één tas, vind ik mooi om te zien. Dan blijkt echt wie in een groep functioneert enzo. Christijan zal iets beter op moeten gaan letten, maar zijn manier van spelen bevalt me wel, inclusief humor.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #8 Gepost op: 19-01-2010, 21:13:48 »
 ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::

dat is tactisch gestemd door de groep

 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

te sterk, goede en leuke deelnemer.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #9 Gepost op: 19-01-2010, 21:23:30 »
en dan vinden ze nederlanders oneerlijk stemmen ::niet-ok::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #10 Gepost op: 19-01-2010, 21:32:41 »
dan hadden ze beter op Cystine kunnen stemmen......

één van de sterksten eruit stemmen is dan wel tactisch, maar niet de sportiefste manier om te winnen ::ohno::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #11 Gepost op: 19-01-2010, 23:28:51 »
Hij heeft 2 keer deel uitgemaakt van het Nederlands blok in het begin dus moet ie nou niet zeuren vind ik.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #12 Gepost op: 20-01-2010, 01:15:44 »
Hij heeft 2 keer deel uitgemaakt van het Nederlands blok in het begin dus moet ie nou niet zeuren vind ik.

Slaat nergens op. ::niet-ok:: Hij wordt eruit gestemd omdat ie te sterk is in de ogen van zijn mannelijke tegenstanders, niet omdat het een Nederlander is.

En dat is gewoon een zwaktebod van zijn tegenstanders.
Geniet nooit met mate...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #13 Gepost op: 20-01-2010, 10:48:05 »
Slaat nergens op. ::niet-ok:: Hij wordt eruit gestemd omdat ie te sterk is in de ogen van zijn mannelijke tegenstanders, niet omdat het een Nederlander is.

En dat is gewoon een zwaktebod van zijn tegenstanders.

Hij heeft een complot aan zijn broek oa. omdat hij een sterke kandidaat was, dat hoor je me niet ontkennen. Maar het zou kortzichtig zijn te denken dat dit de enige reden kan zijn.  Hij heeft een uitgesproken winnaarsmentaliteit en voor die eigenschap werd er ook in blok op Flor gestemd in aflevering 2. Dick heeft bijna altijd op een sterkere gestemd.  En het is ook niet dat Christijan tijdens de groepsproeven mr sympathico ten zelve is...

Zwaktebod?  Meer een bewijs dat de Belgen tactisch kunnen spelen op de momenten dat het belangrijk begint te worden, terwijl de Nederlanders naar het einde toe een beetje soft worden door de gezelligheid.  >:D
 

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #14 Gepost op: 20-01-2010, 13:08:02 »
Het geeft meer aan dat de Belgen merken dat ze op een normale manier niet kunnen winnen en dan maar trucjes gaan uithalen. ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 20-01-2010, 13:18:02 door ootje »
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #15 Gepost op: 20-01-2010, 14:14:41 »
Het geeft meer aan dat de Belgen merken dat ze op een normale manier niet kunnen winnen en dan maar trucjes gaan uithalen. ::jaja::

Trucjes?  Heel even een feitenquiz; Hoeveel maal hebben de Nederlanders immuniteit gewonnen tegenover de Belgen? 

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #16 Gepost op: 20-01-2010, 14:51:49 »
Trucjes?  Heel even een feitenquiz; Hoeveel maal hebben de Nederlanders immuniteit gewonnen tegenover de Belgen? 

Dat heb ik niet bijgehouden, maar als jij dat zo zegt zal het best vaker zijn dan de Nederlanders.

Nu ff een simpel vraagje: als ze zo superieur zijn, waarom stemmen ze dan de sterkste tegenstander eruit? >:D
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #17 Gepost op: 20-01-2010, 15:39:31 »
Nu ff een simpel vraagje: als ze zo superieur zijn, waarom stemmen ze dan de sterkste tegenstander eruit? >:D

Ik heb nooit gezegd dat ze superieur zijn.  ::ohno::  Enkel dat ze tactisch goed bezig zijn waar op zich niets mis mee is.

De beweegredenen om iemand eruit te stemmen kunnen verschillend en samenhangend zijn door verschillende factoren.  Alleen maar grote concurrentie op fysiek vlak? Daar geloof ik niet echt in...  Er zijn al verschillende commentaren over hem geweest die niet al te positief waren.  Ivm de tent die hij niet wilde dragen, dat hij veel met zichzelf bezig is, zijn winnaarsmentaliteit (waarvoor flor ook afgerekend werd), het schreeuwen en het niet met iedereen rekening houden tijdens de proeven, zijn deelname aan het stemblok de eerste 2 stemmingen(was in het algemeen over de Nederlanders maar daar maakt hij tenslotte deel van uit). 

De sociale factor speelt nu eenmaal een grote rol als het om een spel gaat waar men mensen moet wegstemmen.

En om een simpel antwoord te verzinnen op je simpel vraagje; Omdat de anderen ook willen winnen.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2010, 15:44:50 door reaver »

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #18 Gepost op: 20-01-2010, 16:24:06 »

En om een simpel antwoord te verzinnen op je simpel vraagje; Omdat de anderen ook willen winnen.

Dus toch gewoon laf. Waarom zei Thomas of Stan (of allebei) anders dan dat dit de eerste keer was dat het wegstemmen pijn deed? ::trots::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #19 Gepost op: 20-01-2010, 18:33:29 »
Dus toch gewoon laf. Waarom zei Thomas of Stan (of allebei) anders dan dat dit de eerste keer was dat het wegstemmen pijn deed? ::trots::

Sinds wanneer is willen winnen gelijkaardig aan lafheid?  Er zijn spelregels en zolang deze niet overtreden worden zijn alle strategieën en tactieken erbinnen toegestaan.  Een complot is misschien niet netjes maar als je zelf bepaalde afspraken hebt gemaakt kan je ooit het deksel op de neus verwachten.   

Er is een band tussen die 6 ontstaan en iemand wegstemmen zal niet makkelijk geweest zijn. 

Veel mensen zeggen dingen om zogezegd de teleurstelling te verzachten bij een moeilijke keuze... Dat is volgens mij ook oprecht gezegd met de beste bedoelingen door Stan en Thomas.  Ze hebben openlijk hun motivatie verteld achter hun stem... Ze lafaards noemen lijkt me dus redelijk ongegrond.