Auteur Topic: [Presentatoren] Ruben & Leki  (gelezen 10765 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[Presentatoren] Ruben & Leki
« Gepost op: 10-12-2009, 19:26:56 »
Lees en post hier alles over presentatoren Ruben en Leki!  ::ok::

Ruben Nicolai & Leki

Ruben Nicolai
Geboortedatum: 08/05/1975 (België)
Beroep: cabaretier, televisiepresentator en zanger

Nicolai werd geboren als jongste uit een gezin van drie kinderen in het Belgische Lanaken, omdat zijn vader op dat moment als chirurg in Maastricht werkte. Later verhuisde de familie Nicolai naar Nederland terug. Ruben studeerde in Utrecht. Begin 2002 startte hij samen met Nathan Vecht zijn cabaretcarrière als Uno: het cabaretduo Ruben & Nathan. Op Koninginnedag 2002 maakten zij van een kraakpand in het centrum van Amsterdam het kleinste theater van de hoofdstad: 31 zit- en 4 staanplaatsen. Hier speelden zij hun eerste cabaretprogramma Uitverbaasd. Een half jaar later wonnen ze in het Nieuwe Luxor Theater in Rotterdam Cameretten.
Ruben werd vooral bekend door zijn deelname aan De Lama's en was recentelijk ook te zien als jurylid in Wie is mijn ex?

Leki
Geboortedatum: 28/01/1978 (Kinshasa)
Beroep: hiphop-artieste en presentatrice

Karoline Kamosi's oudere zus zat jaren geleden in Technotronic (bekend van 'Pump Up the Jam') en zo maakte Karoline ook kennis met de opname studio. Haar zus gaf haar de artiestennaam Leki K (de K werd later weggelaten omdat Leki dit te moeilijk vond om uit te spreken). Het project werd echter niets voor het 12-jarige meisje, omdat ze nog te jong was voor een internationale carrière. In 2004 brak ze met het nummer Breakin' Out echter wel uit in de hitlijsten van België en Nederland. Ze werkte samen met o.a. Michael Rooney en Coolio en was in België het voorprogramma van Britse zangeres Estelle. Bovendien zong Leki ook de Vlaamse titeltrack in van de topreeks Prison Break.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentatoren] Ruben & Leki
« Reactie #1 Gepost op: 14-12-2009, 23:47:01 »
Doen het best  ::ok::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentatoren] Ruben & Leki
« Reactie #2 Gepost op: 15-12-2009, 21:22:55 »
Jaa, doen hun best  :P

Ik moet wel zeggen dat ik die eliminatie nogal saai vond, kunnen ze daar niks beters voor verzinnen?

En nee, ik wist even niet waar ik dit anders moest posten  ;D

Offline LucvanDijk

  • Forumlid
Re: [Presentatoren] Ruben & Leki
« Reactie #3 Gepost op: 15-12-2009, 21:24:05 »
Ze deden zeker hun best.

De eliminatie vond ik ook beter kunnen, dit vond ik een beetje saai. Ook niet echt spannend dat de naam in één keer bekend werd gemaakt, beter van weinig naar veel stemmen of zo kunnen gaan.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Presentatoren] Ruben & Leki
« Reactie #4 Gepost op: 15-12-2009, 21:25:53 »
Ze deden zeker hun best.

De eliminatie vond ik ook beter kunnen, dit vond ik een beetje saai. Ook niet echt spannend dat de naam in één keer bekend werd gemaakt, beter van weinig naar veel stemmen of zo kunnen gaan.
een verademing dat het niet zo heel lang duurt.
wordt er bij idols en popstars helemaal gek van duurt veel te lang !!!
top dit :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [Presentatoren] Ruben & Leki
« Reactie #5 Gepost op: 15-12-2009, 21:32:00 »
en zowaar: geen commercial breaks tussendoor  ::joehoe:: ::joehoe::

toppie  ::jaja::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentatoren] Ruben & Leki
« Reactie #6 Gepost op: 15-12-2009, 21:38:55 »
Op 1, 2 en 3 is dat nooit meende ik  ::ok::

Offline LucvanDijk

  • Forumlid
Re: [Presentatoren] Ruben & Leki
« Reactie #7 Gepost op: 15-12-2009, 21:40:54 »
en zowaar: geen commercial breaks tussendoor  ::joehoe:: ::joehoe::

toppie  ::jaja::
Dat was, na ER wel een verademing, ja. Reality zonder reclame :)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Presentatoren] Ruben & Leki
« Reactie #8 Gepost op: 16-12-2009, 13:32:27 »
Biterrrrrrrrrrrrre einde ::rofl::

Offline fugazi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentatoren] Ruben & Leki
« Reactie #9 Gepost op: 16-12-2009, 19:44:33 »
Ik had wel wat meer verwacht van Ruben. Iets meer humor en vaart had wel gemogen. Ik vond trouwens zowiezo dat de montage ietwat aan de saaie kant was vergeleken met ER, WIDM en PE. Ik werd er niet echt ingezogen zoals met eerder genoemde series.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Presentatoren] Ruben & Leki
« Reactie #10 Gepost op: 16-12-2009, 21:12:16 »
Dat gevoel had ik vorig jaar ook al

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Presentatoren] Ruben & Leki
« Reactie #11 Gepost op: 17-12-2009, 09:18:12 »
Misschien zeur ik, maar ik vind het toch wel typisch dat in het programma (net als in het persbericht) niet één keer de naam van Ernst-Paul Hasselbach (en die productiemedewerkster) is gevallen. Natuurlijk, het leven gaat door en ik vind het ook prima dat er een nieuwe reeks wordt gemaakt, net als met ER. Maar als je met zoveel bombarie aankondigt dat 71 graden Noord terug is, was het dan niet goed geweest om aan het begin heel even terug te verwijzen naar de manier waarop de vorige reeks is afgebroken?

In aankondigingen promoten ze het programma zelfs met de boodschap hoe gevaarlijk de tocht wel niet is. Dat komt op mij toch een beetje vreemd over.

Voor aanvang van Expeditie Robinson heeft Eddy Zoey in de media nog het een en ander gezegd over zijn voorganger EP. Misschien heb ik iets gemist, maar van Ruben Nicolai heb ik niet zulke uitspraken gehoord of gelezen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [Presentatoren] Ruben & Leki
« Reactie #12 Gepost op: 17-12-2009, 10:42:03 »
Dat was, na ER wel een verademing, ja. Reality zonder reclame :)

Probleem is wel dat je dan geen plaspauze hebt. ::tandpastasmiley::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentatoren] Ruben & Leki
« Reactie #13 Gepost op: 17-12-2009, 15:06:58 »
Probleem is wel dat je dan geen plaspauze hebt. ::tandpastasmiley::

...  ::ohno::  :P

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Presentatoren] Ruben & Leki
« Reactie #14 Gepost op: 17-12-2009, 15:21:21 »
Misschien zeur ik, maar ik vind het toch wel typisch dat in het programma (net als in het persbericht) niet één keer de naam van Ernst-Paul Hasselbach (en die productiemedewerkster) is gevallen. Natuurlijk, het leven gaat door en ik vind het ook prima dat er een nieuwe reeks wordt gemaakt, net als met ER. Maar als je met zoveel bombarie aankondigt dat 71 graden Noord terug is, was het dan niet goed geweest om aan het begin heel even terug te verwijzen naar de manier waarop de vorige reeks is afgebroken?

In aankondigingen promoten ze het programma zelfs met de boodschap hoe gevaarlijk de tocht wel niet is. Dat komt op mij toch een beetje vreemd over.

Voor aanvang van Expeditie Robinson heeft Eddy Zoey in de media nog het een en ander gezegd over zijn voorganger EP. Misschien heb ik iets gemist, maar van Ruben Nicolai heb ik niet zulke uitspraken gehoord of gelezen.
Ik vind dat je wel gelijk hebt, ik zat ook een klein beetje te wachten op iets. ik denk dat ze er wel bewust voor hebben gekozen om het niet te doen, waarom weet ik niet.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentatoren] Ruben & Leki
« Reactie #15 Gepost op: 18-12-2009, 06:49:04 »
Het stond een tijdje terug in de media dat ze uit respect voor (en op aanvraag van) de familie van Ernst-Paul geen in memoriam houden.
Een stukje uit dit artikel:
Citaat
In het nieuwe seizoen van 71° Noord, dat op 13 december start, wordt op vraag van de nabestaanden niet stilgestaan bij het overlijden van Ernst-Paul Hasselbach, de Nederlandse presentator die vorig jaar overleed tijdens de opnames van de reeks in Noorwegen.

Denk dat ze het dus wel van plan waren, maar het uit respect voor de familie niet gedaan hebben.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Presentatoren] Ruben & Leki
« Reactie #16 Gepost op: 18-12-2009, 13:34:43 »
Aha, dat is een goede reden. In dat geval neem ik mijn kritiek natuurlijk terug.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline rooz33

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Promise me... Believe me... Mole me!
Re: [Presentatoren] Ruben & Leki
« Reactie #17 Gepost op: 28-03-2010, 17:35:49 »
Ik had wel wat meer verwacht van Ruben. Iets meer humor en vaart had wel gemogen.

Ruben zei in een interview (weet nie meer waaar...  ::schaam::) dat hij dat niet mocht! Maar dat hij achter de schermen iedereen ging troosten en ging opvrolijken!   ::hug::
~Mol