Auteur Topic: Welkom Molow!  (gelezen 663 keer)

Offline maud

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Molow!
« Gepost op: 4-01-2010, 12:40:44 »
Molow van harte welkom hier op Realitynet en haar dochtersite wieisdemol.com!!   ::zwaai::     

De Mollenjacht is weer begonnen !! Speur mee naar verborgen hints ::vergroot:: of maak de Stemwijzer zodat je weet op wie je kunt stemmen in de WIDM-Pool. Luister ook iedere week weer naar een nieuwe WIDM-Podcast waarin de leukste weetjes van de week zijn samengevat door onze eigen JvB :D
Ik hoop dat je veel plezier mag beleven op de site van wieisdemol.com  :)   
Geniet ook van alles wat realitynet.nl nog meer te bieden heeft. Zoals bijvoorbeeld de relaxhoek of de huiskamer.         
Tot op het forum of in de chat   ::zwaai:: ::regenboog::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Molow

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welkom Molow!
« Reactie #1 Gepost op: 31-03-2010, 19:07:54 »
Ik had mezelf ook nog niet voorgesteld. Ben Molow, 14 jaar en woon in Zeewolde. Ik zit hier voor WIDM want die andere programma's kijk ik niet. Ik hou van computeren, buiten voetballen en fietsen, jongleren, goochelen en piano spelen.

Ik vind het hier heel leuk enzo. :D :D

cya. ::zwaai::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline ootje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
« Reactie #2 Gepost op: 31-03-2010, 19:13:58 »
Heej Molow, zit jij hier nog maar zo kort? Time flies when you´re having fun.  ::joehoe::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #3 Gepost op: 31-03-2010, 19:14:55 »
Ik had mezelf ook nog niet voorgesteld. Ben Molow, 14 jaar en woon in Zeewolde. Ik zit hier voor WIDM want die andere programma's kijk ik niet. Ik hou van computeren, buiten voetballen en fietsen, jongleren, goochelen en piano spelen.

Ik vind het hier heel leuk enzo. :D :D

cya. ::zwaai::
hey welkom molow,

kijk anders eeuwige roem, is een mooie aanvulling op wieisdemol
zelfde tijd, zelfde zender ;)
je kan er ook aan de pool meedoen, hardstikke gezellig wordt het daar ook ::jaja::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 31-03-2010, 19:16:16 »
Vorig jaar zat ik hier op een ander account, maar wilde opnieuw beginnen dus heb eind 2009 dit account gemaakt. Nu geloof ik al 2 of 3 keer zoveel berichten.  ::rofl::

@ tdietz, weenie. Heb wel de pool ingevuld, maar ga mss niet kijken. Ga gewoon elke week bij de pool bij elke vraag het antwoord kiezen met de meeste stemmen, dus met de meerderheid meegaan. Mss zelfs zonder het programma te kijken. Kijken hoe hoog ik dan eindig. ::rofl::

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #5 Gepost op: 31-03-2010, 19:17:45 »
oke, je moet het gewoon gaan kijken joh, zitten leuke opdrachten bij
dat is meestal voor mij al een reden om het te gaan kijken

(ik ben widm gaan kijken vanwege de opdrachten)

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 31-03-2010, 19:18:15 »
OHO. :o T gaat om t spel zelf hea. ::hypocriet::

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #7 Gepost op: 31-03-2010, 19:20:42 »
maar het spel is meestal niet een uithangbordje

als je een paar minuten kijkt snap je niets van het spel (widm) maar de opdracht kan je wel snappen
ik ben toen de aflevering wezen afkijken omdat ik de opdracht fantastisch vond, die week erop natuurlijk ook weer kijken en langzamerhand begon ik het spel te begrijpen en vond ik het een fantastisch programma