Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 82896 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Aflevering 5
« Gepost op: 4-02-2010, 15:28:28 »
De groep trekt verder met 6 ...

Wie wordt de Musical-Ster? Zullen er jokers te vinden zijn in deze aflevering? Drie mannen, drie vrouwen en slechts 5 plaatsen voor de volgende aflevering, wie haalt het niet?

Jaag verder op de Mol in de vijfde aflevering!
2024: wie is de Mol?

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #1 Gepost op: 4-02-2010, 20:45:35 »
Jammer dat ik het nu niet rechtstreeks kan zien, ik zit helaas in de proefwerkweek (morgen de laatste dag gelukkig) dus lekker leren vanavond ::niet-ok::, maar ja het wordt opgenomen dus dan heb ik morgen iets om me op te verheugen na de proefwerken ;D

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Aflevering 5
« Reactie #2 Gepost op: 4-02-2010, 21:29:25 »
Bij de karaoke opdracht zou ik gewoon met het allereerste liedje uit de catalogus beginnen, dan de 2de, dan de 3de en zo verder. Hadden ze er 1 per seconde kunnen doen en de AVRO failliet kunnen spelen  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #3 Gepost op: 4-02-2010, 21:30:32 »
Dacht ik net, het is misschien toch Hind en ja hoor weg. ::jaja::
In ieder geval heeft de mol wel een dip, Sanne heeft al eerder dips gehad en ze lachte weer zo van ik doe niets. Maar Kim eigenlijk ook wel en eigenlijk hoopte ik dat zij weg ging. Ik had een voor gevoel dat als Kim niet weg zou gaan, Sanne weg zou gaan of overgeslagen worden en dan Hind weg zou gaan. Sanne of Arjan misschien de winnaar nu, Kim de Mol en Frits de verliezer. Arjan zat namelijk met Sanne en Kim in zaal 1. Dan ga ik er van uit dit idee van uit dat de afvallers steeds voor Erik zijn gegaan.

Erik had echt plezier in dat Hints, maar Arjan eigenlijk ook wel. Kim zou mogelijk dus een mol spelen die gewoon het spel speelt om niet optevallen zie George ,maar het in de tussen tijd is niet is wat het lijkt. Sanne had het beeld in het water kunnen laten vallen ook vind ik.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2010, 21:34:58 door Pierce_Brosnan »

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #4 Gepost op: 4-02-2010, 21:31:10 »
Haha die dans moves waren geweldig  ::rofl::

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #5 Gepost op: 4-02-2010, 21:31:59 »
Wat was Arjen lekker lui bezig zeg. Hij heeft niet eens gepeddeld.

Offline M90

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #6 Gepost op: 4-02-2010, 21:32:49 »
Tja, wat valt hier nu van te zeggen? Erg veel geld verdiend, weinig mensen meer verdacht dan anderen. Kon de mol niet beter of weet de mol dat er een opdracht aankomt waar eens lekker met geld kan worden gesmeten? :o

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #7 Gepost op: 4-02-2010, 21:33:44 »
Prima aflevering, dit begint een van de betere seizoenen te worden. ::ok::


De karaoke opdracht was schitterend. ::rofl::

Offline NezduQ

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #8 Gepost op: 4-02-2010, 21:35:16 »
En Hind zat naast Sanne bij de executie. 'Nuff said?
ネズダクはここがいました。

Offline belg

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #9 Gepost op: 4-02-2010, 21:36:43 »
Bij de karaoke opdracht zou ik gewoon met het allereerste liedje uit de catalogus beginnen, dan de 2de, dan de 3de en zo verder. Hadden ze er 1 per seconde kunnen doen en de AVRO failliet kunnen spelen  :P .

Als de AVRO failliet is, is ook geen mol meer!
« Laatst bewerkt op: 4-02-2010, 21:44:06 door belg »

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #10 Gepost op: 4-02-2010, 21:37:34 »
Wat een geweldige aflevering ::bravo:: ::bravo::...Ik vind het alleen balen dat ik net nog geswitched ben van Hind naar Arjen als afvaller....had ik nou maar niet gekeken naar de Arjen als afvaller theorie ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #11 Gepost op: 4-02-2010, 21:38:36 »
En voordat ze bij de bioscoop zijn,zie je nog een blauw busje voorbij rijden met een vogel erop.
Ananas

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #12 Gepost op: 4-02-2010, 21:39:52 »
En Hind zat naast Sanne bij de executie. 'Nuff said?

Vorige week zat Sanne niet naast de afvaller. Een hint is voor mij geen hint als het niet consequent is.

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #13 Gepost op: 4-02-2010, 21:40:15 »
Topaflevering.  ::ok::
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Aflevering 5
« Reactie #14 Gepost op: 4-02-2010, 21:44:05 »
Misschien hadden ze tijdens die tempelopdracht toch beter de handschoenen kunnen gebruiken voor het tillen van de spullen ipv het maken van dat plaatje...
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Dirabinho

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #15 Gepost op: 4-02-2010, 21:46:53 »
Erik noemde opnieuw een verkeerd getal door zaal 2 te zeggen ipv zaal 1. Pieter-Jan corrigeerde hem dit keer. Na de enveloppen en het telefoongesprek een 3e keer, verdacht?

Offline Roonans

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #16 Gepost op: 4-02-2010, 21:47:30 »
Geweldige aflevering, vooral die laatste karaoke opdracht  ::ok:: Volgens mij een stukje ontspanning daar is weinig in gemold.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #17 Gepost op: 4-02-2010, 22:33:00 »
Top Aflevering!  ::ok:: Erg gelachen bij de karaoke-zang opdracht  ::rofl:: ::rofl::
Jammer dat Hind eruit ligt. Leuke lieve kandidaat  :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #18 Gepost op: 4-02-2010, 22:41:58 »
Had Pieter Jan het in de afgelopen molmail niet op: het komt aan op taalkennis o.i.d.? Ben dus benieuwd of ze in de japanse tekens die voorbij kwamen in deze aflevering een hint gestopt hebben. Bedoel, ze laten PJ zoiets toch niet voor niks benadrukken in de molmailfilmpjes?

Verder die Karaoke opdracht, gewoon weg subliem  ;D Had niet verwacht dat Hind zou vertrekken.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 5
« Reactie #19 Gepost op: 4-02-2010, 22:53:47 »
leuke aflevering, maar waarom moest hind afvallen :\'(
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!