Auteur Topic: De biechtstoel  (gelezen 25894 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #40 Gepost op: 13-02-2010, 09:27:48 »
Beste biechtstoel, ik zie dat de andere kandidaten het nog lang gezellig hebben gehad in de bar. Ik hoop dat mijn vroeg naar bed actie, zodat ik nu weer fris en fruitig klaar zit voor de executie, niet voor niets is geweest, ben best wel nerveus eigenlijk...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: De biechtstoel
« Reactie #41 Gepost op: 13-02-2010, 09:49:10 »
ben best wel nerveus eigenlijk...

Hou je handje wel vast hoor Swifty. ::rofl::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #42 Gepost op: 13-02-2010, 18:13:47 »
Lieve biechtstoel.

Ik maak me ernstig zorgen om Molcrazy. Het gaat niet goed met hem. Hij heeft gister 5 uur in de sauna gezeten. Allereest met een paar kandidaten. Goed dat is gezellig, maar die gingen om half 2 naar bed. Toen kwamen er een paar locale dames erbij. Ik moest hem om 5 uur 's nachts uit de sauna halen omdat hij overlast veroorzaakte! Sorry, maar ik ben bang dat de politie er nog een keer bij komt als MC zo door blijft gaan. Daarnaast, 5 uur in een sauna lijkt me niet echt gezond.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: De biechtstoel
« Reactie #43 Gepost op: 13-02-2010, 20:20:05 »

Beste biechtstoel,

De reis van de afgelopen dagen heb ik in mijn eentje geëvalueerd en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik op één lijn ben geplaatst met Ootje. Dit bevalt mij totaal NIET  >:(. Ik ben in de eerste plaats niet traag (en ook niet hulpbehoevend) en in de tweede plaats ook niet zo dom om m'n spelmaatje overhoop te schieten zodat er geen geld in de pot komt.

Ik zou dan ook graag zien dat er een beroepsscenarioschrijver ingehuurd gaat worden, om het leven voor mij een beetje aangenaam te houden de komende weken.

Ik dank u beleefd voor de medewerking  :D :-*
« Laatst bewerkt op: 13-02-2010, 20:42:45 door Dolfie »
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De biechtstoel
« Reactie #44 Gepost op: 13-02-2010, 20:34:50 »
Beste biechtstoel,

Dat was het dan, The Virtual Mole zit erop voor mij. Wat een teleurstelling! Jaren keek ik uit naar een digitaal realityprogramma. Ik was dolblij dat ik geselecteerd was als kandidaat. Het was geweldig om aan de proeven in de eerste aflevering te mogen meedoen. Gelukkig was de eerste opdracht direct een schietspel, want dat vind ik meestal het leukst. Het viel me wel tegen dat ik de race met de Romeinse paardenkarren niet won. Als ze me op een van die paarden hadden gezet, had ik iedereen eraf gereden! Ik vond het ook bijzonder spectaculair om in zo'n boot door en langs Venetië te scheuren, ik voelde me net James Bond in Moonraker.
Maar dan dat rode scherm. Was mijn tactiek niet orde? Liet mijn gevoel me in de steek? Was ik te goed van vertrouwen? Had ik last van een tunnelvisie? Of ben ik belazerd?
Het zal nog weken duren voor ik een antwoord krijg op die vragen. :(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #45 Gepost op: 13-02-2010, 20:39:11 »
Beste biechtstoel,

Dat was het dan, The Virtual Mole zit erop voor mij. Wat een teleurstelling! Jaren keek ik uit naar een digitaal realityprogramma. Ik was dolblij dat ik geselecteerd was als kandidaat. Het was geweldig om aan de proeven in de eerste aflevering te mogen meedoen. Gelukkig was de eerste opdracht direct een schietspel, want dat vind ik meestal het leukst. Het viel me wel tegen dat ik de race met de Romeinse paardenkarren niet won. Als ze me op een van die paarden hadden gezet, had ik iedereen eraf gereden! Ik vond het ook bijzonder spectaculair om in zo'n boot door en langs Venetië te scheuren, ik voelde me net James Bond in Moonraker.
Maar dan dat rode scherm. Was mijn tactiek niet orde? Liet mijn gevoel me in de steek? Was ik te goed van vertrouwen? Had ik last van een tunnelvisie? Of ben ik belazerd?
Het zal nog weken duren voor ik een antwoord krijg op die vragen. :(

ach gossie ::hug::




Beste biechtstoel

ben ik de enige antieke sufferd die nog ouderwets met potlood en papier aan de slag gaat om een logo te ontwerpen?  ::schaam::
Keep calm and eat chocolates!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: De biechtstoel
« Reactie #46 Gepost op: 13-02-2010, 20:48:44 »
Beste biechtstoel,

Dat was het dan, The Virtual Mole zit erop voor mij. Wat een teleurstelling! Jaren keek ik uit naar een digitaal realityprogramma. Ik was dolblij dat ik geselecteerd was als kandidaat. Het was geweldig om aan de proeven in de eerste aflevering te mogen meedoen. Gelukkig was de eerste opdracht direct een schietspel, want dat vind ik meestal het leukst. Het viel me wel tegen dat ik de race met de Romeinse paardenkarren niet won. Als ze me op een van die paarden hadden gezet, had ik iedereen eraf gereden! Ik vond het ook bijzonder spectaculair om in zo'n boot door en langs Venetië te scheuren, ik voelde me net James Bond in Moonraker.
Maar dan dat rode scherm. Was mijn tactiek niet orde? Liet mijn gevoel me in de steek? Was ik te goed van vertrouwen? Had ik last van een tunnelvisie? Of ben ik belazerd?
Het zal nog weken duren voor ik een antwoord krijg op die vragen. :(
  :\'( ik vind de schietopdrachten ook altijd het leukst :P

beste biechtstoel,

de eerste executie zit er weer op, gelukkig had iemand al een rood scherm voordat ik de mijne heb gezien, want ik denk dat ik zou zijn bezweken onder de druk. Ik vind het wel jammer dat KD zo vroeg afviel, we waren roommie's en doordat we die paar opdrachten bijna telkens in dezelfde groep hebben gezeten leerde ik hem steeds beter kennen, ik ben bang dat hij er misschien uit ligt door mij :(
Ik ben wel benieuwd naar de aankomende dagen, de opdrachten vond ik wel leuk, ik was misschien iets te enthousiast met die metro-opdracht, ik reis bijna elke dag met de metro en dacht wel te weten wat we moesten doen, helaas zat die dikke engelse in de weg, of deed vieffan slechts alsof, ze was redelijk verdacht bezig iig
maar ik ben wel blij met de keuze van groep 4 in het finse bos, weg uit die kou, brrr
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De biechtstoel
« Reactie #47 Gepost op: 13-02-2010, 20:56:12 »
Beste biechtstoel,

Ik ben erg geschrokken van deze executie, zag ik het eerst nog gewoon als een simpel spelletje en noteerde ik niets of nauwelijks iets in mijn molboekje. Dat is nu wel veranderd. Ik heb een analyse gemaakt van de voorgaande twee afleveringen en ik kan wel zeggen dat ik iets op het spoor ben gekomen. er zitten er hier een paar rustig toe te kijken en weinig te doen. Ondertussen verknallen de sukkels onder ons (en ik zal geen namen noemen Tdietz/vieffan, titatoon)de opdrachten en hebben we bijzonder weinig verdiend in de afgelopen dagen. De Mol lacht in zijn vuistje  >:D

Ik ben mijn handschoenen vergeten  ::pinokkio::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #48 Gepost op: 13-02-2010, 21:04:11 »
Beste biechtstoel

Zouden de andere kandidaten nou echt de kandidaatbeschrijvingen in de topics niet lezen? Gelukkig ben ik scherpzinniger dan mijn medekandidaten, ik krijg er steeds meer vertrouwen in dat ik ver ga komen in dit spel (de nummer 1 van mijn lijstje kan ik iig al doorstrepen ::schaam:: )



Welkom in het topic over kandidaat Swifty! Swifty is één van de 4 vrouwelijke deelnemers aan de Virtual Mole Game. Bespreek hier alle verdachte acties van Swifty, of bedenk waarom Swifty juist niet de mol is!

Maar allereerst ... wie is Swifty?

Swifty houdt niet van traagheid. Het zal je dan ook niet verbazen dat haar passie motorrijden is. Ze houdt van rockmuziek en fitness. Spelletjes zijn ook helemaal haar ding. Maar laat het niet de hoogte ingaan, want daar houdt Swifty helemaal niet van.

Swifty vindt zichzelf slim en sociaal en kan goed in teamverband werken. Maar pas op, Swifty vergeet ook wel eens wat. Dat kan een lastige eigenschap zijn voor een kandidaat van de Virtual Mole Game. Ze hoopt dit echter te compenseren met haar fanatisme. Als dat lukt, moet Swifty ver kunnen komen...

Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De biechtstoel
« Reactie #49 Gepost op: 13-02-2010, 21:07:20 »
Lieve biechtstoel,

wanneer laat ze dat fanatisme dan zien ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #50 Gepost op: 13-02-2010, 21:10:19 »
Lieve biechtstoel,

wanneer laat ze dat fanatisme dan zien ?

heb je me niet in die paardenkar zien rijden de vorige keer? ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De biechtstoel
« Reactie #51 Gepost op: 13-02-2010, 21:11:29 »
ja die paarden waren behoorlijk fanatiek inderdaad.....
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: De biechtstoel
« Reactie #52 Gepost op: 13-02-2010, 21:34:12 »
Lieve biechtstoel,

Ik krijg verrassend weinig grip op dit spel. In de vorige aflevering dacht ik de mol te hebben ontmaskerd, maar de afgelopen paar dagen zag ik die mensen totaal niets verdachts doen, terwijl ik het gevoel heb dat ik de mol aan het werk heb gezien. Het is heel subtiel gegaan. Ik stond er met mijn neus bovenop en nog kan ik niet met zekerheid vaststellen wie er nu verantwoordelijk is.

Een opluchting is er wel. Naast afvaller KD kan ik nog iemand van mijn lijstje schrappen.
Ik heb 1 van mijn medespelers in zowel aflevering 1 als 2 op geen enkele molse actie kunnen betrappen; dus deze gast beland onderaan. Nu maar hopen dat het de mol niet is...

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: De biechtstoel
« Reactie #53 Gepost op: 14-02-2010, 13:18:04 »
Lieve biechtstoel,

Ik hoop dat Nuino er de volgende ronde uitvliegt. Iemand die oudere dames van hun stoel gooit is een hork en verdient het niet te winnen.  >:(

Ik begrijp trouwens niet dat de spelleiding niet heeft ingegrepen ...

 ::ohno:: ::ohno::

niet alleen Niuno, er zijn er wel meer die een schop onder hun *** verdienen......

Bovendien vind ik het een echte plurkenstreek om een molboekje te pikken......

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Online Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De biechtstoel
« Reactie #54 Gepost op: 14-02-2010, 15:53:39 »
Beste biechtstoel,

Wat een rust nu Jamie Oliver terug naar huis gekeerd is. Wel voel ik me enorm suf omdat ik 5u in een sauna heb gezeten. Toegegeven, dat had ik niet moeten doen maar ik kon die dames toch onmogelijk alleen laten zitten?

De kandidaten maken er de laatste opdrachten zo'n zootje van :o ongelooflijk. Ik ben benieuwd of ze tijdens de volgende opdrachten wel geld in het laatje kunnen brengen. Er staan hen weer uiteenlopende opdrachten te wachten maar goed, daarover kan ik nog niets zeggen.

*hangt een joker onder de biechtstoel

Dat de gelukkige vinder hier zijn/haar voordeel mee mag doen.

Dag biechtstoel

*stapt naar buiten
2024: wie is de Mol?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #55 Gepost op: 14-02-2010, 15:59:30 »
Biechtstoel, ik voel me wat suf, zo zonder mijn handschoenen, heb ik de volgende keer wel alles mee?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #56 Gepost op: 14-02-2010, 16:00:04 »
Heeeee, wat hangt hier nou onder de biechtstoel?  Een joker! Ik heb een joker gevonden! ::boogie::


Ssst biechtstoel, mondje dicht tegen de anderen he  ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De biechtstoel
« Reactie #57 Gepost op: 14-02-2010, 16:25:59 »
:o
damn te laat....
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: De biechtstoel
« Reactie #58 Gepost op: 14-02-2010, 16:40:23 »
 >:( >:(
grrrrrrrrrrrrr

die hoorde in mijn brievenbus MC  >:(
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: De biechtstoel
« Reactie #59 Gepost op: 15-02-2010, 15:52:59 »
* Beste Biechtstoel, Zaterdag word Tdietz 19 jaar hopelijk maakt, hij dan ook de test goed zodat hij langer kan blijven en zullen we zaterdag ook een feestje geven na de executie of mag dat niet Beste Daisy & Molcrazy. ::jaja:: ::bravo::