Auteur Topic: TV Uitzending vrijdag 8 februari 2002  (gelezen 6370 keer)

Offline Knikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je moet toch wat
TV Uitzending vrijdag 8 februari 2002
« Gepost op: 8-02-2002, 17:04:07 »
Hierin alle opmerkingen, verdenkingen en wetenswaardigheden tijdens en na de mol uitzending van 8 februari 2002.

Wie is de mol?
Wie zeker niet?

Wie gaat er volgend jaar op vakantie naar Portugal?
Wie zeker niet?

Allemaal opmerkingen en vragen kunt u kwijt in dit topic.

Wekelijks terugkerend.

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Geen boodschap hebben is ook een boodschap............

Offline Jelte

• Forumlid
Re: TV Uitzending vrijdag 8 februari 2002
« Reactie #1 Gepost op: 8-02-2002, 23:15:11 »
Dat lijkt me meer dan duidelijk: Dick. Waarom?
- Bij de afdaling had hij als enige GEEN helm met camera op.
- Verder had hij constant een veelzeggende smile op z'n gezicht.
- Kijk naar de foto voor meer bewijzen...

Mee eens?

Offline ingrid

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 8-02-2002, 23:26:37 »
Ik denk dat Pamela de mol is omdat ze een koffer met cijferslot had en dan ook nog de verkeerde nummers van het cijferslot riep.

Offline Chiara

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 8-02-2002, 23:28:20 »

Citaat

Ik denk dat Pamela de mol is omdat ze een koffer met cijferslot had en dan ook nog de verkeerde nummers van het cijferslot riep.

Wat heeft Paméla er voor baat bij om het drie weken zonder haar eigen bagage te moeten doen?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 8-02-2002, 23:30:04 »

Citaat

Dat ze de verkeerde code riep zou eigenlijk alleen in haar eigen nadeel zijn (het feit dat zij dan niets van haar eigen spullen zou hebben de rest van de tijd).

Ellen (ik weet niet zeker of 't haar was) kon ook direct zien dat 't maar drie cijfers moesten zijn, dus veel tijd extra heeft 't ook niet gekost.

Dus een mollenstreek? Ik denk het niet.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 8-02-2002, 23:30:39 »
bij voorstelling vd kandidaten zegt ellen : "ik ben blij dat ik naar portugal mag" (of zoiets), mijn vraagje : zegt ze dit voor of na schiphol?  (ze tonen in ieder geval beelden van ellen in het dagelijks leven, misschien willen ze zo verwarring zaaien, kan me nl. moeilijk inbeelden dat ik na 5min de mol ontmaskerd zou hebben  :P)

ciao vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 8-02-2002, 23:34:08 »

Citaat

bij voorstelling vd kandidaten zegt ellen : "ik ben blij dat ik naar portugal mag" (of zoiets), mijn vraagje : zegt ze dit voor of na schiphol?  (ze tonen in ieder geval beelden van ellen in het dagelijks leven, misschien willen ze zo verwarring zaaien, kan me nl. moeilijk inbeelden dat ik na 5min de mol ontmaskerd zou hebben  :P)

Volgens mij vertelden anderen in die stukjes ook al over hun aankomst op Schiphol. 't moet dus wel achteraf zijn geweest denk ik.

Maar inderdaad wat verwarrend omdat daar vlak voor stukjes die thuis opgenomen waren werden getoond.

Offline ingrid

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 8-02-2002, 23:48:43 »

Citaat

Beste mollenvangers,
Inderdaad is Ellen de enige in het voorfilmpje die het over Portugal heeft, bij de anderen is er thuis gefilmd, kan ik niet terug vinden bij Ellen. Bij het uitzoeken van de bagage, gaat ze als eerste naar beneden en laat de anderen ploeteren! Als de opdracht mislukt, ligt het in ieder geval niet aan haar. Waarvoor leest ze voor uit Harry Potter, terwijl Prince degene is die daarvan houdt? Het zouden aanwijzingen kunnen zijn, maar het blijft natuurlijk speculeren. Maar daar doen we het toch ook voor? Om er samen achter te komen wie de Mol is.

Groeten van Moffel  ;)

Maar Ellen kon niet weten dat ze het boek in de bagage zouden doen.

Offline desi

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 8-02-2002, 23:48:55 »
Ik denk niet dat het Ellen is. Erik dacht ook dat het Ellen was en ligt er nu wel uit. Dat is niet logisch.

Offline Migo

• Forumlid
  • De mol die zie je
« Reactie #9 Gepost op: 8-02-2002, 23:59:19 »
Nee hoor,

Het is Karen.
Waarom;

- Zij pakte de koffers in en kon het boek in 1 van de plunjezakken doen, zodat ze wist dat er uit gelezen werd.
- Pakt niet de toiletzak in van Harry, toch wel makkelijk als je  deze bij hebt.
- Belt 2 keer waardoor er 10 minuten van de tijd afging.,
- Op internetfoto is geknoeid en zij zit achter prince.
- en Karen wil ook de nadruk leggen bij Ellen.

Mee eens of niet ik ga voor Karen

Men kan nooit liegen door te zeggen "Ik lieg"

Offline Den_Hugo

• Forumlid
  • Sjrottie...
« Reactie #10 Gepost op: 9-02-2002, 00:06:26 »
Het is misschien waarschijnlijk dat het boek bij de handbagage zat "voor onder weg"  ;D

En dat ze achter Prince vind ik niet echt verdacht  ;)

Offline arie_audier

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 9-02-2002, 00:40:59 »
Ik houd het vooralsnog op Ellen, dat met dat boek en over portugal maakt haar voor mij op dit moment de meest verdachte persoon.

Offline Lauren

• Forumlid
  • Koekoek!
« Reactie #12 Gepost op: 9-02-2002, 01:10:23 »
Hallo Allemaal!  ;D
Wat was ie weer leuk, de 1e aflevering!
Op zich is Karen denk ik een goede mol. Maar vooral door het portspel. Want Kerstin had het verkeerd bij die vraag waarbij om de letter die voor de letter van de naam in het alfabet voorkwam gevraagd werd, maar Karen verbeterde haar niet en kon dus makkelijk de verkeerde letter opgeven, zonder zichzelf verdacht te maken! Ik denk dat het niets uitmaakte dat ze het Harry Potter boek pakte, want zij kon vantevoren niet weten dat Ellen daaruit zou gaan voorlezen, dat had net zo goed iemand anders kunnen zijn, gewoon puur toeval dus. Ook die affaire met Harry's toilettas maakt volgens mij niet zoveel uit. Want wat heeft de mol er nou aan als iemand zijn of haar toilettas niet heeft...Nix!
Verder zou ook George de mol wel kunnen zijn. Wie doet er nou ruim 25 minuten over om beneden te komen. Iedereen was er in 5 minuten, zijn angst kan net zo goed gespeeld zijn.En hij was bij die gesprekjes ook wel erg vaak in beeld. Of misschien is het wel John. John de Mol is wel een bekende naam, haha (met dank aan Fundus!!!)
Op het moment verdenk ik Karen het meest. Maar dit zal nog wel een paar x veranderen, want dat was vorig jaar ook zo. Eerst  verdacht ik Yvonne. Daarna tot het eind Sigrid. (maar die was gewoon een beetje dom en 'cryptomoe'!!) Ik heb vorig jaar wel ontzettend moeten lachen. Vooral om Sigrid en ook om Yvonne en Dan toen ze in de auto zaten, bij het spel met de slimmerd, de handigerd en nog iets!
Nou ja tis weer genoeg zo! Misschien dat we volgende week iets meer duidelijkheid hebben! ??? Bye bye, groetjes van Lauren

Koekoek!

Offline Sierra

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 9-02-2002, 01:41:08 »
Citaat

Het is Karen.
Waarom;
<knip>
- Pakt niet de toiletzak in van Harry, toch wel makkelijk als je  deze bij hebt.

Harry klaagde dat hij niet snapte hoe ze de toilettas had kunnen missen omdat 'ie bovenin z'n rugzak lag maar kunnen we hem geloven? Misschien zat 'ie helemaal onderin waar Karen er niet zo snel bij kon.

/Sierra

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 9-02-2002, 01:45:18 »
Er viel me bij de eerste uitzending met name 1 opmerking op van Paméla, bij het stemmen zei ze: " ik stem nu voor..., volgende keer op die en de keer daarop weer op een ander (oid).
Pamela kon op dat moment nog helemaal niet weten of zij er na de eerste stemming niet uitgekieperd werd, dus deze opmerking vond ik raar.
Daarnaast was zij vrij veel aan het woord, en indien dit werkelijk een actrice is (zoals vermeld); op een gegeven moment zei ze:" Indien ik de mol was zou dus daar staan he"(aan de andere kant bij het port spel), en sperde daarbij haar ogen zo merkwaardig, ieder ander zou het op een dergelijk ongeloofwaardige manier kunnen brengen (bv ingefluisterd door de regie), maar van een actrice verwacht ik iets meer.
Met dit alles wil ik overigens niet suggeren dat ik direct mol-verdenkingen jegens Paméla heb, misschien is ze gewoon vrij zeker van haar zaak (mbt die eerste uitspraak), en een slecht actrice.

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 9-02-2002, 02:47:52 »
Nog iets vreemds mbt Paméla;
Terwijl de meesten beneden zaten te wachten tot de rest zou abseilen, kwam opeens een auto met de bagage, de laatsten moesten zo snel mogelijk de spullen van de anderen in plunje-zakken doen.
Pamela had een koffer, en iemand riep naar beneden wat de code van haar koffer was, eerst verstond niemand de vraag, maar toen verstond ik meen Dick het, waarop Paméla antwoorde:" Ja een beetje in mijn koffer rommelen he?"
Vreemd omdat men beneden niets wist over de gearriveerde bagage, en je als eerste opmerking zou verwachten: "O, onze spullen zijn gearriveerd ipv niet in mijn spullen rommelen".
(Dit met name omdat bij aankomst op het vleigveld van Porto de bagage niet was gearriveerd)

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #16 Gepost op: 9-02-2002, 03:31:17 »
Citaat

Maar Ellen kon niet weten dat ze het boek in de bagage zouden doen.

Vergeet niet dat DeMol van te voren alle informatie reeds heeft. DeMol weet dat er iemand is die van Potter houdt. DeMol weet dat er een vraagje komt over Potter. DeMol weet dat de laatste 3 abseilers de bagage moet uitzoeken.

Ellen was bij de laatste 3 abseilers. Ellen heeft even meegeholpen de bagage uit te zoeken (haar boek als eerste in de plunjezak, wat toch feitelijk overtollig ruimte inneemt). Vervolgens 'sprong' ze naar beneden, zodat het leek alsof Prince en Karen alles moesten uitpluizen.

Ellen begint uit het boek voor te lezen. (Alleen als je zeker weet dat je drie weken blijft, kun je elke avond een stukje voorlezen tot het boek uit is. Alleen DeMol weet zeker dat zij/hij drie weken blijft.)
En ja hoor, de Pottervraag komt en Kerstien en Karen trappen er met open ogen in.

Ok, toegegeven, het Potterboek zou in de handbagage van Prince gezeten kunnen hebben en was Ellen een beetje nieuwsgierig. Maar als Prince het boek in zijn handbagage had om in de vliegtuig te kunnen lezen, waarom zag het boek er zo onbelezen uit?
I rest my case.

Gr. Wilm

Ps. Wat betreft de keuze van Erik, zie mijn reactie in de topic "verborgen aanwijzingen" over de extra aflevering: misschien was dit een nep-executie en is Erik volgende week er weer van de partij en heeft de Avro ons allen een loer proberen te draaien.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Stephanie

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 9-02-2002, 09:35:56 »
Omdat Erik op Ellen stemde en nu eruit ligt denk ik niet dat Ellen de mol kan zijn.
Maar wat me wel opviel: Ellen zei als enige haar naam niet bij het voorstellen.
Verder: de volgorde van voorstellen. Erik als eerste en ook als eerste weg.
En Paméla is de enige die bij het voorstellen een vraag over de Mol krijgt.

Ik heb nu nog totaal geen idee wie de mol is, iedereen zou volgens mij kunnen. Ik denk dat je pas na een aflevering of 2-3 echt kunt gaan zien wie de Mol is.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 9-02-2002, 09:49:50 »
als ellen helemaal aan het begin van de serie (bij de voorstelling) zegt dat ze blij is met de bestemming (portugal), dan komt volgens mij (ik heb geen opname) het decor van het interview overeen met het decor van het interview bij het abseilen, wel worden er pre-mol beelden getoond. instinker, of toch een tip?

ciao vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline dumbytje

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 9-02-2002, 11:00:38 »
wat ze in de belgische serie al 2 jaar gedaan hebben is bij het begin van één uitzending alle namen alfabetisch laten verschijnen, behalve de naam van de mol, ik zou daar eens op letten, want in Nederland hebben ze dat nog steeds niet gedaan

Groetjes,
Dumbytje